Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Top Deb dat het nu zo goed gaat met M! En iedere keer heen en weer en de stress van zo'n ziek mannetje gaat je ook niet in koude kleren zitten! Als wij op forum al zo geschrokken zijn is dat nog maar deel van jullie gevoel!

Hopelijk snel goede uitslagen en dat M weer naar huis mag! ( amox duurt tm zo?)
Char: ja de amox duurt tot t/m zondag in principe.. Als het dan nog niet helemaal goed is, wordt de kuur met 3 dagen verlengd.

GW: heb gereageerd op haifs, en nog een vraagje voor je daar...
Oké Deb, hoop echt dat hij niet langer als zondag hoeft! Dan kan hij eerder weer mee naar huis! Maar eerst afwachten op goede uitslagen!
Fijn dat het M geen koorts meer heeft gehad deb! Kan me voorstellen dat jullie heel moe zijn. Het is natuurlijk niet alleen dat 4 x per dag naar het zh, maar ook alle stress en emoties eromheen.. kan me voorstellen dat het er behoorlijk inhakt.

Duuv wat apart van S's oogje, of komt het wel vaker voor? Ben benieuwd wat de oogarts ervan zegt. C heeft trouwens al sinds zijn geboorte prut in zijn beide oogjes de hele tijd, ik maak het elke dag schoon maar het blijft hetzelfde. Het zijn verstopte traanbuisjes en volgens de ka gaat het meestal voor het eerste jaar over. Dus daar hopen we maar op.

Yaya kan me voorstellen dat het soms wel stressen is met dat geklim en geklauter van D, jammer dat je wat dat betreft niet zorgenvrij kunt zijn met zo'n aandoening.

Hus balen van je man!!
Ik zoek ook wel eens de uit knop van j1

justdeb, het is ook niet niks allemaal! gelukkig gaat t nu goed met M. hoe is T eronder?

husk, oei een zielige man in huis

duvel, ben benieuwd wat de oogarts zegt

leo, j1 heeft ook lang prut in zn oogje gehad. hoe maak je t schoon? t werd hier een stuk beter toen ik t ging schoonmaken met lauw kraanwater ipv afgekoeld gekookt water. en wat bv in t oogje druppen schijnt ook goed te zijn zei de ha
ebp

heerlijk geslapen van half 9 tot 6 ofzo, daar knapt een mens van op

justdeb, heb nog even op de haives gereageerd.

en ik vond de 3 dagen dat H in het zh was al zwaar en toen was ze nog een stuk ouder en hadden we niet een ouder kindje thuis.

Je doet het volgens mij echt super!
Gvd ik heb gisteravond zo onmundig hard mijn hoofd gestoten aan een balk boven mijn bed dat ik ervan ging overgeven en nog steeds duizelig ben.

Goedemorgen trouwens.
Oei hus, wat geschud bovenin?

Justdeb je bent een topper!

Kath, rain, annika, waar spelen jullie spruitjes nu mee? Heb het idee dat sjaak zich thuis wat verveeld, uitgelkeken op zijn huidige speelgoed ofzo
iPad moom

En zijn auto's, toet toet garage, lp dierentuin, blokken, eigenlijk met van alles.

Hus, oef.....das best pijnlijk! Sterkte.

En deb wat ontzettend fijn dat het alweer beter gaat met je kleine man. Hopelijk mag hij zondag weer naar huis.
iPad kan ie op zijn buikie schrijven. Hebben we niet. Mag ie van zijn eigen zakgeld kopen. Hij is wel dol op vent's iPhone. Vooral de dikkie dik app. Alleen drukt ie continu de home knop in.. niet handig.
Echt ipad rain?

Ik ben denk ik wel ouderwets en streng weinig tv en computer hier

vind het echt nog niet nodig
H is trouwens helemaal weg van haar w en p cd, hysterisch gegil toen ze de cd speler niet aan kreeg vanochtend
Heb je die foto niet op FB gezien, gw?

sja, tv... ik ben er ook minder van, maar vent heeft hem echt zowat de hele dag aan staan. Beetje jammer.
Haha gw, speciaal voor jou nog even filmpje op Hyves gezet!
iPad is wel heel cool. En merk dat je er op zakenreizen écht neit meer bijhoort als je niet én een iPad én een laptop uit je handbagage trekt.. Maar vind het nu voornamelijk een duur speeltje. Mss als $ koers weer beetje zakt, dat ik er een van de overkant laat meenemen.
Hij gaat er in ieder geval voorzichtig mee om rain.

Maar sluit me wel bij moom aan, ik vind het ook een te duur speeltje voor H.

H zit hier weer in een fase van weinig willen eten, brood is weer tot vijand verworden en warm eten is ook matig. Nou ja, ze slaapt er niet minder om en het zal wel weer voorbij gaan.
Oh hjjier ook die fase, gw, maar dan ontbijt.

Enne, vnd het VOOR MEZELF al een te duur speeltje
hier ontbijt middag en avond eten hoor, nou waren de broodmaaltijden sowieso altijd al redelijk bagger, ze is gewoon geen broodeter (net als d'r moeder)
S leest heel graag boekjes, speelt met pop en poppewagentje, wheely bug, LP huis, duplo en ze puzzelt graag. Verder vind ze tekenen erg leuk of verven (maar niet elk moment handig )
Husk, hoe voel je je nu?

J1 zit hier ook wel met de tablet op schoot, kijkt hij naar joetoep filmpjes.

J1 zit al heeeeeel lang in de fase dat hij geen aardappels en groente wil. Hij neemt tegenwoordig wel 1 hap en spuugt het dan weer uit.
Herkenbaar maya, D zit ook al een poos in een fase dat hij haast niet eet. Gister aten we nasi. Alle kroepoek en sate saus ging op, de nasi bleef mooi liggen..

D is nu heel erg van het puzzelen en het kleuren, en hij loopt de hele dag liedjes te zingen. Zo schattig! Vandaag is hij op de creche geweest, en toen we thuis waren zong hij de hele tijd: bij de hand, bij de hand, pak je vriendje bij de hand!

jeetje husk, hersenschudding dan zeker?

de huisarts had dit nog niet eerder gezien bij een kindje, wel dat het bovenste ooglid wat meer naar beneden hangt.

Deb, heftig allemaal hoor, is ook allemaal wat om te verwerken. .Hopelijk slaapt je mannetje snel weer in zijn eigen bedje..
Justdeb, heb je al uitslag van de echo gehad?
whaha, kijk de mol,

"we hebben wel heel erg pech met het weer""
ik zag hem ook. vond het juist prachtig weer hahahahaha
M is helemaal weg van de dvd van Mama kwijt die bij het boekje zat. Helaas kan die niet op repeat en duurt-ie maar 5 minuten (noh-keer!) Hij houdt wel van tv kijken en filmpjes op de compu, alleen mag het van mij niet de hele tijd.

Maya ik maak de oogjes schoon met afgekookt water, dus ik vraag me af waarom het beter zou zijn met lauw kraanwater? Klinkt wel apart. Kan ook wel wat melk in zijn oogjes druppelen, moet ik het er daarna weer uitvegen dan??

M speelt het liefst met autootjes en puzzels, maar hij vindt ook electro heel leuk (had ik laatst voor hem gekocht). Sinds deze week zegt hij ook zijn naam goed, ipv alleen de laatste lettergreep! En de afgelopen twee dagen heeft hij voor zijn doen goed gegeten, hopelijk zet het zich door.

Wow Hus dat is dan hard gegaan, heb je nu een dikke bult op je hoofd zeker?

Wij hebben geen tablet pc, wil er best wel een maar vind ze zo duur (als je een goeie wilt).

O C is aan het huilen, ff checken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven