Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Nee GW, nóg geen uitslag! Heb net maar eens even gevraagd hoelaat de ka morgenvroeg komt, en gezegd dat ik er op dat tijdstip ook ben, wil nu toch wel eens wat weten...

De verpleegkundige vroeg toen heel verbaasd of we nog geen gesprek hadden gehad met de ka.. Nou nee dus.

Ze heeft toen (waar ik bij was) op het blad van de ka geschreven dat er een gesprek moet komen...

Heb trouwens nog 1 vraagje op haifs gezet (laatste hoor, haha)

**** stuk weggehaald ivm evt herkenbaarheid****

En uitgerekend nu deed ook onze cv het niet meer! Dus ook nog es een koud huis!! Gatver...

Dus meteen maar gebeld, en binnen een uur was de monteur hier al, én inmiddels hebben we weer een warm huis!

Zo, zal dit even posten, dan even kijken wat er nog te reageren was...
Ik herken die wind wel, alleen daarom liep al iedere dag met mijn net aangeschafte wollen muts op (heb nog een hele gave foto van vriendin die in auto stapt en haar haar dat gewoon tussen de deur waait

bv er gewoon indruppen en niet eruit vegen,

afgekookt water heeft (door het lange stilstaan tot het afgekoeld is) juist weer meer bact. dan kraanwater vers uit de kraan.
Oh Hus: auwie!!! Hoe ist nu met duizeligheid en koppijn??

T speelt het liefst met vanalles wat maar geen speelgoed is.. vreselijk irritant af en toe.. Sinds M er is, heeft ze haar eigen speelgoed niet meer aangeraakt volgens mij...

Zingen doet ze trouwens wel heel graag, dat doet ze de hele dag door!

Eten: hier ook de fases, momenteel gaat het redelijk, ze eet elke avond wel iets, al is het meestal niet veel. Ze wordt nooit wakker van de trek, dus ze zal er wel genoeg aan hebben.
wij trokken een keer 2 autodeuren tegelijk open. wég was de landkaart! hahahaha, we hebben als een dolle er achteraan gerend, was MIDDEN op IJsland.
voor justdeb. Niet leuk als er zo met je kindje wordt omgegaan. Zelf doe je het toch altijd beter. Hopelijk snel thuis idd!!!
justdeb,

heb gereageerd.

En pff, wat naar dat M daar zo "slecht" verzorgd wordt, dat is ook niet relaxed. Ik zou er wel wat van zeggen.
Duuv, M. heeft dat, dat één van de bovenste oogleden wat verder naar beneden hangt dan de ander. Was het jullie zelf ook opgevallen van haar onderste ooglid?

Leo, heb je die Electro van Nijntje? Die is ook vanaf 3 jaar zag ik. Ik merk bij de bambino loco dat N. dat alleen kan als ze geconcentreerd is (eind van de dag lukt niet) en als we het samen doen. Als ze er alleen mee speelt legt ze de vlakjes gewoon ergens neer. Nou ja, dat is ook prima natuurlijk want dan is ze lekker met haar fantasie bezig.

Deb, wat slecht van de verpleging dat ze hem geen melk geven en zo lang in een luier laten liggen. Dat had ik niet verwacht van een ziekenhuis. En ook nog geen gesprek met de kinderarts gehad. Niet heel positief dus. Maar het belangrijkste is dat het goed gaat met je ventje. Krijg je straks nog hulp van familie als hij weer thuis is?
Leonor, de ha adviseerde mij om lauw kraanwater te gebruiken omdat tegen de tijd dat het gekookte water afgekoeld is bevat het alweer meer bacteriën dan ons leiding water. (Om dezelfde reden mag je nu ook gewoon warm kraanwater voor flesvoeding gebruiken)

Druppeltje melk kun je gewoon in zn oog laten zitten, dat knippert hij er zelf wel weer uit als het teveel is. Ik zie dat GW hetzelfde al zei

Duvel, lief is dat zingen hè? J1 zingt ook heel veel tijdens het spelen.

Deb, wat sneu dat ze M zolang in zn poepbroek laten liggen en geen flesje geven als hij honger heeft

Hopelijk mag hij snel mee naar huis
Moom, GW en Murron: nee ik had het ook niet verwacht van het ziekenhuis, dat het zo zou gaan.. Maar het kindje wat naast M ligt, krijst af en toe heel lang en heel hard, en dan duurt het soms ook een eeuwigheid voordat ze komen, of hem eten geven of wat dan ook..

Wil het morgen ook zowieso even aankaarten, vanavond maar niet gedaan, vond de avondverpleegkundige niet zo'n aardig mens namelijk...

Dus elke keer zodra ik binnenkom en M wakker is, doe ik hem meteen een schone luier om, en voordat ik wegga nogmaals, ongeacht of hij veel of weinig geplast heeft.. En natuurlijk zodra hij gepoept heeft, doe ik hem ook meteen een schone om.

Maar idd, het belangrijkste is dat het goed met hem gaat, en over een paar dagen weer mee mag naar huis! Dan kan ik hem weer de hele dag knuffelen!

Murron: denk niet dat ik hulp van familie heb als hij weer thuis is... Maar zal me wel redden hoor, al zou het wel even pittig zijn..

Vandaag heeft schoonzusje even op T gepast, zodat wij samen naar M konden vanmorgen. Vanmiddag is ze meegeweest. Morgenmiddag mag T even bij de buurvrouw spelen, en kunnen we dan even samen naar M. En in het weekend moeten we even kijken hoe we het doen.. Er is dan niemand waar T even heenkan, of die op haar kan letten, dus ik denk dat ik dan vooral bij M ben, en man maar 1x pd even heel gauw...
anoniem_76367 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 21:35
Reden: was nog niet klaar...
% gewijzigd
Bedankt voor de uitleg GW en Maya, ja nu snap ik het.. makes sense!! Ga vanaf morgen maar proberen met lauw kraanwater (al was man hier nog niet overtuigd). Ik zie gewoon geen enkele verbetering en hij heeft het nu al ruim een half jaar. Heb net ook geprobeerd bv in zijn oogje te druppelen maar was best lastig goed te mikken

Deb ik schrik er eigenlijk best van, dat van die poepluier steeds en die rode billen en dat hij honger heeft... je mag toch verwachten dat je zoon in het zh in goede handen is, maar dit klinkt niet zoals het zou moeten. Nog even en dan mag hij naar huis gelukkig.

Murron: M heeft de electro van Sesamstraat. Maar hij wil alleen de blaadjes doen met dieren, de rest niet! Ik had die bambino loco ook op mijn lijstje staan, is dat dus wat? Ik ken alleen de gewone loco nog van vroeger, is het heel anders?
Kunnen je moeder of schoonouders niet bijspringen van het weekend, of wonen ze ver weg deb?
Leonor: Nee, dit weekend kunnen we even geen beroep doen op onze ouders.. Ze wonen wel in de buurt gelukkig, maar ze hebben andere verplichtingen (o.a werken).

Nou ik kruip in bed,alvast weltrusten allemaal!
Vind het eigenlijk echt schandalig justdeb! Hoe langer ik er over nadenk

Hier morgen lekker weer zwemmen, zin in
EBP?

Tja, vind het zelf ook GW, zal het vandaag eens even aankaarten (als ik nog durf straks )
Vast wel, justdeb!

Hier ook zwemmen. Geen cb, verpleegkundige is ziek.
Ik ga boskippen... Geen zin!

S is echt ontzettende draak laatste dagen. Pffff, vermoeiend. Hoop dat als tweede er is ze niet zo doet...
Nieuwe cijfers voor S (vanmorgen bij cb geweest).

11,7 kilo en 87 cm en weer goedgekeurd.
char, ik heb nog aardig wat pakjes liggen van de rood-witte suup. Zal ze morgen op de post doen (als ik het niet vergeet)

Hier is eten ook, een drama. Soms wil ze heel veel eten en soms wil ze niets... nou ja okee dan maar. Ik ga me er niet druk over maken. Rijst gaat er trouwens beter in als aardappels
Ik heb net nog even gekeken voor nwe zwembroek voor H, niet zo makkelijk, er was gewoon niets (ben bij 3 winkels geweest), dus prop d'r straks maar weer in d'r zwembroek maat 80..... gelukkig heeft ze een klein kontje

Justdeb, heb je ze er op aan gesproken? Dr N al gesproken over de echo?
GW: heb alle gesprekken en uitslagen gehad vandaag! Tot dusver zag alles er GOED uit!! , eigen ka was er niet, wel gesprek gehad met andere ka. Er zijn trouwens 2 ka die N heten.

Zet de rest vanmiddag wel even op hyves, ivm herkenbaarheid.

Gebruik jij alleen zwembroekjes voor H GW? Of ook wel badpakjes?? Heb hier nl nog 3 of 4 stuks nieuwe badkleding liggen in die maat, mag je zo hebben als je wilt. Heb ze voor T gekocht, maar die heeft ze nooit aangehad, voordat het mooi weer was, was zij die maat alweer uit, en tussendoor hadden we niet gezwommen toen...
Mooi justdeb dat alles er goed uitziet bij M!! En je hoeft inderdaad die badpakjes niet voor M te bewaren

Goeie stats Rain! Char, M. heeft ook weleens van die dagen dat ik hem het liefst achter het behang plak. Nu is hij bij de psz en heb met C in de kinderwagen de boodschappen weer in huis gehaald voor de hele week. Het is hier zulk mooi weer buiten!!

GW en Moom hoe was het zwemmen?
Mooi gegroeid, Rain! S slankt wel wat af he? Was ie eerst zo'n lekkere bolle baby! grappig

Sjaak zit nog steeds in zijn zwembroek maat 80 (verder mat 86). Past hem nog prima. Zelfs zijn 68 zou vlgs mij nog wel passen (maar die ben ik zat). Zwemmen was weer leuk, nu was neef de afwezige ivm oorproblemen. Ben niet heel lang geweest, want kreeg enorme koppijn van klap in water toen we de glijbaan uitkwamen.

en hoera voor justdeb en M!
Zo, verhaal staat op haifs!

Nu nog even gauw wat kleine dingen doen, en dan weer naar M!
Justdeb, fijn!! Ik duim voor maandag ontslag!

Ik heb idd alleen zwembroeken voor H, ik heb voor mezelf een gruwelijke hekel aan zwempakken en vind het aantrekken bij H ook niets, dus altijd alleen een broekje (vind een bikinitopje beetje overdreven op deze leeftijd) dus bedankt voor je aanbod, maar ik wil gewoon graag een broekje.

Ze had vandaag trouwens een maat 74/80 aan haar maat 80 zat nog in de was. Het ging nog wel... maar hield niet echt meer over.

Zwemmen was weer heerlijk, H had het er de hele week al over (vorige week niet geweest omdat ze bij mijn ouders was), maar ze was weer helemaal in haar element. Alleen de beenslag oefenen vind ze echt niets. Ze zit sowieso in een pinnige fase, als het niet gaat zoals madam wilt wordt ergegild (het liefst heel hard AU als ik haar vast pak oom bijv. de straat over te steken).

Nu eerst snel zelf even douchen en dan alvast koken,heb vanavond/nacht nog dienst, als het goed is komt man me over 2 uurtjes aflossen.

Hier trouwens ook heerlijk weer, als het zo blijft kunnen we mooi het weekend naar de dierentuin.
Wat een heerlijk nieuws allemaal Deb (nou ja niet dat ze hem lang laten huilen daar, stelletje aso's), maar dat het goed gaat met M!

Hier beetje druk met werk. Vanavond op tijd naar huis, want ik moet nog een taart maken voor morgen. 't mannetje zit momenteel onder de waterpokken... Nou ja, hij lijkt er geen last van te hebben. Vandaag trakteert ie op de creche.

Hus, hoe gaat het met je hoofd? Klinkt zeer pijnlijk!

Rain, wat een slankerd is die S! Berend is net zo zwaar maar een heel stuk korter, haha. Wanneer komt de periode dat ze niks meer lusten? Berend lust alles en eet alles met smaak (haring, olijven, feta, vis, spruiten, hij vindt het allemaal lekker...) en dat zie je terug aan z'n bolle (uitermate schattige uiteraard ) pensje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven