Wat moet ik nu?

12-01-2012 21:21 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik wonen ruim een jaar samen en het gaat altijd erg goed. Alleen had ik nog een lening uit het verleden samen met mijn ex die ik zelf moet oplossen en mijn vriend er nooit iets over heb gezegd. Hij is er toch achter gekomen en vind dat ik gelogen heb. We delen geen gezamenlijke rereking of zoiets en ik vind het mijn probleem dat ik alleen moet oplossen.

Hij vind ineens dat ik hem ook teveel claim, dat ik hem teveel op zijn nek zit omdat hij de afgelopen dagen zo stil was liep ik soms naar hem toe om hem een kus te geven en een knuffel, en ja, ik vroeg ook waarom hij zo stil was, maar er was niks zei hij. Tot vandaag zegt hij ineens dat twijfelt over de toekomst, dat het misschien beter is om apart te gaan wonen zodat ik alles kan oplossen. Ik ben nu vreselijk bang dat ik hem ga verliezen, het ging juist zo goed tot afgelopen maandag dan.

Moeik hem nu gewoon met rust laten en er niet meer over beginnen?

Maandag heb ik een gesprek bij een dienstverlenende instantie die me wellicht verder kan helpen om de problemen op te lossen, ik heb samen met mijn ex ook nog een huis, als dat verkocht word dan ben ik helemaal uit de penarie.

Ik wil vechten voor onze relatie maar hij denkt dat ik het alleen maar om hem doe, en hij zegt niet te weten wat houden van betekent.

Wat moet ik doen, ik heb echt raad en advies nodig, serieuze wel te verstaan.
quote:justme1971 schreef op 23 januari 2012 @ 19:33:

Alles is nu in behandeling. Ik heb eeb eigen appartementej kunnen huren, dus ik ga weg.

Vriend wil geen afspraken maken voor de toekomst, hij vind dat dit eerste prioriteit heeft en dan pas een relatie.

Ja, ik besef ook wel dat ik misschien in het begin alles had moeten vertellen, maar ik ging bij hem wonen ook vanwege de afstand, en er is eigenlijk nooit ergens over gesproken, hooguit van ik betaal mijn ding en jij jouw ding.Ik heb toen zeker weleens gezegd dat ik nog dingen moest betalen.

Wat me nu erg dwarszit is dat hij iemand is die zich regelmatig inschrijft op datingsites, natuurlijk zeg ik daar dan wat van, maar dan krijg ik steevast het antwoord van, dat is om te kijken of je me controleert.Er zijn meer dingen die niet kloppen in onze relatie en toch zie ik er zo tegenop om weer alleen te wonen. Ook al krijg ik nu alle hulp en ik geloof ook wel dat ik er beter uit zal komen, maar ik zit er wel erg tegen aan te hikken.Lijkt mij duidelijk wat dit betekent. Schitterend antwoord geeft hij jou trouwens. Hij doet het voor jou........ tuurlijk.
tja, en wat ik erg vernederend vind nu is dat hij zelfs geld heeft betaald voor die datingsite om een week actief te kunnen zijn.

en vandaag heeft hij een extra foto aan toegevoegd.

niet goed dat ik hem controleer, maar het is ook niet normaal dat hij dit doet , wederzijds respect mag er wel zijn lijkt me
Nou! Dat is nog eens wat anders dan; 'Mijn vrienden hebben mij ingeschreven'..
quote:brandy38 schreef op 25 januari 2012 @ 00:10:

Nou! Dat is nog eens wat anders dan; 'Mijn vrienden hebben mij ingeschreven'..die smoes heeft hij ook al een keer gebruikt, van iemand heeft me daar op gezet, weet ik niks van, en deze: ik ga erop om te kijken of je me controleert.
Justme;

Het is misschien moeilijk om los te laten op dit moment, maar probeer het toch maar. Ga hem niet controleren, verwijder alles wat jou aan hem linkt.

Concentreer je op jezelf en je kindje. Zorg dat de schulden weggewerkt worden.

Is dit trouwens één van de dingen die hij achterhield? die sites bezoeken.

Lekkere kerel dan.

Stel dat jullie toch nog samen komen, dan heb je toch helemaal geen vertrouwen meer in deze man!?

Laat gauw gaan!
Vandaag ruzie gehad. Hij zei van"ik hoor helemaal niks over wanneer je nu in je nieuwe huisje blijft?" Dus ik vertelde hem dat ze volgende week pas internet en tv komen aansluiten, dat ik het gewoon vervelend vind om dat niet te hebben.

Hij meteen boos dat ik dat niet eerder had gezegd, en dat hij geen inloophuis heeft, dat het geld kost zolang ik bij hem zit. Toen begon ik over mijn meubels en koelkast die hier blijven, kreeg ik als antwoord, ja dat mag ook wel in die tijd dat je hier hebt gewoond. Dat van dat inloophuis vond ik zo grof.

Hij zei ook dat ie weer op een datingsite staat en van ga maar zoeken, kijken of je het vind. Je controleert toch zo graag.

Ben bij dokter geweest vandaag, bloeddruk veel te hoog, 160/100, niks gek met deze ellende , ik probeer zo mijn best te doen en neem de stappen om dingen op te lossen, maar als je om elkaar geeft is het minste wat je kunt doen elkaar helpen, of er zijn voor elkaar. Ik ben niet perfect, maar ik weet wel dat ik echt niet slecht was voor hem.
quote:justme1971 schreef op 25 januari 2012 @ 18:41:

Ben bij dokter geweest vandaag, bloeddruk veel te hoog, 160/100, niks gek met deze ellende , ik probeer zo mijn best te doen en neem de stappen om dingen op te lossen, maar als je om elkaar geeft is het minste wat je kunt doen elkaar helpen, of er zijn voor elkaar. Ik ben niet perfect, maar ik weet wel dat ik echt niet slecht was voor hem.

Jij geeft om hem, verwar dat niet met 'geven om elkaar'.

Om iemand geven en van iemand houden blijkt niet uit woorden, maar uit daden, en als ik zo lees wat jouw vriend allemaal voor je over heeft, mijn god, ik heb vijanden die liever voor me zijn.
Waarom laat je je meubels en koelkast achter? Die zul je in je nieuwe woning nodig hebben en je hebt al genoeg betaald qua boodschappen
quote:feeks schreef op 25 januari 2012 @ 19:11:

Waarom laat je je meubels en koelkast achter? Die zul je in je nieuwe woning nodig hebben en je hebt al genoeg betaald qua boodschappen

past niet in de nieuwe woning. is erg klein vergeleken met hier.

ik heb een slaapbank en nu nog een tv kastje dan staat het al bijna vol.

koelkast past niet qua hoogte

en ik ben te egoistisch volgens hem, ik denk alleen aan mezelf en niet aan hem...
Als dat zo is ben je goed bezig , Justme!
quote:justme1971 schreef op 25 januari 2012 @ 19:29:

[...]

past niet in de nieuwe woning. is erg klein vergeleken met hier.

ik heb een slaapbank en nu nog een tv kastje dan staat het al bijna vol.

koelkast past niet qua hoogte

en ik ben te egoistisch volgens hem, ik denk alleen aan mezelf en niet aan hem...Op marktplaats zetten, dan krijg je er nog wat voor
hij maakte ook nog een opmerking van, weer ruim 2 jaar weg van mijn leven , dat ik die periode verpest zou hebben.
quote:feeks schreef op 25 januari 2012 @ 20:10:

[...]

Op marktplaats zetten, dan krijg je er nog wat voornee, want hij mag dat wel hebben zegt ie , volgens hem gezien dat ik ook bij hem heb gewoond, pfff, wie is egoistisch, hij laat mij toch vallen omdat ik problemen heb die ik aan het oplossen ben?
Ik neem aan dat je nu niet meer bang bent dat je hem gaat verliezen, maar blij bent dat je van hem af bent?
er is ook nog een kind in het spel uit mijn vorig huwelijk, ik kan haar toch niet aandoen dat er nu zoveel stress is in huis.

Ik lees verder helemaal niks over je kind, dan dit hierboven.

In dat opzicht vind ik jou ook egoistisch. Je denkt alleen aan hem en niet aan je kind?
quote:brandy38 schreef op 26 januari 2012 @ 13:27:

er is ook nog een kind in het spel uit mijn vorig huwelijk, ik kan haar toch niet aandoen dat er nu zoveel stress is in huis.

Ik lees verder helemaal niks over je kind, dan dit hierboven.

In dat opzicht vind ik jou ook egoistisch. Je denkt alleen aan hem en niet aan je kind?

Juist aan haar denk ik ook. Ze noemt hem papa, en wat moet ik haar zeggen als ze vraagt waarom we ergens anders wonen?

Misschien krijgt ze wel rust nu, of ze gaat hem missen, ik weet het niet...ik doe alles om haar jeugd zo aangenaam mogelijk te maken,zij is echt mijn alles..
quote:justme1971 schreef op 26 januari 2012 @ 15:24:

[...]

Juist aan haar denk ik ook. Ze noemt hem papa, en wat moet ik haar zeggen als ze vraagt waarom we ergens anders wonen? Nou, hetzelfde als die andere 3 keer toen jullie uit elkaar gingen.

Misschien krijgt ze wel rust nu Dat weet ik wel zeker!, of ze gaat hem missen, ik weet het niet...ik doe alles om haar jeugd zo aangenaam mogelijk te maken,zij is echt mijn alles..Speelt haar eigen vader geen rol meer in haar leven?
quote:brandy38 schreef op 26 januari 2012 @ 16:01:

[...]

Speelt haar eigen vader geen rol meer in haar leven?op dit moment niet, maar dat gaat veranderen in de nabije toekomst
Wat een klootzak zeg, notabene terwijl in ook in huis rondloop stuurt hij een chatbericht naar iemand van sorry ik moet nu gaan werken maar morgen chat ik graag met je.

Ik wou dat ik zo'n hekel aan hem kreeg, dat ik mijn gevoel voor hem kwijt zou zijn, al gaat dat gevoel met de minuut minder worden.

Normaal ben ik niet zo'n iemand van weggaan, maar ik heb het komende weekend volgepland en alleen voor mijn dochter en mij. Dan kan ie chatten wat ie wil, en ik nog steeds rennen voor hem met mn stomme kop, ben ik nou blind? of gewoon bang, maar ik weet zeker dat er betere mannen rondlopen die wel echt van mij kan houden, (hoop ik)

Vanaf nu word het MIJN leven, en ik bepaal wat en wanneer ik iets doe, en niet hij..

Pff wat een stoere woorden, maar ik moet wel om zelf gelukkig te worden, dit is zo al 2 jaar, zonde van mijn jaren..
Mijn vriend en ik wonen ruim een jaar samen en het gaat altijd erg goed.

zie nu wat ik zelf schreef, gewoon maar in een illusie geleefd dat het goed ging, was ik zo blind??
afgelopen zondag is de bom ontploft, ik kwam thuis bij hem en hij ging douchen en ik wilde mijn mail checken, ik klik vaak op het pijltje van geschiedenis, daar staat vaak nog hotmail ingevuld, zie ik er weer een nieuwe datingsite bijstaan, dus ik klik die aan en zit meteen in zijn profiel, met 4 fotos, status vrijgezel, op zoek naar en vrouw om mee te chillen. Toen ontplofte ik ook, ik rende meteen de douche in en vroeg waarom hij de geschiedenis niet had gewist en dat ik zijn profiel heb gezien, en dat ik vind dat hij vreemd gaat. Toen zei hij dat hij dat had gedaan om te kijken of ik hem controleer, ja natuurlijk, weer dezelfde smoes, maar ondertussen wel chatten me anderen. Nu is het dus uit, definitief.

Heb alleen weer gezeik over mijn spullen, heb veel bij hem staan, ik ben vorig jaar bij hem ingetrokken, ik heb nu geen wasmachine, heb er ook het geld niet voor, heb een oude koelkast die van hem was zonder planken erin,

en hij helpt gewoon met helemaal niks, rookt per 15 euro per dag joints en ik mag het uitzoeken, terwijl meneer zelf fout zat.

ik ben zo boos dat ik niet eens meer verdriet voel, hij heeft me gewoon vernederd, mijn hart vertrapt, al weken lang doet hij dit al, het was de ene datingsite na de andere, ik hoef dat toch niet te pikken?

alles wat ik wilde is dat hij van me zou houden, dat we samen een leuk leven zouden opbouwen, nooit toonde hij liefde, zelden eens een knuffel, zoenen ook niet, alleen bij weggaan en slapen gaan snel een kus. nooit gingen we weg, hij lag liever op de bank.

en dan vind hij dat ik geen leven heb? wat heeft hij dan?

ik ben zo boos, maar er is niks meer uitgesproken, ik ben boos weggegaan en dat was het
Nu nog je eigen spullen ophalen, ongeacht wat hij zegt, je bent op de goede weg!

Je bent beter af zonder hem. En je bent er sterk genoeg voor hoor.
quote:justme1971 schreef op 01 februari 2012 @ 15:26:

zie ik er weer een nieuwe datingsite bijstaan, dus ik klik die aan en zit meteen in zijn profiel, met 4 fotos, status vrijgezel, op zoek naar en vrouw om mee te chillen

. Toen ontplofte ik ook, ik rende , rookt per 15 euro per dag joints en ik mag het uitzoeken, terwijl meneer zelf fout zat.

iVolgens mij mag je onze lieve heer op je blote knieën danken dat je hier niet mee oud hoeft te worden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
en hij zegt tegen iedereen dat onze relatie kapot is door gebrek aan eerlijkheid en vertrouwen van mijn kant

als ik dat hoor dan heb ik echt de neiging om mijn kant van het verhaal te doen aan die mensen, hij was toch degene die contacten zocht op internet. beter denk ik om het te negeren, laat maar, mensen beseffen zelf toch wel dat er aan ieder ver

ik was idd niet eerlijk, over mijn financien, maar omdat ik wist hoe hij zou gaan reageren heb ik dat niet verteld

net of hij niks heeft om te betalen, ik heb zijn rekeningen xien liggen, heeft ie mij ook nooit verteld. ik ben benieuwd of hij het gaat redden nu ik er niet meer ben en niet meer mee betaal aan huur en boodschappen

en toch is het soms moeilijk, ik hield wel van hem, en nog, ik wil hem vergeten, hem uit mijn hoofd zetten, maar dat gaat niet zo makkelijk, gelukkig hoef ik niet te huilen, maar het is wel constant nog in mijn gedachten pff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven