Afscheid van je zoon

26-01-2012 20:57 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier stond een oprecht verhaal over schrijnend onrecht. Helaas zijn de reacties in sommige gevallen dermate ongepast, dat ik me genoodzaakt zie het te verwijderen.

Ik heb er wel wat van geleerd. Ik heb uw empathisch vermogen ernstig overschat. Mijn excuses.
En dit gooi jij als vriend de wereld in omdat???
Wat een verschrikkelijk verhaal:( dat dit in het echte leven gebeurd, diep triest
Vreselijk voor je vriend, maar waarom noem je het een aardig verhaaltje?
ben dr gewoon stil van...
quote:Sunemom schreef op 26 januari 2012 @ 21:00:

En dit gooi jij als vriend de wereld in omdat???Ja, dat vraag ik me ook af. Wat wil je hier mee bereiken Tim?
Onvoorstelbaar...
quote:loulouise schreef op 26 januari 2012 @ 21:03:

[...]

Ja, dat vraag ik me ook af. Wat wil je hier mee bereiken Tim?Moet je altijd iets kunnen bereiken, of mag iemand gewoon zn verhaal doen, zn hart luchten?
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Wijze les voor alle bakkeleiende ouders die elkaar het leven zuur willen maken over de rug van hun kinderen....
afschuwelijk verhaal zeg!
pas op ivm privacy.... ik denk maarzo te weten hoe het jongetje in kwestie heette...misschien ben ik niet de enige...
Sjeees, tranen, brok etc.
quote:diaantje1971 schreef op 26 januari 2012 @ 21:04:

[...]

Moet je altijd iets kunnen bereiken, of mag iemand gewoon zn verhaal doen, zn hart luchten?Nee je hoeft niet altijd iets te bereiken en ik ben de eerste die zal beamen dat een forum (/dit forum) ontzettend fijn kan zijn om je hart te luchten. Ook, of misschien wel juist, met zoiets heftigs. Maar als vriend van dat doen vind ik persoonlijk raar. Ja het is heftig, maar dan wel voor de direct betrokkenen en voor zover ik het uit de OP kan halen is TO dat niet. Het voelt, voor mij althans, als iemand die even de zielige kant van een nare echtscheiding moet benadrukken met een extreem heftig voorbeeld. En ik vraag me dan inderdaad af wat TO daarmee wil bereiken.
klinkt misschien een beetje cru, maar als die vriend al lang niet in zijn leven meer was, wat heeft hij dan op dat moment te bieden ?
Zo zie ik het ook zonnetje.....bij leven geen contact dan ook niet als je sterft....Ik ga echt alleen afscheid nemen van iemand als die persoon bij leven veel betekende.
ben jij soms zelf emiel?
quote:zonnetje59 schreef op 26 januari 2012 @ 21:12:

klinkt misschien een beetje cru, maar als die vriend al lang niet in zijn leven meer was, wat heeft hij dan op dat moment te bieden ?wow rake opmerking.......
quote:peecee schreef op 26 januari 2012 @ 21:15:

Zo zie ik het ook zonnetje.....bij leven geen contact dan ook niet als je sterft....Ik ga echt alleen afscheid nemen van iemand als die persoon bij leven veel betekende.Ik kan me niet voorstellen dat je bloedeigen kind niks voor je betekend ?
En door wie werd die vriend niet meer in die zoons leven gelaten Zonnetje

Wat ben ik blij dat ex en ik nog goed door één deur kunnen want wat een verdriet voor Emiel en zijn pas gestorven zoon.

We horen natuurlijk maar het verhaal van één kant maar de moeder had toch echt de vader eerder er bij kunnen betrekken zodat ook hij zijn zoon kon steunen.

Veel sterkte voor de nabestaanden.
Helemaal mee eens Sunemom. Bovendien gooit Tim hier aardig de privacy van een ander te grabbel. Behoorlijk not done. Zeker in zo'n situatie.
quote:zonnetje59 schreef op 26 januari 2012 @ 21:12:

klinkt misschien een beetje cru, maar als die vriend al lang niet in zijn leven meer was, wat heeft hij dan op dat moment te bieden ?Dat hij geen rol in het leven van zijn kind speelde kwam niet omdat hij geen rol wilde spelen in dat leven. Zijn kind was hij allang verloren, maar het verdriet wat hij nu heeft zal er niet minder om zijn...
Ik vind het nogal wat om hard te oordelen als iemand zo iets neerzet. Wat zich heeft afgespeeld doet er niet altijd toe.

Heel veel sterkte!
bewaking voor deze situatie? waarom dan? is Emiel crimineel ofzo?
Een ontvangstcomité van twee man politie en vier man bewaking leidde????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven