Afscheid van je zoon

26-01-2012 20:57 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier stond een oprecht verhaal over schrijnend onrecht. Helaas zijn de reacties in sommige gevallen dermate ongepast, dat ik me genoodzaakt zie het te verwijderen.

Ik heb er wel wat van geleerd. Ik heb uw empathisch vermogen ernstig overschat. Mijn excuses.
nvt
Jeetje wat heftig!

@Zonnetje en degene die het met haar eens was;

Dat je je kind niet meer (mag zien) ziet, betekent niet dat je niet meer van hem houdt. Waarschijnlijk had dat kind z'n vader het liefst ook aan z'n sterfbed gehad.

@enter,

Bewaking, naar ik begrepen heb, omdat de moeder vader niet naast z'n bed wilde hebben.
quote:Sunemom schreef op 26 januari 2012 @ 21:08:

[...]

Nee je hoeft niet altijd iets te bereiken en ik ben de eerste die zal beamen dat een forum (/dit forum) ontzettend fijn kan zijn om je hart te luchten. Ook, of misschien wel juist, met zoiets heftigs. Maar als vriend van dat doen vind ik persoonlijk raar. Ja het is heftig, maar dan wel voor de direct betrokkenen en voor zover ik het uit de OP kan halen is TO dat niet. Het voelt, voor mij althans, als iemand die even de zielige kant van een nare echtscheiding moet benadrukken met een extreem heftig voorbeeld. En ik vraag me dan inderdaad af wat TO daarmee wil bereiken.eens
Hmmmz vreemd verhaal. We lezen nu alleen het verhaal van de vader, verteld via een vriend. Ik vind het heel raar dat hij de zeggenschap over zijn zoon heeft opgegeven omdat zijn ex moeilijk deed en er strubbelingen waren. Ik vind het nog raarder dat hij niet bij zijn zoon mocht komen. Hier zal wel veel meer aan de hand zijn geweest dat TO ons verteld. Wellicht was het zelfs wel terecht dat vader niet bij zijn sterfende zoon mocht komen. Ik kan dan persoonlijk ook helemaal niets met dit verhaal. Komt op mij over als aandacht vragen.
quote:

peecee schreef op 26 januari 2012 @ 21:15:

Zo zie ik het ook zonnetje.....bij leven geen contact dan ook niet als je sterft....Ik ga echt alleen afscheid nemen van iemand als die persoon bij leven veel betekende.

Je hebt zeker geen kinderen?
quote:Turkooiss schreef op 26 januari 2012 @ 21:28:

Jeetje wat heftig!

@Zonnetje en degene die het met haar eens was;

Dat je je kind niet meer (mag zien) ziet, betekent niet dat je niet meer van hem houdt. Waarschijnlijk had dat kind z'n vader het liefst ook aan z'n sterfbed gehad.

@enter,

Bewaking, naar ik begrepen heb, omdat de moeder vader niet naast z'n bed wilde hebben.dat had ik ook gelezen maar kom op zeg dit is wel erg overdreven trouwens daar hebben deze politie mensen en bewaking toch geen tijd voor?
klopt niks van dit verhaal dus TO leg eens uit
Dat vraag ik me ook af Enter. Wat deden die 2 agenten daar. Hoe wisten zij dat hij kwam bijvoorbeeld?
quote:loulouise schreef op 26 januari 2012 @ 21:33:

Dat vraag ik me ook af Enter. Wat deden die 2 agenten daar. Hoe wisten zij dat hij kwam bijvoorbeeld?

precies.

die bewaking loopt daar wel rond maar dan 4 voor 1

man?
quote:enter schreef op 26 januari 2012 @ 21:30:

[...]

dat had ik ook gelezen maar kom op zeg dit is wel erg overdreven trouwens daar hebben deze politie mensen en bewaking toch geen tijd voor?Wij kennen emiel niet ? misschien is het wel een goeie bekende bij justitie? en als je als moeder zijnde dan de politie inlicht dat je ex op hoge poten onderweg is dan weet ik het zo net nog niet hoor ?
Ik weet niet wat TO betekent, maar ik neem aan dat jullie mij bedoelen. Jullie zullen het moeten doen met het verhaal zoals het is, ik heb er verder niets aan toe te voegen en wil er geen letter van terugnemen. Van alle gestelde vragen zijn de min of meer zinnige al beantwoord door de weldenkende lezers van dit forum.
quote:zonnetje59 schreef op 26 januari 2012 @ 21:12:

klinkt misschien een beetje cru, maar als die vriend al lang niet in zijn leven meer was, wat heeft hij dan op dat moment te bieden ?De dood lijkt mij niet te gaan over al dan niet iets te bieden hebben maar over afscheid nemen. Definitief afscheid nog wel in dit geval van een vader en zoon. Dieptreurig dit verhaal.
quote:tim_n schreef op 26 januari 2012 @ 21:40:

Ik weet niet wat TO betekent, maar ik neem aan dat jullie mij bedoelen. Jullie zullen het moeten doen met het verhaal zoals het is, ik heb er verder niets aan toe te voegen en wil er geen letter van terugnemen. Van alle gestelde vragen zijn de min of meer zinnige al beantwoord door de weldenkende lezers van dit forum.Sterkte voor alle betrokkenen..
-
Je wil er niks aan toevoegen, dus topic kan weer dicht
quote:tim_n schreef op 26 januari 2012 @ 21:40:

Ik weet niet wat TO betekent, maar ik neem aan dat jullie mij bedoelen. Jullie zullen het moeten doen met het verhaal zoals het is, ik heb er verder niets aan toe te voegen en wil er geen letter van terugnemen. Van alle gestelde vragen zijn de min of meer zinnige al beantwoord door de weldenkende lezers van dit forum.er gaat mij een lampje branden...jammer dat Tia er niet is...
Tim denk eens even na over de privacy van de nabestaanden van zoon. Het zou je sieren als je daar rekening mee zou haden. Maar wat je nu hier doet is echt niet netjes. Hoe verschrikkelijk zijn overlijden ook is.
Maar als je er verder niet op in wilt gaan en er niet over wilt 'praten' waarom gooi je het dan op een forum. Schrijf dan een blog ofzo.

En gewoon heel praktisch, als je niet zelf 'emiel' bent tenminste, vind je vriend het wel prettig dat je dit hele verhaal zo op een forum gooit? Juist bij overleden kinderen ben je als achtergebleven ouder(s) de enigen die de herinnering aan dat kind koesterend kunnen verdedigen tegen de wereld. En persoonlijk snap ik niet hoe je een kind, zelfs na z'n overlijden, kunt inzetten in het zwartmaken van elkaar tussen (of over) ex-partners.
Ik vermoed dat Emiel wel e.a. gedaan heeft om zo met de bewaking en politie naar zijn zoon te moeten kijken.

In een ziekenhuis regelen ze (naast bewaking) echt nooit politie als daar geen dringende redenen voor zijn hoor.
Iets klopt er hier niet.
Daar ben ik het mee eens Sunemom. Die moeder is haar zoon kwijt geraakt. Haar zoon, waar zij voor was dag en nacht. En die mag niet op indirecte wijze op deze als slechterik neergezet worden.
quote:enter schreef op 26 januari 2012 @ 21:44:

[...]

er gaat mij een lampje branden...jammer dat Tia er niet is... :-

(

Ik ben hartistikke nieuw hier en waarschijnlijk maak ik ook zeker geen vrienden met de opmerking die ik nu ga maken ?

Maar ik vind het verhaal van Tim hartstikke discreet ? ik als nieuweling kan er absoluut geen privacy overtredingen uithalen?

Er zijn alleen altijd van die mensen die dit soort opmerkingen moeten maken helaas waardoor waarschijnlijk voor de vaste forum bezoekers vrij duidelijk wordt over wie of wat het gaat?

Dat vind ik dan zo jammer!

Mocht ik het fout begrepen hebben ? dan bied ik hierbij gelijk mijn excuses aan!
quote:Cici25 schreef op 26 januari 2012 @ 21:29:

Hmmmz vreemd verhaal. We lezen nu alleen het verhaal van de vader, verteld via een vriend. Ik vind het heel raar dat hij de zeggenschap over zijn zoon heeft opgegeven omdat zijn ex moeilijk deed en er strubbelingen waren. Ik vind het nog raarder dat hij niet bij zijn zoon mocht komen. Hier zal wel veel meer aan de hand zijn geweest dat TO ons verteld. Wellicht was het zelfs wel terecht dat vader niet bij zijn sterfende zoon mocht komen. Ik kan dan persoonlijk ook helemaal niets met dit verhaal. Komt op mij over als aandacht vragen.

Vind het ook een vreemd verhaal. Helemaal als je bericht begint met "hier wel een aardig verhaal..."

Ook heel apart dat in totaal 6 man politie/bewaking hem al op staat te wachten. Vreemd.
2 man politie

en 4 man bewaking

Ik vond het verhaal van de gamma, die met die piemel toch grappiger.

0 dagen lid, en zo'n lul verhaal.
Dotje, voor mensen die het kind en de situatie kennen is dit een heel herkenbaar verhaal. Dat de goegemeente de personen niet direct kent, doet niet terzake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven