Entertainment alle pijlers

HOUSE m.d.

20-08-2007 11:11 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal.

Ik ben een grote ''house'' fan, het is een (té leuke) serie op sbs6

voor de mensen die het nog niet kennen:

House, een medisch genie dat een team leidt van jonge diagnostici. Hij is erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit, en zijn voorliefde voor medische vraagstukken, maken van hem de laatste hoop voor ''onbehandelbare'' patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes

ik vind het een boeiende serie, er komt (sarcastische) humor in voor, en het is gewoon spannend, je bent benieuwd hoe het afloopt.

dat laatste is natuurlijk mijn mening, daar ben ik vast en zeker niet de enige in.

het wordt op dinsdag (herhaling) en donderdag uitgezonden

ik ben vooral erg benieuwd wat jullie van de serie vinden?

groetjes mandy
Vorige week was er voglens mij geen House vanwege een voetbalwedstrijd.
quote:Nickas schreef op 25 november 2007 @ 22:14:

In de categorie medische detectives vind ik House echt het absolute dieptepunt.... Zeeeer onrealistisch, ik kan er niet naar kijken.

Dan ben ik blij dat ik geen medische achtergrond heb, ik vind het hartstikke leuk!

Juist doordat het verloop steeds ongeveer hetzelfde is, komt de humor sterker naar voren.
Ik heb gelukkig ook geen medische achtergrond.

En onrealistisch, tja dat zijn volgens mij alle tv series (real life series uitgezonderd )
De nieuwe serie is volgens mij al een paar weken bezig. Ik zapte nl. en toen zag ik dus dat het weer verder ging. Moest House een nieuw team vormen en omdat hij er geen zin in had liet hij 40 mensen komen, waarmee hij nu een afvalrace aan het doen is. Ik vind die oudere man (die dus geen dokter is) zo bekend, maar kan me niet herinneren waarvan.
quote:Nickas schreef op 25 november 2007 @ 22:14:

In de categorie medische detectives vind ik House echt het absolute dieptepunt.... Zeeeer onrealistisch, ik kan er niet naar kijken.Ik vind het geen medische detective. Het verhaal is een vehikel voor het personage "House", maar het had in die zin net zo goed een politieserie kunnen zijn. Ik kijk dan ook voor House, niet voor het verhaaltje.
quote:pepexx schreef op 27 augustus 2007 @ 21:39:

Het medische boeit mij niet eens zo, meer de persoon House zelf, een geweldig acteur.Ik ben ook helemaal house fan, en inderdaad, hij is echt een goed acteur. Zag hem laatst ergens anders in acteren en daar was hij ook erg goed in.
Woest aantrekkelijke man, die House....mjammie!!!
Ff uppen hoor.

Sjonge wat waren de afgelopen 2 afleveringen spannend. Na de aflevering van gisteravond zit ik te denken; "zou House veranderd zijn?" Hij keek anders uit zijn ogen vond ik zo.
Ik ben één van de grootste House-fans, alleen vind ik de dialogen/het script soms zo vervelend en dan gooi ik een aflevering toch af....maar ik ben dan wel ontzettend teleurgesteld.

Ik heb trouwens bij een van de eerste seizoenen echt zitten sobben toen hij zei dat hij van zijn ex hield

( en dat terwijl ik zelden om iets op tv kan janken)
Viva naar de knoppen.
Ik heb nog hoofdpijn van het janken na aflevering van gisteren
House rules!
quote:Riz schreef op 13 maart 2008 @ 14:32:

Woest aantrekkelijke man, die House....mjammie!!!

Dat vind ik nou ook!

En ik vind (naast Depp dan natúúrlijk ) niet zo snel iemand woest aantrekkelijk!

Hugh is niet bijzonder mooi, maar wel ontzettend aantrekkelijk.
Viva naar de knoppen.
Ik vind 't karakter van House tof: lekker ontactvol!

Heb onlangs seizoen 4 gekeken. Ik kijk series alleen maar op dvd omdat ik 'n reclame-allergie heb.
Tijdens de reclames houd ik plaspauze
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 25 oktober 2008 @ 14:10:

Tijdens de reclames houd ik plaspauze Moet je niet zoveel thee drinken 3x een reclamebreak tijdens House is gewoon not done. De losers die dat hebben bedacht kijken zelluf niet naar Huis.
Meestal zit ik net middenin het verhaal, en dan komt de reclame als een ongelooflijk onaangename inbreuk ;(

Ik snap al helemaal niet waarom herhalingen met net zoveel reclame worden onderbroken, tja-
Viva naar de knoppen.
maybe it's lupus
quote:Star schreef op 24 oktober 2008 @ 22:18:

Ik heb nog hoofdpijn van het janken na aflevering van gisteren ik lag ook te huilen in mijn bed.
Watjes zijn we, watjes.
Hier ook een mega House fan

Ik vind hem ook woest aantrekkelijk, weet niet wat het is, maar wauw, wat een vent

Mijn man en ik downloaden altijd alle afleveringen uit de VS (seizoen 1 t/m 3 hebben we op dvd, seizoen 4 op de PC) en we lopen nu gelijk op met de VS. Persoonlijk vind ik seizoen 5 echt, echt helemaal te gek en zo grappig en ook weer emotioneel. Ik zit helemaal in spanning voor komende dinsdag, als ik de voorstukjes bekijk wordt dat echt janken zo zielig. En ik zag iets waar ik alle afleveringen al op wacht, eindelijk
WAT???

Heeft House een liefje of gaat-ie seks hebben met iemand?

( vorige week kon ik niet kijken, helaas ;( )
Viva naar de knoppen.
House for President!
Nieeeeeet spoileren!
Nieuwe avatar mag van mij verkiezing winnen Livre
quote:Livre schreef op 26 oktober 2008 @ 11:02:

House for President! Zo te zien zal hij het witte huis wel even een injectie geven..
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven