Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
donderdag 19 januari 2012 om 13:25
Oh sorry Lionlily, dat was dan een beetje onhandig afgestemd. De varkenskop staat hier lekker los te koken inmiddels.
Ik heb achter de wc-rollen in de buitenplee een doosje anabole steroiden van Meds gevonden. Nu twijfel ik of ik dat door de balkenbrij voor de memorial zal doen. Het is natuurlijk erg ongezond en illegaal en zo, maar wel heel erg Meds. Wat vinden jullie? Doen? Of gaan de toespraken dan wel heel lang worden?
Ik heb achter de wc-rollen in de buitenplee een doosje anabole steroiden van Meds gevonden. Nu twijfel ik of ik dat door de balkenbrij voor de memorial zal doen. Het is natuurlijk erg ongezond en illegaal en zo, maar wel heel erg Meds. Wat vinden jullie? Doen? Of gaan de toespraken dan wel heel lang worden?

dinsdag 24 januari 2012 om 10:48
De anabolen zaten door de balkenbrij, Starshine, in de punch van Leo zat absinth. Iemand van het COC vertelde ons dat je van deze combinatie leverklachten, krimpende ballen en menboobs krijgt. Vonden we eigenlijk wel toepasselijk voor de Meds-memorial.
Even iets heel anders ... de nieuwe TP-promo is af!!! Hoe vinden jullie dat onze mannen het doen?
(even op de ontbijtende TP klikken, dan begint het)
Even iets heel anders ... de nieuwe TP-promo is af!!! Hoe vinden jullie dat onze mannen het doen?
(even op de ontbijtende TP klikken, dan begint het)

vrijdag 27 januari 2012 om 11:09
Goeie Yette.....daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan. Hij stond daar als een soort eerbetoon en normaal gesproken trok Meds 'm even zelf weg maar ja, dat is geschiedenis.
Misschien leuk voor de COC 'bears' dat zijn die stevige, harige jongens die bij het polstaswerpen met beautycases tot 5 kilo gooien.
Ik vraag het wel even vanavond bij de gaybingo.
Misschien leuk voor de COC 'bears' dat zijn die stevige, harige jongens die bij het polstaswerpen met beautycases tot 5 kilo gooien.
Ik vraag het wel even vanavond bij de gaybingo.
vrijdag 27 januari 2012 om 11:20
Ow, zie nu dat Leo de harige jongens wil vragen. Op zich een goed plan, maar ze hebben niet voor niks een voorkeur voor handtasjes hè. Zo'n trekker zit vol drek en andersoortige smurrie. Daar halen ze hun harige neusjes voor op.
Ik neem de knollen wel even mee. En na gedane zaken kunnen we een en ander wellicht combineren met die rookton. Lekker hoor, paardenrookworst.
Ik neem de knollen wel even mee. En na gedane zaken kunnen we een en ander wellicht combineren met die rookton. Lekker hoor, paardenrookworst.
vrijdag 27 januari 2012 om 11:58
vrijdag 27 januari 2012 om 13:16

vrijdag 27 januari 2012 om 14:54
vrijdag 27 januari 2012 om 16:46
Wat hip Leo, ben je ècht gaan occupy-en? Dat lijkt me nou zo'n gezellige manier van demonstreren! Kan me voorstellen dat ze van geen ophouden weten. Ik had het met zo'n groep destijds vast ook langer uitgehouden voor het gemeentehuis. Maar zelfs voor de handtekeningenactie tegen dat bushokje voor mijn deur, was geen animo.
Oh, en die eieren zijn voor de zopie. Als je wilt, mag jij ze er wel ingooien.
Oh, en die eieren zijn voor de zopie. Als je wilt, mag jij ze er wel ingooien.