Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
vrijdag 27 januari 2012 om 18:33
Ik ben weer aan het werk.
Coetje heel veel plezier vanavond.
Ik heb vandaag echt weer genoten van Sam. Vanmiddag bij een vriendin/collega geweest en ik was Sam al kwijt toen ik uit de auto stapte en ik kreeg hem pas weer terug toen ik weg ging en Sam in de auto moest zetten.
Zij en haar dochter hebben genoten van Sam en hij was ook voorbeeldig.
Hup Gelf, Smartphone aan de kant en leren jij. Vort.
Mamz nee, ik krijg geen terugval. Zeker weten van niet.
En jou puber is niet anders dan andere pubers hoor. Ik hoor het overal.
En jij ook trouwens. Hup aan het werk, poetsen, dweilen, vort.
Coetje heel veel plezier vanavond.
Ik heb vandaag echt weer genoten van Sam. Vanmiddag bij een vriendin/collega geweest en ik was Sam al kwijt toen ik uit de auto stapte en ik kreeg hem pas weer terug toen ik weg ging en Sam in de auto moest zetten.
Zij en haar dochter hebben genoten van Sam en hij was ook voorbeeldig.
Hup Gelf, Smartphone aan de kant en leren jij. Vort.
Mamz nee, ik krijg geen terugval. Zeker weten van niet.
En jou puber is niet anders dan andere pubers hoor. Ik hoor het overal.
En jij ook trouwens. Hup aan het werk, poetsen, dweilen, vort.
zondag 29 januari 2012 om 10:49
Da's zeker jammer Mamzie. Maar ondank dat ie niet in z'n hummetje was is het dus een goeie dag geweest?
Kroeg was leuk, jaaaaaa we zijn weer bezig met de aanloop naar het carnaval.
Volgend weekend is er ook weer een boel te doen, maar dan kan ik niet want dan ga ik een weekend een een vriendin helpen met verhuizen omdat zij en haar man uit elkaar gaan.
Ik heb eens even gekeken en het wordt wel maart eer we weer een meet hier kunnen plannen.
Vandaag moet ik een boel doen qua bezemactiviteiten, morgen weer een dag werken.
Dus:
Was Was Was
Stofzuigen
Overhemdenstrijk.
Goldman kookt
Kroeg was leuk, jaaaaaa we zijn weer bezig met de aanloop naar het carnaval.
Volgend weekend is er ook weer een boel te doen, maar dan kan ik niet want dan ga ik een weekend een een vriendin helpen met verhuizen omdat zij en haar man uit elkaar gaan.
Ik heb eens even gekeken en het wordt wel maart eer we weer een meet hier kunnen plannen.
Vandaag moet ik een boel doen qua bezemactiviteiten, morgen weer een dag werken.
Dus:
Was Was Was
Stofzuigen
Overhemdenstrijk.
Goldman kookt
zondag 29 januari 2012 om 11:05
Volgens mij Coetje niet een beetje brak, maar heeeeel erg.
Nou ja Gold, jij bent anders ook niet zo'n klein feestbeest.
Mamz is oudste inmiddels weer in zijn hummetje? Fijn dat het een leuke (prima) dag was.
Wij krijgen vandaag eens geen visite en ik ga er een heerlijk rustige zondag van maken.
Jan moet nu wel even eerst de kapstok ophangen.
Nou ja Gold, jij bent anders ook niet zo'n klein feestbeest.
Mamz is oudste inmiddels weer in zijn hummetje? Fijn dat het een leuke (prima) dag was.
Wij krijgen vandaag eens geen visite en ik ga er een heerlijk rustige zondag van maken.
Jan moet nu wel even eerst de kapstok ophangen.
zondag 29 januari 2012 om 11:20
Ik heb goed opgelet met drank en steeds water tussendoor gedronken,dus de kater viel mee,maar was gister nog heel moe.
En weer enorm teleurgesteld in mijn ouders,die hebben helemaal niks laten horen aan vriend.Geen kaart,sms of telefoontje.
Terwijl ze donderdag wel langs zouden komen.Bleegghh!
Nu moet ik vanmiddag naar verjaardag van schoonzus,zal weer een gezellige boel worden.
Ik vind het voor vriend ook gewoon naar!
Gold,ben je al een beetje in de stemmig dus qua carnaval?
Zoeb,lekker een rustige zondag!Geniet ervan!
En weer enorm teleurgesteld in mijn ouders,die hebben helemaal niks laten horen aan vriend.Geen kaart,sms of telefoontje.
Terwijl ze donderdag wel langs zouden komen.Bleegghh!
Nu moet ik vanmiddag naar verjaardag van schoonzus,zal weer een gezellige boel worden.
Ik vind het voor vriend ook gewoon naar!
Gold,ben je al een beetje in de stemmig dus qua carnaval?
Zoeb,lekker een rustige zondag!Geniet ervan!
zondag 29 januari 2012 om 11:30
Zoeb,ik las op Bo's topic dat Sam's autostoeltje loszit.
Wij hadden dat ook met Uk zijn stoel,op geen enkele manier kregen we dat met alleen de gordels goed vast.
Vriend heeft hem nu met de gordels en een sjorband vastgezet,kan nu echt niet meer losschieten.
Niet handig als de autostoel er steeds uit moet,maar bij ons staat hij er altijd in natuurlijk.
Wij hadden dat ook met Uk zijn stoel,op geen enkele manier kregen we dat met alleen de gordels goed vast.
Vriend heeft hem nu met de gordels en een sjorband vastgezet,kan nu echt niet meer losschieten.
Niet handig als de autostoel er steeds uit moet,maar bij ons staat hij er altijd in natuurlijk.
zondag 29 januari 2012 om 11:59
Wat naar dat je ouders niets hebben laten horen naar vriend toe.
Flauw en ook een beetje laag eigenlijk. Hoop dat het vanmiddag dan meevalt Coetje.
Bij mij blijft het autostoeltje ook in de auto staan. Ik ga dat er niet steeds uithalen. Het stond wel muurvast toen ik het erin had gezet. Hoe heeft vriend dat gedaan met de sjorband? Ik heb een opklapbare achterbank. Maar vind het wel heel erg belangrijk dat Sam veilig zit achterin.
Flauw en ook een beetje laag eigenlijk. Hoop dat het vanmiddag dan meevalt Coetje.
Bij mij blijft het autostoeltje ook in de auto staan. Ik ga dat er niet steeds uithalen. Het stond wel muurvast toen ik het erin had gezet. Hoe heeft vriend dat gedaan met de sjorband? Ik heb een opklapbare achterbank. Maar vind het wel heel erg belangrijk dat Sam veilig zit achterin.
zondag 29 januari 2012 om 12:05
Vriend is er helemaal klaar mee,gaat vanmiddag ook niet mee naar de verjaardag.
Volgens mij heeft vriend langs de achterkant,waar eerst de gordels doorheen moeten,ook de sjorband doorheen getrokken en dan onder de bank door.Oh,hij zegt nu,ik ben creatief aan het knopen geweest totdat ie goed vast zat
Je moet er niet aan denken dat die stoel loskomt als je eens hard moet remmen ofzo...
Volgens mij heeft vriend langs de achterkant,waar eerst de gordels doorheen moeten,ook de sjorband doorheen getrokken en dan onder de bank door.Oh,hij zegt nu,ik ben creatief aan het knopen geweest totdat ie goed vast zat
Je moet er niet aan denken dat die stoel loskomt als je eens hard moet remmen ofzo...
zondag 29 januari 2012 om 12:22
Wij zitten in de poep. Mmetje heeft diarree (mijn schuld, hij heeft KMA en ik heb hem een pannenkoek die met melk was gemaakt laten eten).
Het huis stinkt, de wasmachine draait overuren.
Gelukkig lijkt het vandaag al iets beter te gaan.
En hij is gewoon vrolijk, hij heeft het de laatste tijd druk met zijn Muppets
Het huis stinkt, de wasmachine draait overuren.
Gelukkig lijkt het vandaag al iets beter te gaan.
En hij is gewoon vrolijk, hij heeft het de laatste tijd druk met zijn Muppets
zondag 29 januari 2012 om 13:27
Oei MissM, je moet er dan toevallig ook maar net aan denken dat een pannenkoek van koemelk is gemaakt....
Je voelt je toch niet echt schuldig? Tuurlijk is het niet fijn voor het manneke, maar het kan iedereen gebeuren?
Plannen zijn ietwat veranderd.
Was was en was (+ droog, droog en droog) gaat wel door en ook het bed is al afgehaald en moet nog terug opgemaakt worden, maar we gaan op de koffie bij oom en tante.
Ik had gisteren weer een boel koeken en broodjes meegekregen van werk en omdat we echt niet alles zelf op krijgen gaan we met een doos tompoezen op visite.
En wij hadden voor de extra stevigheid ook zo'n spanband om het autostoeltje vast te zetten anders bleef er toch beweging in zitten.
Je voelt je toch niet echt schuldig? Tuurlijk is het niet fijn voor het manneke, maar het kan iedereen gebeuren?
Plannen zijn ietwat veranderd.
Was was en was (+ droog, droog en droog) gaat wel door en ook het bed is al afgehaald en moet nog terug opgemaakt worden, maar we gaan op de koffie bij oom en tante.
Ik had gisteren weer een boel koeken en broodjes meegekregen van werk en omdat we echt niet alles zelf op krijgen gaan we met een doos tompoezen op visite.
En wij hadden voor de extra stevigheid ook zo'n spanband om het autostoeltje vast te zetten anders bleef er toch beweging in zitten.
zondag 29 januari 2012 om 15:51
Ga met Jan straks maar eens creatief doen met het autostoeltje. 't Is belangrijk genoeg. Thanks meiden. Het blijkt wel dat een gordel niet genoeg is.
Coe groot gelijk dat vriend niet meegaat. Vind het zo'n rotstreek.
Druk gehad met de was Gold? Ik heb gisteren lekker mijn bed afgehaald, in de machine gegooid en weer opgemaakt. Heerlijk een fris bed. Mijn een-na-laatste wasje zit erin. Straks nog even de honden- en kattendekentjes en dan zijn mijn manden leeg.
Coe groot gelijk dat vriend niet meegaat. Vind het zo'n rotstreek.
Druk gehad met de was Gold? Ik heb gisteren lekker mijn bed afgehaald, in de machine gegooid en weer opgemaakt. Heerlijk een fris bed. Mijn een-na-laatste wasje zit erin. Straks nog even de honden- en kattendekentjes en dan zijn mijn manden leeg.
zondag 29 januari 2012 om 16:09
Ik ben al weer terug,werd door mijn moeder compleet genegeerd.Was dus erg gezellig!
En wat ik nog het ergste vond was dat ze tegen Uk niet normaal doet.
Om schoonzus haar verjaardag niet te verpesten heb ik mijn mond dichtgehouden maar ik had graag even gezegd hoe ik erover denk.
Zoeb,gelukt met het stoeltje?
Ach die Mmetje.Beterschap,hoop dat het snel beter gaat.Hier zijn de muppets ook een groot succes.
En wat ik nog het ergste vond was dat ze tegen Uk niet normaal doet.
Om schoonzus haar verjaardag niet te verpesten heb ik mijn mond dichtgehouden maar ik had graag even gezegd hoe ik erover denk.
Zoeb,gelukt met het stoeltje?
Ach die Mmetje.Beterschap,hoop dat het snel beter gaat.Hier zijn de muppets ook een groot succes.
zondag 29 januari 2012 om 16:35
Achossie, die kleine Mmetje. Gek dat ik dat net helemaal niet heb gelezen. Ik snapte al niet waar iedereen het over had.
Lastig lijkt me dat MissM, dat je daar zo op moet letten. En dat dan een simpele pannenkoek zulke heftige reacties oproept.
Nou Coe, waar komt dit nu weer opeens vandaan? Dacht net dat het beter ging. En je zult best wel boos zijn, wat er ook is, Uk kan er al helemaal niets aan doen. Wat zul jij op hete kolen hebben gezeten. Je was snel terug dus. Dat verpest wel even je hele zondag.
Ik heb nog een zegel van de AH voor die muppets.
Lastig lijkt me dat MissM, dat je daar zo op moet letten. En dat dan een simpele pannenkoek zulke heftige reacties oproept.
Nou Coe, waar komt dit nu weer opeens vandaan? Dacht net dat het beter ging. En je zult best wel boos zijn, wat er ook is, Uk kan er al helemaal niets aan doen. Wat zul jij op hete kolen hebben gezeten. Je was snel terug dus. Dat verpest wel even je hele zondag.
Ik heb nog een zegel van de AH voor die muppets.