Mode & Beauty alle pijlers

Je laatste aankoop?

28-01-2012 19:37 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)

- Sneakers van Esprit

Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:

- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print

- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint

- Blauw gestreept hemdje

Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!

Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
trouwens.. jullie hebben t over nagels lakken.. heb er al n week niks op zitten! wordt weer s tijd!

Sorry off topic
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:flowerbombje schreef op 28 januari 2012 @ 19:57:

[...]

Jij bent er eentje die haar nagelriemen meelakt?Dacht eigenlijk hetzelfde als Janine. En nee ik lak niet over mijn nagelriemen maar wel helemaal tot aan het randje.
Nou het koffieding bevalt goed!! Ik heb alleen zo'n melk opschuim dingetje nodig, bij de kookwinkel waar ik het kannetje gekocht had zijn ze 25 euro, dat vind ik achterlijk duur voor zo'n ijzerstaafje. Bij de hema hadden ze het niet, iemand een idee waar wel?
-een supertrash jurkje zwart, roze/rode catrice lipstick, thermoleggingx2, 1x zwarte panty, h&m, bruine fred de la b laarzen met 70% korting:-))), 2 hipsters voor dochtertje en 2 leggings met polkadots, ook voor dochter... Heerlijk dagje koopjes shoppen:-)
LEEF!!!!
Gisteravond een Pupa-party gehad. Score: nagellak (donkergrijs met glitters) en craque-lak (pink/purple). Felrode lippenstift, blusher en donkerblauwe eyeliner.

En vandaag m'n favo scrub

quote:Elmo22 schreef op 28 januari 2012 @ 20:30:

Nou het koffieding bevalt goed!! Ik heb alleen zo'n melk opschuim dingetje nodig, bij de kookwinkel waar ik het kannetje gekocht had zijn ze 25 euro, dat vind ik achterlijk duur voor zo'n ijzerstaafje. Bij de hema hadden ze het niet, iemand een idee waar wel?IKEA, voor 1,50 ofzo, werkt op 1 batterij, ideaal ding.
quote:janine82 schreef op 28 januari 2012 @ 19:57:

@spitsmuisje: bij jou is de crisis niet merkbaar...? Jottum vind ik ook zó 'n geweldig merk voor meisjes (ook voor jongens trouwens) maar onwijs duuuuuuur!! vandaar...

Nu is er overal uitverkoop. Betaal je 50% (en dan nog vind ik het te duur btw).

Ik heb vast voor de zomer geshopt (in de uitverkoop):

6 t-shirts voor mezelf en een colbert

2 capri-broeken voor dochter

1 kort broekje met riempje en rokje met sterren voor dochter

Ik lak trouwens ook beter mijn nagels dan die foto. Truc, vroeg beginnen als kind met kindernagellak.
Twee jurkjes voor de carnaval.

Thema: blauw.

Heb een matrozenjurkje en agentejurkje gekocht.

En boodschappen.

En ik moet mn nagellak er eindelijk eens afhalen.. zit er al een week op. Inmiddels nog voor de helft dus.. gelukkig is het een lichte kleur
Ik hou van uitverkoop!! Ik zag nog een heel leuk blauw-wit geblokt blousje liggen bij de Jeans Centre maar ik vond het toch iets te duur voor 50 euro.. Jammer, want wel heel leuk, maar de kwaliteit van Jeans Centre vind ik vaak tegenvallen.
quote:flowerbombje schreef op 28 januari 2012 @ 19:54:

[...]

Deze foto is niet van mij, maar van www.pinkypolish.nl . Ik kan het wel. Een kwastje en pure acceton zijn erg behulpzaam hierbij Kun je de randjes mooi bijwerken.Dat zo'n jonge meid zoveel plamuur nodig heeft.
Bazinga!
quote:vivalda schreef op 28 januari 2012 @ 21:58:

[...]

Dat zo'n jonge meid zoveel plamuur nodig heeft.Bedoel je die video? Ik zie het verschil tussen voor en na niet eens zo.
Mja.. zonde.. Ik heb uberhaupt nog nooit foundation aangeraakt. Ik heb wel zo'n camouflagestift om rode vlekjes weg te werken, maar nog doe ik dat zelden. Jammer dan dat mn huid niet perfect egaal is
Vandaag aardig los gegaan:

- okergele wollen jurk/trui van turnover

- 2 basic shirts slippely

- rood coltruitje repeat (wol)

- rood colbertje zoi

- leren lange hanschoenen

- hoofdband wol

Dit alles voor de aankomende terror winter totaalbedrag van € 140 wat ik best keurig vind
Trouwens superleuke nagellak, is dat een merk wat ze oa bij de kruidvat verkopen? Morgen dan maar even kijken!
Twee paar laarzen bij Le Ballon voor totaal EUR 50,00. Ben helemaal blij
quote:Dotjemol schreef op 28 januari 2012 @ 23:06:

Trouwens superleuke nagellak, is dat een merk wat ze oa bij de kruidvat verkopen? Morgen dan maar even kijken!Ja, Catrice wordt uitsluitend bij Kruidvat verkocht volgens mij. Ze hebben heel veel leuke nagellak voor 2,50 per stuk. De rest van hun make-up is ook erg prima. Goede kwaliteit-prijs verhouding.
Nieuwe fles Dior Cherry.

Nike sport shirtje.
Flowerbombje, ik heb inderdaad online geshopt! Ik wil best naar de Bijenkorf (graag zelfs!), maar ik ben er fysiek helaas nog niet toe in staat. Lang leve het online winkelen! Misschien vind ik het nog wel leuker dan live shoppen! Alhoewel...nieuwe kleding aanraken is ook leuk en misschien wel net zo leuk als de postbode die pakketjes komt brengen! (de pakketten zijn leuk, niet de postbode).

Janine, hoera voor de uitverkoop! Dit is mijn laatste baby en ik hoop alles straks weer door te verkopen op Marktplaats. (laat me alsjeblieft nog even in die waan! )

Ik sta nog in dubio over de aanschaf van een nieuwe winterjas. Ik sjouw nog zo'n veertien kilo overtollige ballast met me mee en ik pas mijn oude winterjassen niet tot amper. Het schijnt enorm koud te gaan worden, maar ik heb nog geen leuke jas in de uitverkoop gezien!

De aanschaf van vandaag:

- Boodschappen (blegh.)

- Lunch met middelste zoon in een eettentje. Was heel leuk en gezellig!
Dotjemol, dat is ook geen geld! Je hebt mooie spullen gekocht! (vooral dat truitje van Repeat! Ik ben dol op Repeat, maar vind het wel wat aan de prijzige kant om ondergesnotterd/gespuugd te laten worden door drie jongetjes en een baby.)
6 flessen deodorant. Het merk is uit de handel en ze hebben ze af en toe nog op de markt. Als ik ze zie koop ik er veel.
quote:flowerbombje schreef op 29 januari 2012 @ 12:12:

[...]

Ja, Catrice wordt uitsluitend bij Kruidvat verkocht volgens mij. Ze hebben heel veel leuke nagellak voor 2,50 per stuk. De rest van hun make-up is ook erg prima. Goede kwaliteit-prijs verhouding.Ah dat ga ik onthouden.. Ik kocht het nooit omdat ik het er zo cheap vond uitzien, en ik haat de kruidvat.. Maar ik wil ook weer neit te veel geld aan makeup uitgeven als ik het maar een paar keer draag..
Een blazer bij mc gregor uit de nieuwe collectie, had gelukkig nog een kortingsbon van ¤25,-
3 jurken bij valentino ))

Waren niet afgeprijsd ....

2 rode en ene is chinese style.

En nu wachten op de juiste gelegenheden om ze aan te doen.
Dat valt echt heel erg mee Elmo. Essence vind ik wel in de cheap categorie vallen. Die valt altijd een beetje tegen.
Een truitje bij H&M, 4 euro (uitverkoop). Voorlopig de laatste niet-absoluut-noodzakelijke aanschaf, ik heb geld nodig en ga radicaal sparen. Op zich heb ik niets nodig, mijn kast puilt uit. Maar toch...benieuwd of ik het volhoud. Ik ben allesbehalve shopverslaafd, maar soms kan ik zo blij worden van een nieuwe aankoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven