Mode & Beauty alle pijlers

Je laatste aankoop?

28-01-2012 19:37 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)

- Sneakers van Esprit

Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:

- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print

- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint

- Blauw gestreept hemdje

Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!

Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
Het was ruim een half jaar geleden dat ik voor mezelf geshopt heb. Dus flink mijn best gedaan dit weekend Mijn laatste aankopen:

En dan nog voor weinig bij Hema, H&M en Pieces, maar wel erg leuk: een overhemdtuniek, een legergroene tregging, een vestje, een aantal kettinkjes (5 stuks), een bh, twee shawls en de nodige basic hemdjes en shirts.

Ik kan weer even (heel lang) vooruit
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Vest van Paul and Joe Sister

Vest van Malene Birger

Top van Drykorn

Sjaals van Repeat

Tops van Modstrom

Broek van Supertrash

Rok van H&M

En er komt nu rook uit mijn pinpas.
Tijdens het prijzencircus heb ik 3 tassen gekocht met 50% bonuskorting - te oude gaan vervallen. Die zitten nog in de tas van aankoop. Moet ze nog inspuiten en het leer geeft af... Heb ik gelukkig ontdekt voordat ik kleding verpest.

En nu heb ik 1 jurk en 2 truien gekocht.

De jurk is heel stijlvol, maar tijdloos. Het was de laatste.

Truien kan ik nu al aan - als het niet te warm is. (Ik ga weer shoppen in mijn kast voor het hete weekeinde. Ik heb niets nodig.... )
O ja, ik dacht dat ik ze kwijt was, maar vond ze net weer terug.

Yogasokken met tenen. Die wilde ik al langer. Deze zijn in mijn maat. Ze zitten lekker. Ik weet nog niet hoe lang ze meegaan, maar voor een zomer is 3 euro niet teveel.

Ze passen en wilde ze al lang proberen. En nu heb ik er een paar.
Nieuwe nikies besteld, ben benieuwd hoe ze lopen! De Nike Air Pegasus. Zit veel demping in dus dan heb ik ook minder last van mn voet.

Ik heb deze kortingscode gebruikt, toch weer 10% eraf: http://mrkortingscode.nl/zalando-korting/#offer-101805
Wow, deze topic is ook al een jaar oud....

Een jaar lang geen kleding kopen...

Heeft het daar mee te maken?

De jurk niet gedragen vanwege het weer op de dagen waarvoor ik hem kocht.

Truien zijn beide gedragen. Eentje is gekrompen in de was en te kort geworden. De andere is een van mijn favorieten geworden.....

De yogasokken zijn heerlijk om binnenshuis te dragen als een soort van huis-sok (anti-slip) maar kan ook in oude teenslipper gedragen.

Witte die tot nu toe nog goed schoon worden in de was.

De tassen zijn 2 van de 3 gebruikt. Eentje was kapot - wel laten repareren. Toen was ik blij met de andere. Dus een goede aanschaf geweest.

De tas die afgeeft.... Ja, die ga ik toch proberen. Maar die staat niet bij alle kleding. Ik weet nog steeds niet. Anders wordt het een opberg voor veel gedragen, ceinturen of juist nieuw. Ik weet nog niet. Mooie tas, maar afgeven op kleding is niet handig.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-09-2015 10:49
Reden: Spam
% gewijzigd
Altijd blijven lachen =)
quote:sinnombre schreef op 04 juni 2014 @ 23:42:

Vest van Paul and Joe Sister

Vest van Malene Birger

Top van Drykorn

Sjaals van Repeat

Tops van Modstrom

Broek van Supertrash

Rok van H&M

En er komt nu rook uit mijn pinpas.

ik zie dat echt voor me..Die van mij rookte van de week ook
Even uppen, ik vond dit altijd een leuk topic!

Mijn laatste aankoop is een heerlijk warme angora trui van American Vintage.
Eindelijk de Topshop Jamie super ripped jeans in de kleur washed black gekocht, die vind je nergens in Nederland. Jamie jeans zijn de beste broeken ooit. Lekker op de Engelse site met Black Friday korting en ook nog eens gratis verzenden (normaal 7 euro). Ik ben zo blij :proud:

http://eu.topshop.com/webapp/wcs/stores ... &langId=-1
Wow, al zes jaar geleden dat ik mijn eerste paar steunzolen kocht, volgens dit topic.

Cookiemonster-onesie van de Primark. Heerlijk zacht en warm.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven