Mode & Beauty alle pijlers

Je laatste aankoop?

28-01-2012 19:37 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)

- Sneakers van Esprit

Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:

- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print

- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint

- Blauw gestreept hemdje

Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!

Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
Mijn laatste aankoop was een leren riem bij expresso, was flink afgeprijsd, dus dat scheelde weer.
Een trui voor mijn vriend en een colbert voor mijzelf.
Een spijkerbroek van Tommy Hilfinger

en die zit me toch lekkerrrrr!
He, wat grappig, ik dacht dat dit topic allang naar de vergetelheid was gezakt

Laatste aanwinst van mij is een leren jasje waar ik helemaal verzot op ben!! 100 euro afgeprijsd, dat gaf de doorslag :-D
Kroepoek :-)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:a_nick_is_crini schreef op 13 oktober 2012 @ 23:22:

En dit colbert, maar dan voor 10 euro minder dan op de webshop. Hij is mooi lang!

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000910%2073206%2064%200234%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]Leuk! Mag ik vragen bij welke webshop je die hebt gekocht?
Ceci wat een prachtige dingen! Mooie stijl vind ik dat vintage, ga me er ook meer in verdiepen
Mijn laatste aankoop was een zwarte coltrui van mexx. Afgeprijsd van 40 voor 15 euro

plus een tripperbroek op mp nieuw voor 35 euro
Gisteren twee paar donkerrode handschoenen en een zachte trui die lekker afgeprijsd was.
Een nieuwe ski hellum! En een softshell skibroek! Allebei net aangeschaft
Een hele mooie Triumph-bh.

20 euro afgeprijsd .
Rok en lange trui van Steps in de uitverkoop bij de Wehkamp.
Baby spullen bij prenatal!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Een hele stapel nieuwe kleren bij de Myway!

Met o.a. top van Glamorous, jasje van Only, shirt van Supertrash en een broek van Esprit.
Een wollen muts besteld. Nu maar hopen dat deze bij de handschoenen past die ik al heb. Heb er al een in een andere kleur en daar was ik de laatste weken wel erg blij mee.
Mijn bestelling van de H&M webshop! Die bestaat uit een neonroze hoodie, goudkleurige glittergympies, een zwart leren jurkje, een grijze tricot jurk en een roze skinny jeans.
Een groene cardigan.

En was op zoek naar wanten die bij mijn sjaal passen, maar die zijn helaas uit de collectie.
Niet echt een aankoop (naja.. de wol), maar een vriendin heeft een supermooie muts voor me gehaakt! Ben ik echt heeel blij mee!

En gisteren in het museum kwam ik iets heel gaafs voor aan de muur tegen: Het is een kunstwerk van allemaal spijkertjes, met daartussen draad gespannen. Als je de nummertjes goed opvolgt kun je op die manier een beroemdn kunstwerk namaken. Nu moet ik alleen even een goede manier vinden om het op een plaat oid te doen, 300 gaatjes in je muur lijkt me niet heel relaxt..
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
wat een mooie jurk FD !
Thnx.... vind em ook heeeeel mooi, zo blij mee!
quote:fiftiesdarling schreef op 28 januari 2013 @ 10:34:

[afbeelding]Moooiiii, lijkt erg op de jurk die ik gekocht heb laatst.... Van Stop Staring! of Pinup Couture?
Gerry Roxby
4 of 5 blousjes,

4 broeken,

2 paar laarzen,

heel veel nagellak (lang leven kruidvat)

Gel eyeliner,

Oorknopjes,

Kadootjes voor mijn vriend.

Mijn volgende aankoop zijn waarschijnlijk mijn studieboeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven