onterecht teleurgesteld

29-01-2012 00:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk schaam ik me ontzettend, maar toch ben ik een beetje teleurgesteld in mijn vriend. Ik moet het toch kwijt, vandaar een topic op het vivaforum.

Kort geleden ben ik ten huwelijk gevraagd. Ik ben hier ontzettend blij mee en we zijn ook ontzettend gelukkig samen. oh wat voel ik me stom op dit moment. ...

Maar goed om een kort verhaal kort te houden. Ik ben er per ongeluk achter gekomen dat mijn verlovingsring maar 14.95 heeft gekost. Normaal gesproken geef ik niks om sieraden. Door de prijs werd ik nieuwsgierig naar het materiaal.....en heb ik de ring op internet kunnen vinden. Nu blijkt dat mijn vriend hier over gelogen heeft. Ik snap het niet helemaal, want hij weet dat ik daar niets om geef. Ik merk dat ik stiekem toch een beetje teleurgesteld ben. ( In wie is eigenlijk de vraag )

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar vroeg me af of meer vrouwen stiekem teleurgesteld zouden zijn. Ik voel me nu een beetje verwend. Het gaat om het gebaar en het gebaar is heel mooi.
14,95...ik zou zeggen, doe dan niks. Of brei een vriendschapsbandje of zo... :')
quote:plukeenroosje schreef op 29 januari 2012 @ 00:48:

Liegen..liegen..misschien maak ik het "groter" dan het is besef ik me nu. Nee ik wist niet wat voor materiaal het was, vrienden van ons vroegen er naar. Weet ook niet waarom. Zij dachten dat het een diamant was, met witgoud..hihi. en mijn vriend beaamde dat.ach so, niks aan de hand dus!
quote:blinkiebill schreef op 29 januari 2012 @ 00:52:

Oooooh... Lekker zo laten dan joh. En gefeliciteerd dat je gaat trouwen!Dank je! En ik laat het inderdaad zo
quote:plukeenroosje schreef op 29 januari 2012 @ 00:48:

Liegen..liegen..misschien maak ik het "groter" dan het is besef ik me nu. Nee ik wist niet wat voor materiaal het was, vrienden van ons vroegen er naar. Weet ook niet waarom. Zij dachten dat het een diamant was, met witgoud..hihi. en mijn vriend beaamde dat.

Vriend wet hoe jij er over denkt en wil niet dat jullie vrienden denken dat hij krenterig is tegen jou. Vind het eigenlijk wel een goeie mop, dat die vrienden dat geloven.

Kun je niet gewoon met een grapje tegen vriend de lucht klaren:Zoiets van: Jan en Marie moeten maar geen taxateurs worden, want die bakken er niets van.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nou, geniet van het feit dat je vriend geen geld over de balk heeft gesmeten en een mooie ring voor je heeft uitgezocht. En veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Beetje lullig ja, dat hij daarover liegt.
Nou, dan zou ik er ook niet zo'n deal van maken.

Misschien wilde hij jou ook niet afvallen door te zeggen dat je er eigenlijk niet veel om geeft. Dat zou zomaar verkeerd kunnen vallen bij vrienden die wel iets geven om echte diamanten en echt witgoud...moet je je daar weer tegen verantwoorden en zo..

Dus dat heeft ie je bespaard nu..klasse vent dus!
quote:nlies schreef op 29 januari 2012 @ 00:53:

[...]

Vriend wet hoe jij er over denkt en wil niet dat jullie vrienden denken dat hij krenterig is tegen jou. Vind het eigenlijk wel een goeie mop, dat die vrienden dat geloven.

Kun je niet gewoon met een grapje tegen vriend de lucht klaren:Zoiets van: Jan en Marie moeten maar geen taxateurs worden, want die bakken er niets van.Hihi, is een goede mop inderdaad!
quote:secondhandsuus schreef op 29 januari 2012 @ 00:56:

Nou, dan zou ik er ook niet zo'n deal van maken.

Misschien wilde hij jou ook niet afvallen door te zeggen dat je er eigenlijk niet veel om geeft. Dat zou zomaar verkeerd kunnen vallen bij vrienden die wel iets geven om echte diamanten en echt witgoud...moet je je daar weer tegen verantwoorden en zo..

Dus dat heeft ie je bespaard nu..klasse vent dus!Ja inderdaad. Waar maak ik me druk om. Eigenlijk wel lief van hem. Misschien had ik in zijn geval wel hetzelfde gedaan.
quote:Fame schreef op 29 januari 2012 @ 00:54:

Nou, geniet van het feit dat je vriend geen geld over de balk heeft gesmeten en een mooie ring voor je heeft uitgezocht. En veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.

Dank je!!

Er kan een slotje op
Ik denk dat ik de lucht zou klaren door iets te zeggen als; ''Nou... die stonken er mooi in he... witgoud en diamant. Maar hij IS toch ook héél erg mooi...''

Benieuwd wat hij dan zou zeggen. ;)

Kijk, als hij tegen JOU had gezegd dat het witgoud met diamant was en het bleek nep, zou ik ook gekwetst zijn in jou plaats, zeker omdat je zelf al aangaf dat het niet duur hoeft.

Maar in dit geval denk ik ook dat hij zijn gezicht niet wilde verliezen.
No worries en gefeliciteerd met de verloving! ; )
Ach mens, waar maak je je druk om. Mijn mans reactie op mijn aanzoek was (naast de blik als een hert in twee koplampen) "Ik kan mijn vrienden toch niet vragen om een dag vrij te nemen"....................Laten we zeggen dat ie toen stront aan de knikker had. Het wordt tijd dat ie eens leert om te liegen.....

Uiteindelijk zijn we wel getrouwd, hij heeft zijn excuses aangeboden en een roodgouden ring met een grote zwarte diamant voor mij gekocht. Toen een collega 'm zag, zei hij "Ach een stukkie koperen pijp met een steenkooltje". Toen heb ik hem ook niet gecorrigeerd, ik vertelde dat wij idd graag bbq-en.

Weetje TO, het zou best eens kunnen dat jouw aanstaande best een beetje onzeker is over die ring. Hij vond het zelf wel kunnen, en misschien ook wel geinig, jij ook, maar hij weet ook wel dat anderen daar anders over denken en heeft jou niet willen afvallen tegenover anderen.

Doe mij zo'n leugenaar
quote:Vl43inder schreef op 29 januari 2012 @ 01:06:

Uiteindelijk zijn we wel getrouwd, hij heeft zijn excuses aangeboden en een roodgouden ring met een grote zwarte diamant voor mij gekocht. Toen een collega 'm zag, zei hij "Ach een stukkie koperen pijp met een steenkooltje". Toen heb ik hem ook niet gecorrigeerd, ik vertelde dat wij idd graag bbq-en.
Misschien een domme vraag, maar hoe ben jij er dan achter gekomen dat hij zo goedkoop was?
Ahzo...Hij heeft gelogen over het materliaal?Tja..dat is weer wat anders...Dus ie zei dat het goud(?)was en eigenlijk bleek het geverfd zilver(jah ofzo?).Tja...Daarmee zou ik ook teleurgesteld zijn,juist omdat hij loog.En een verlovingsring...Tja ik denk dat dat toch wat meer moet kosten,juist omdat het om het huwelijk gaat.Maar jah,als jij de ring mooi vind,is het super,zeg gewoon jou mening aan je vriend dat je niet wil dat hij liegt.(of iets anders)Noujah,en nogwat: Liefde is het belangrijkste.(in een relatie)
Joh TO, ga lekker genieten van het feit dat jullie gaan trouwen! Superlief dat hij überhaupt een ring voor je heeft! Nu voelt t ff rot, maar focus je lekker op jullie huwelijk, over een poosje lach je erom! Vergeet niet te genieten van de voorbereidingen die jullie

Samen gaan treffen! Gefeliciteerd met je verloving!
Oh,en gefeliciteerd met je verloving.
Ik zie eindelijk leuke reacties hier.. Wens jullie ook veel succes met de voorbereidingen op het huwelijk.

Tevens kan ik mij wel inleven in jouw vriend en heeft hij blijkbaar wel goed rond gezocht om zo goedkoop uit te komen voor een ring dat JIJ leuk vind en je beide een geheim hebben waar je hartelijk om moet lachen als iemand het verschil niet ziet. MACHTIG MOOI :Imao:
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Tsjah :S .. Ik zou er maar gewoon aan denken dat hij gelogen heeft over het materiaal omdat hij je niet wilde teleurstellen .. Al had'ie je beter moeten kennen dan dat..
Ik zou ook teleurgesteld zijn.. Misschien omdat ik te verwend ben,maar het gaat dan wel over een verlovingsring.. En dat mag wel wat meer kosten.. Je verloofd/trouwt toch niet zomaar ??
.
Ik vind het wel een beetje goedkoop maar het heeft ook wel weer humor. Als je voor de rest van je leven (of huwelijk) toch een mooie dure ring wilt dragen kun je wel beter zelf de trouwringen uitzoeken1
Als jullie straks 30 jaar verder zijn, grijs en uitgedijd, is deze ring vast je meest dierbare bezit.

Ik wens jullie een gezellige bruiloft en een geweldig huwelijk!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven