onterecht teleurgesteld

29-01-2012 00:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk schaam ik me ontzettend, maar toch ben ik een beetje teleurgesteld in mijn vriend. Ik moet het toch kwijt, vandaar een topic op het vivaforum.

Kort geleden ben ik ten huwelijk gevraagd. Ik ben hier ontzettend blij mee en we zijn ook ontzettend gelukkig samen. oh wat voel ik me stom op dit moment. ...

Maar goed om een kort verhaal kort te houden. Ik ben er per ongeluk achter gekomen dat mijn verlovingsring maar 14.95 heeft gekost. Normaal gesproken geef ik niks om sieraden. Door de prijs werd ik nieuwsgierig naar het materiaal.....en heb ik de ring op internet kunnen vinden. Nu blijkt dat mijn vriend hier over gelogen heeft. Ik snap het niet helemaal, want hij weet dat ik daar niets om geef. Ik merk dat ik stiekem toch een beetje teleurgesteld ben. ( In wie is eigenlijk de vraag )

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar vroeg me af of meer vrouwen stiekem teleurgesteld zouden zijn. Ik voel me nu een beetje verwend. Het gaat om het gebaar en het gebaar is heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Is jouw vriend mijn collega, haha? Een collega van mij vertelde dat hij op stap was geweest naar een passende ring voor zijn aanzoek. Ik grapte dus "dan haal je toch gewoon rode plastic ring uit een snoepautomaat".

Hoop in ieder geval dat je net zo gelukkig bent als voor dat je erachter kwam dat je ring 14,95 kost.
quote:secondhandsuus schreef op 29 januari 2012 @ 00:44:

Wat rot voor je dat je erachter bent gekomen... Nu is die ring "besmet"

Hoop dat je snel gaat trouwen...

Ik denk dat jou vriend oprecht een leuke ring voor je heeft gezocht. En dan maakt prijs geen ruk uit...

Zeker als jij eigenlijk aan geeft er niets om te geven... Misschien heeft hij gedacht, ik spaar me het geld voor de trouwring, die draagt ze tenslotte tot aan haar dood.(en erna) En die moet perfect zijn!Dit dus. Mannen kunnen het ook nooit goed doen en dit is het zoveelste bewijs. 'blablabla, ik geef niet om sieraden, blablabla' Als man moet je dat vertalen in: koop een ring van 4x je maandsalaris minimaal of ik ben de rest van mijn leven stiekem teleurgesteld.
quote:stroomstoring schreef op 29 januari 2012 @ 18:16:

[quote]indigoblue schreef op 29 januari 2012 @ 18:05:

Het gaat toch niet om het geld maar om de gedachte en symboliek? Als zij beiden een verlovingsring van 15 euro prima vinden lijkt het met goed geregeld!

Helemaal waar!

Maar wees daar dan wel duidelijk over naar elkaar. En zeker niet gaan liegen. Kan me goed voorstellen dat to een beetje teleurgesteld is.Daar zou ik ook behoorlijk teleurgesteld in zijn, als mijn vriend teen mij zou zeggen dat hij een diamant had gekocht, maar het bleek een zirkonia te zijn! Maar in dit geval loog hij niet tegen haar. Het was een vaag verhaal met vrienden erbij waarbij hij beaamde (toen vrienden het vroegen) dat het om een witgouden ring met diamant ging. Heeft misschien dus meer met die vrienden te maken dan met TO, maar dat zou ze hem zelf nog moeten vragen natuurlijk.
Als het goed is gaat het om het gebaar. Al zou hij me een plastic ringetje geven uit de snoep automaat.
quote:missadventure schreef op 29 januari 2012 @ 21:17:

Als het goed is gaat het om het gebaar. Al zou hij me een plastic ringetje geven uit de snoep automaat.'Tuurlijk, maar dan moet hij niet gaan beweren dat het een gouden ring is! Want dat zou ik ook wel een beetje stom vinden dan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven