onterecht teleurgesteld

29-01-2012 00:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk schaam ik me ontzettend, maar toch ben ik een beetje teleurgesteld in mijn vriend. Ik moet het toch kwijt, vandaar een topic op het vivaforum.

Kort geleden ben ik ten huwelijk gevraagd. Ik ben hier ontzettend blij mee en we zijn ook ontzettend gelukkig samen. oh wat voel ik me stom op dit moment. ...

Maar goed om een kort verhaal kort te houden. Ik ben er per ongeluk achter gekomen dat mijn verlovingsring maar 14.95 heeft gekost. Normaal gesproken geef ik niks om sieraden. Door de prijs werd ik nieuwsgierig naar het materiaal.....en heb ik de ring op internet kunnen vinden. Nu blijkt dat mijn vriend hier over gelogen heeft. Ik snap het niet helemaal, want hij weet dat ik daar niets om geef. Ik merk dat ik stiekem toch een beetje teleurgesteld ben. ( In wie is eigenlijk de vraag )

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar vroeg me af of meer vrouwen stiekem teleurgesteld zouden zijn. Ik voel me nu een beetje verwend. Het gaat om het gebaar en het gebaar is heel mooi.
Je hebt het bonnetje in zijn broek gevonden?

Vind je de ring mooi? Ik vind het al heel lief dat hij je een ring heeft gegeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
OMG.
quote:bijlmer_bajes schreef op 29 januari 2012 @ 00:37:

OMG.I Know
Tja wat wil je nu? Dat hij alsnog een dure gouden ring voorjekoopt?
Dat je een verlovingsring krijgt vind ik al bijzonder, het gaat toch niet om de prijs??
quote:Fame schreef op 29 januari 2012 @ 00:37:

Je hebt het bonnetje in zijn broek gevonden?

Vind je de ring mooi? Ik vind het al heel lief dat hij je een ring heeft gegeven.Ja ik vind hem heel mooi! Ik ben er ook heel blij mee, maar vindt het jammer dat hij niet eerlijk is geweest over het materiaal. Hij weet dat het mij niets uit zou maken, omdat ik nooit sieraden draag. Hij weet ook dat ik de trouwringen ook zo goedkoop mogelijk wil houden, juist omdat ik daar niet om geef
Ik denk dat er veel vrouwen zijn die al hun hele leven uitkijken naar hun bruiloft en er in hun hoofd een sprookje van hebben gemaakt. Inclusief mooie dure verlovingsring. Maar sprookjes zijn niet de werkelijkheid. Ik kan me dus voorstellen dat je teleurgesteld bent, omdat je dit waarschijnlijk anders voor je gezien had. Maar uiteindelijk is het natuurlijk niet waar het om draait.
quote:blinkiebill schreef op 29 januari 2012 @ 00:39:

Tja wat wil je nu? Dat hij alsnog een dure gouden ring voorjekoopt?Nee ik vind goud juist erg lelijk en ik wil geen dure ring...ik vind het alleen jammer dat hij blijkbaar dacht dat ik andere verwachtingen had/heb.
Ik zou niet teleurgesteld zijn over die 14,95 wel als m'n vriend tegen me loog.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 januari 2012 @ 00:39:

Dat je een verlovingsring krijgt vind ik al bijzonder, het gaat toch niet om de prijs??Nee daar gaat het inderdaad niet om
quote:Jonari schreef op 29 januari 2012 @ 00:42:

Ik zou niet teleurgesteld zijn over die 14,95 wel als m'n vriend tegen me loog.juist
Maar waar heeft je vriend dan precies over gelogen?

Oke, over het materiaal. Hij zei dat het echt goud of zilver was ofzo?
Wat rot voor je dat je erachter bent gekomen... Nu is die ring "besmet"

Hoop dat je snel gaat trouwen...

Ik denk dat jou vriend oprecht een leuke ring voor je heeft gezocht. En dan maakt prijs geen ruk uit...

Zeker als jij eigenlijk aan geeft er niets om te geven... Misschien heeft hij gedacht, ik spaar me het geld voor de trouwring, die draagt ze tenslotte tot aan haar dood.(en erna) En die moet perfect zijn!
quote:secondhandsuus schreef op 29 januari 2012 @ 00:44:

Wat rot voor je dat je erachter bent gekomen... Nu is die ring "besmet"

Hoop dat je snel gaat trouwen...

Ik denk dat jou vriend oprecht een leuke ring voor je heeft gezocht. En dan maakt prijs geen ruk uit...

Zeker als jij eigenlijk aan geeft er niets om te geven... Misschien heeft hij gedacht, ik spaar me het geld voor de trouwring, die draagt ze tenslotte tot aan haar dood.(en erna) En die moet perfect zijn!Haha, ja dat zij kunnen. Ik weet ook zeker dat hij hem mooi vond...en als we trouwringen vinden in dezelfde prijsklasse teken ik ervoor!
Hij heeft gelogen, want? Hij heeft gezegd dat het een witgouden ring was?

En hij weet dat je niet van goud houdt en dat je geen dure ring wilt? Waar gaat dit over?
Zo te lezen over het materiaal Zonnestraaltje.

Opzich snap ik je wel TO. Ik kan enorm slecht tegen liegen, maakt niet zoveel uit over wat (een leugentje om bestwil kan ik meestal wel weer begrijpen)

Weet je waarom hij over het materiaal gelogen heeft? Hij weet dat je niet veel om sieraden geeft immers.
Wat heeft hij dan gezegd over het materiaal? Hij gaf je een ring en zei dat het platina was om te benadrukken dat het een hele dure ring zou zijn gweest? Hoe is dat gegaan dan?
Liegen..liegen..misschien maak ik het "groter" dan het is besef ik me nu. Nee ik wist niet wat voor materiaal het was, vrienden van ons vroegen er naar. Weet ook niet waarom. Zij dachten dat het een diamant was, met witgoud..hihi. en mijn vriend beaamde dat.
mmm.. Er zit geen smet op de ring gelukkig. Ik vind hem erg mooi en heel bijzonder. Denk dat het inderdaad meer een leugentje om bestwil was.
O, dus hij heeft niet tegen jou gelogen, maar durfde niet tegen vrienden te zeggen dat het maar een goedkope mooie ring was. Zoals jij ook wilde. Nee, ik zie het probleem nu echt niet. Wat heef thij nou fout gedaan. Beetje pochen tegen vrienden. Ach ja. Wil je anders dat er geroddeld wordt dat je verlovingsring maar 15 euro heeft gekost. Denk het niet.
quote:Fame schreef op 29 januari 2012 @ 00:46:

Hij heeft gelogen, want? Hij heeft gezegd dat het een witgouden ring was?

En hij weet dat je niet van goud houdt en dat je geen dure ring wilt? Waar gaat dit over?Ja ik weet het...gaat eigenlijk nergens over. Ben blij dat ik het topic geopend heb.
Misschien is hij een no-no op dat gebied en dacht hij echt dat het zilver/goud/... was. Hoe zeker weet jij dat het niet zo is...?
Oooooh... Lekker zo laten dan joh. En gefeliciteerd dat je gaat trouwen!
quote:Fame schreef op 29 januari 2012 @ 00:51:

O, dus hij heeft niet tegen jou gelogen, maar durfde niet tegen vrienden te zeggen dat het maar een goedkope mooie ring was. Zoals jij ook wilde. Nee, ik zie het probleem nu echt niet. Wat heef thij nou fout gedaan. Beetje pochen tegen vrienden. Ach ja. Wil je anders dat er geroddeld wordt dat je verlovingsring maar 15 euro heeft gekost. Denk het niet.Haha..jeetje ja je hebt helemaal gelijk. Wat maakt het eigenlijk ook uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven