De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Nou zeg, heb ik een keertje tijd, is er niemand!

Snico, dat is een heftige schimmel die je hebt groeien daar!

heb bezoek, tot later, kus!
en ja hoor................breng ik vanavond flirty naar bed, zit er weer zo'n zwart, harig t*ringbeest op t plafond in dr kamer .

Snico gaat direct actie ondernemen, lekker de boel in laten spuiten en dan niet met dat spul voor mietjes. Kan me niet schelen of t verboden is, weg moeten ze!
quote:colallight schreef op 28 februari 2008 @ 20:59:

Nou zeg, heb ik een keertje tijd, is er niemand!

Snico, dat is een heftige schimmel die je hebt groeien daar!

heb bezoek, tot later, kus!zoals jij dit zegt, klint t wel heel erg ranzig.......
PFFF wat hebben jullie veel geschreven (of ik ben te lang niet hier geweest).

Ik ga niet uitgebreid reageren want ik ga zo het 6e zintuig kijken, maar ik probeer morgen wat meer tijd vrij te maken.

Ik begin het zwaar te krijgen nu, nog 3 weken werken. Maar vanaf volgende week ga ik wel wat minder werken, kan ik even rustig aan doen voordat ik Daan van het kdv haal.

Daan gaat goed, hij slaapt bijna niet meer overdag. Alleen op de dagen dat ik de hele dag thuis ben met hem leg ik hem nog even 2 uurtjes op bed.

Oh mijn programma komt nu, tot morgen!
voor mida. De laatste loodjes he.....zijn er nog mensen in je omgeving die je een beetje kunnen ontlasten? Hoe gaat het met de baby is ie al gedraaid? Ben je helemaal uit de naam?

Snico, das minder zeg. Ik heb daar gelukkig geen last van gehad na de zwangerschappen. Hebben ze nu leuke dingen bij dat winkeltje? IN mijn eentje ben ik nog niet in A geweest. Geen doen met twee haha. Tenminste ik zie het nog niet zitten.

Toen T een dag op de kinderafdeling lag is ze ook door de kinderarts gezien. Die vond dat ze vrij veel speling had bij haar heupkom en dit kon een heupafwijking betekenen. Ze willen daarom dat ik met drie maanden een echo laat maken. Dit zal in april gebeuren. Ze heeft inderdaad lang in stuit gelegen en dan wordt zo wie zo deze controle gedaan. ALs er echt een heupafwijking te zien is, zal ze in een spreidbroekje moeten. Zelf merk ik nog niet veel aan haar, alleen dat haar gewrichten kraken en dat ze haar voetjes bijna niet ontspant. We wachten de echo rustig af.

COla, dat duurt lang zeg die diarree. Kan me voorstellen dat je het nu zat bent. Goed dat je nu heenkan.

Oh T is wakker, kom later nog even terug
Zo daar ben ik weer.

Jaimie, fijn dat het met D zo goed gaat op het kdv en de psz. Dan breng je haar met een veel beter gevoel weg. Daan heeft nog steeds een beetje moeite soms met wegbrengen, maar als ik hem kom halen wil hij ook niet mee naar huis, dus hij heeft het er ook erg naar zijn zin.

Ik heb net de foto's bekeken op je Hyves, wat is Sje toch een lekker manneke! Hij lijkt op jou, volgens mij.

Snico, volgens mij hoort het echt bij de leeftijd dat papegaaigedrag, Daan herhaalt ook alles wat hij hoort. Soms erg grappig als je je eigen uitspraken herkent.

Over die cupmaat, je doet er niets aan, hè. Ik had voor mijn 1e zwangerschap ook een E-cup, maar ik ben met Daan 3 maten gegroeid en nu weer 1 maat. Hopelijk wordt het nu wel wat minder.

Oei een schimmelinfectie, vreselijk! Ik heb op het moment een penecilinekuur (blaasontsteking) en ik kan er donder op zeggen dat ik daarna ook een schimmelinfectie krijg. Bij mij werkt zo'n ei meestal wel goed, maar het blijft vervelend.

Lanzarote is geweldig! Wij zijn er erg lang geleden geweest, volgens mij in 1995 ofzo. Maar het is een erg mooi eiland. We hadden toen nog geen kinderen natuurlijk, dus of het nu zo kindvriendelijk is weet ik niet. Ik kan me nog wel de zwarte stranden herinneren. Naar welke plaats gaan jullie, Puerto del Carmen? Wij hebben toen erg veel excursies gedaan, maar ik weet niet of jullie dat met Flirty willen gaan doen, anders kan ik nog wel eens vertellen wat de mooie dingen waren.

Cola, ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis over Kaatjes diarree te vertellen hebben, het duurt nu wel erg lang!

Vervelend zeg dat bij jullie de dag al zo vroeg begint, Daan slaapt gelukkig meestal door tot een uurtje of 7/8. Ik heb wel het idee dat hij nu hij overdag wakker is 's nachts veel dieper slaapt, hij ligt regelmatig in zijn slaap te kletsen wat hij eerst veel minder deed.

Kikkie, bedankt voor de knuffel. Ik ben niet het type wat om hulp gaat vragen, mijn moeder heeft al een paar keer aangeboden om te komen helpen, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ze heeft geen rijbewijs en moet een uur met de bus om hierheen te komen. Ik heb liever dat ze dan na de bevalling een keer komt helpen. Och over 3 weken heb ik iig 3 dagen voor mezelf als Daan naar het kdv/opa en oma is. Dan kan de nesteldrang beginnen.

Hopelijk hoeft T niet in een spreidbroekje, dat lijkt me niet echt handig.

Hoe doet ze het verder? Heeft ze het doorslapen nu definitief ontdekt?
Oh ja, volgens mij is hij nog niet gedraaid, we moeten donderdag terug naat de gyn, dan weten we meer. En de naam is echt definitief hoor! Zijn 1e t-shirt mét naam ligt al in de kast.
daar was ik ook weer.

Jaimie, wat heerlijk dat ze het zo goed doet. Gelukkig. Heeft ze nu vakantie of is ze al weer begonnen? En hoe ging dat?R heeft altijd weer even moeite na de vakanties. Ik was vorige week ook op de peuterspeelzaal met de traktatie, was echt zo leuk om te zien! Hij deed overal heel enthousiast aan mee en vond het super om te trakteren. Ik heb uiteindelijk een roze en witte marsmallow op elkaar gestapeld en daar een parapluutje doorgeprikt. Kindjes vonden het heel leuk.

Nikki, hoe is het met de fysio van R of heb ik er overheen gelezen? Hoe is het op je werk kom je er al een beetje in?

Mida, ik snap het wel hoor dat je geen hulp wilt vragen, maar het is niet niets, een peuter en hoogzwanger. Ik hoop met je mee dat je maat weer wat gaat afnemen (staat er zo rot maar zo bedoel ik het niet, ik zit in hetzelfde schuitje), ik vind het ook niet leuk. Zit nu nog op een E cup en alle truitjes blijven steken op mijn borsten. Hopelijk neemt het nu wat af nu ik de bv aan het afbouwen ben.

T slaapt door! Ze slaapt ongeveer van 23.30 tot 06.30 mogen echt niet klagen. Ze is heel lief en heel makkelijk, alleen ze kan dagen hebben dat ze de hele verdere dag niet meer slaapt, maar dan eigenlijk niets wil. Geen speen, niet slapen, geen box, geen kinderwagen, alleen maar bij mama. Ik vind het heerlijk maar soms kan ik me er moeilijk aan overgeven omdat er nog zoveel op me wacht. Aan de andere kant denk ik soms, "ach stomme huishouden ik tut lekker met mijn kinderen, gaat al veels te hard" helaas kan ik dat niet elke dag. haha.

Ik ben voorzichtig begonnen met lijnen, was met sonja bezig maar kan me er niet toe zetten. Ga toch steeds afwijken. Ik heb iets heel engs gedaan. Althans vind ik. Ik was verliefd op een jas bij de esprit, wil ik al heel lang, zo'n jas. En ik heb hem gekocht! Maar wel te klein.......:-) Hij gaat net niet dicht op mijn borsten. (kijk daar heb je ze weer) Dus nu moet ik wel. Het snaaien gaat hier namelijk nog steeds te makkelijk.

Snico, gezellig bakkie doen! Lijkt me erg leuk. Weet alleen niet precies waar je woont.
[.Snico, gezellig bakkie doen! Lijkt me erg leuk. Weet alleen niet precies waar je woont.[/quote]

In A!
Nee hoor kik, geintje!

Ik woon dr wel, maar t is reuze easy te vinden. Ook vanuit N!
quote:snico schreef op 29 februari 2008 @ 14:28:

[.Snico, gezellig bakkie doen! Lijkt me erg leuk. Weet alleen niet precies waar je woont.[/quote]

In A! pfff zou ik toch bijna in Aar....vee. staan
Hé, wat is dat voor geheimtaal hier?

Kikkie, heerlijk dat T al zo goed doorslaapt! Alleen jammer dat ze dat overdag niet doorzet. Ik kan me dat van Daan niet meer zo goed herinneren, alleen dat hij overdag vaak in de box lag te slapen. En dat ik véél met hem op de arm heb gezeten, maar ik weet niet meer of dat nu was omdat hij het wilde of omdat ik dat wilde .

Oei gewaagd hoor om een (waarschijnlijk dure) jas op de "krimp" te kopen, dat zou ik dan weer niet durven. Maar nu moet je wel aan de bak!

Ik zit nu op 11 kg, nog best netjes vind ik. Hopelijk komt er de laatste weken niet te veel meer bij.

We hebben net een paar boeken met geboortekaartjes zitten doorspitten, maar ik vind het erg moeilijk hoor.
upperdepup, ook niet veel fut, ziekenboeg hier,ik heb de griep en r ook.

hopen dat t het niet krijgt.

Mida, die boeken moeilijk he. Wij vonden het ook heel lastig. Maar je hebt op internet ook wel het een en ander misschien is dat wat?
Ja, op internet hebben we ook gekeken, maar ik zie het toch liever in het echt zodat je ziet wat voor materiaal het is.

Maar ik kan nog meer boeken gaan halen, ik heb maar een gedeelte meegenomen (toch nog 6 mappen). Tot nu tot hebben we 3 "kandidaat-kaartjes".

Goh Kikkie vervelend, de griep. Hier heerste het een paar weken geleden heel erg, net na carnaval. Nu valt het geloof ik wel weer mee, op mijn werk tenminste. Die mensen waren écht ziek, 2 weken was vrij normaal, dus ik hoop dat jullie een andere variant hebben.

We hebben een druk weekend achter de rug. Gisteren zijn we bij vrienden in Den Helder geweest, ruim 2 uur rijden hiervandaan. Was wel weer gezellig, want we zien ze natuurlijk niet zo vaak.

Vandaag hebben we bezoek gehad van vrienden met hun 2 kindjes.

Nu zit ik lekker met mijn joggingbroek aan op de bank en ik ga dadelijk lekker vroeg naar bed.
Kik, balen zeg de griep! Hier heeft hij 3 dagen geduurd, tenminste bij M. Hoop dat het snel weer voorbij is.

Moeilijk he Mida, die keuze tussen kaartjes, vond ik ook hoor! En daarom heb ik op den duur maar ons eigen kaartje gemaakt, omdat ik het gedichtje al had. Misschien is dat nog een idee? Verschillen jullie qua smaak erg wat betreft de kaartjes?

En het eerste t-shirt ligt al in de kast, leuk hoor!

R had een enorm jengelig weekend, gister heeft hij overdag in totaal maar 3 uur geslapen, hij lag er gisteravond ook al om kwart over 6 en heb hem niet weer gehoord tot vanmorgen 7 uur. Maar pff wat was ik hem even zat, en uiteraard toen we gistermiddag visite kregen, super lachen enzo naar de visite, die zeiden wat is het toch een heerlijk vrolijk mannetje. Vanmiddag weer naar het cb ben benieuwd.

Iedereen ook idols gekeken, was eigenlijk al heel lang bekend dat Nikki ging winnen, maar toch vind ik Nathalie vaak leuker om na te kijken wat betreft show. Nikki kan niet echt dansen, heeft zo zo'n gala jurk aan en staat ze nog met haar benen wijd te zingen. Ik was toch wel voor Charlene.
Iedereen ook idols gekeken, was eigenlijk al heel lang bekend dat Nikki ging winnen, maar toch vind ik Nathalie vaak leuker om na te kijken wat betreft show. Nikki kan niet echt dansen, heeft zo zo'n gala jurk aan en staat ze nog met haar benen wijd te zingen. Ik was toch wel voor Charlene.[/quote]

zou je toch niet zeggen met jouw nickname

Hier is het goed losgebarsten, kikkieman heeft het nu ook te pakken, ik heb nog steeds koorts, gisteravond 39,4. Dus gezellig hier..
Tja, je zou zeggen dat ik ook echt voor Nikki was.

Ik had toch verteld dat ik aldoor zo'n last van mijn schouderbladen en ribben e.d. heb. Vorige week toch maar weer naar de huisarts geweest, fysio kon ook niet meer veel voor me beteken. Dus zijn er foto's gemaakt en moest ik bloedprikken op reuma (mijn vader heeft fybromologie reuma in de weke delen) en nu belt net de assistente als ik morgen naar de dokter kan er zijn wat verhoogde waardes in mijn bloed gevonden en dat wil de dokter met me bespreken. Het hoeft natuurlijk helemaal niks te zijn, maar ben echt even geschrokken. Morgen om half 9 kan ik er gelijk terecht! Afwachten dus
quote:nikki81 schreef op 03 maart 2008 @ 16:19:

Tja, je zou zeggen dat ik ook echt voor Nikki was.

Ik had toch verteld dat ik aldoor zo'n last van mijn schouderbladen en ribben e.d. heb. Vorige week toch maar weer naar de huisarts geweest, fysio kon ook niet meer veel voor me beteken. Dus zijn er foto's gemaakt en moest ik bloedprikken op reuma (mijn vader heeft fybromologie reuma in de weke delen) en nu belt net de assistente als ik morgen naar de dokter kan er zijn wat verhoogde waardes in mijn bloed gevonden en dat wil de dokter met me bespreken. Het hoeft natuurlijk helemaal niks te zijn, maar ben echt even geschrokken. Morgen om half 9 kan ik er gelijk terecht! Afwachten dus

he jeetje nikki, das even schikken. Verhoogde waardes op reuma?

Hopelijk valt het mee. Succes morgen.

Nikki, wij hadden het kaartje van Daan ook zelf gemaakt, maar dat werd uiteindelijk zo duur dat we nu maar een standaard kaartje gaan nemen. En we hebben ook geen inspiratie voor een eigen kaartje. Op zich vind ik wel andere kaartjes leuk als Midaman, maar we komen er wel uit hoor.

Natuurlijk heb ik ook idols gekeken, gedeeltelijk op zaterdag en wat ik niet had gezien op zondag, maar ik was toch wel echt voor Nikki (maar ik heb natuurlijk wel een reden). Ik vind die Nathalie zo overdreven, maar ik vond Charlene ook erg goed.

Goh, misschien reuma, klinkt niet goed zeg. Ben benieuwd wat de dokter te zeggen heeft. Heeft je vader er veel last van?

Kikkie, beterschap voor je hele gezinnetje! Heeft T nog geen koorts oid? Hopelijk slaat het haar over, dat is helemaal zielig zo'n klein ziek babytje.
Weer terug van de huisarts, het viel mee, gelukkig niet iets met reuma. Maar heb wel een fikse longinfectie. Dus nu een kuur gekregen en moet vrijdag weer komen. Ik loop dus eigenlijk al maanden met een longinfectie rond. Heb die pijn namelijk gekregen na de bevalling van R. Maar goed nu weten we wat het is en hopelijk wordt de pijn snel minder. Ben er ook echt zat van.

Kik, een ziekenboegje bij jullie, balen zeg!

Zelf een kaartje maken is ook best duur, wij hebben bij R ook zelf een kaartje gemaakt, maar de foto hebben we zelf gemaakt en kaartje kon via schoonvader die had nog een kennis die dat goedkoop voor ons kon drukken. Maar nu vind ik de kaartjes van de drukker er ook niet goedkoper op worden, als je een tekstje wil in kleur moet je ook al flink wat bij dokken!
Nikki, gelukkig dat het geen reuma is! Maar wat had je dan rare klachten voor een longinfectie. Moest je ook hoesten en had je het ook benauwd?

Zo Daan ligt op bed, hij was in de auto in slaap gevallen. Dus ik denk dat ik er maar eens gebruik van ga maken en hier een beetje ga opruimen.

Morgen heb ik lekker een dagje voor mezelf, Daan gaat naar opa en ik ben vrij. Ik denk dat ik de babymeuk maar eens van zolder ga halen en eens kijken of ik nog iets moet gaan kopen. Het komt nu echt al dichtbij, nog ruim 6 weken.

Donderdag weer naar de gyn, ben benieuwd of de baby is gedraaid, ik denk het niet. En wat er dan verder gaat gebeuren.
Heb op zich wel klachten die overeen komen met een longinfectie, maar ik dacht gewoon dat dat van mijn pijnlijke ribben kwamen en dus niet genoemd bij de huisarts. Maar ja die pijnlijk ribben is dus gewoon een pijnlijke long om het maar even zo te noemen. Benauwd heb ik het niet gehad, wel heel zweterig in bed, en ook wel wat hoesten, maar voor mijn gevoel niet heel erg.

Hoe was je dagje voor jezelf, lekker van genoten. Of lekker babyspullen gekocht.

Hoop ook voor je dat de baby is gedraaid.

Kik, bij jullie nog alles in het ziekenboegje of zijn jullie aan het opknappen?
Pff Nikki dat was wel even schrikken zeg, reuma! Een longinfectie is ook niet niks, maar hopelijk snel opgelost met de juiste medicijnen! Merk je al verschil nu je ze een paar dagen slikt? Hoe gaat het met je nieuwe functie, went het al een beetje?

Mida, vertel, is de baby al gedraaid?? Ik hoop het voor je! Zo niet, hebben jullie al bedacht en besproken wat jullie nu gaan doen? Hoe sta jij tegenover een draaipoging? Ik ben benieuwd!

Kik, alles goed, iedereen weer opgeknapt?

Ik zit nu ook thuis, eerst was Dtje ziek en nu heb ik het te pakken... Volgnes mij heerst het flink, ik hoor echt veel mensen die ook een griepje hebben/gehad hebben.

Gisteren heb ik voor het eerst (zucht...) Wie is de mol gekeken. Blijkt het een heel gaaf programma te zijn!! Ik hoop dat de volgende serie snel komt!
moghu,

ziekenboeg begint op te knappen hier. Hoest nog wel flink dus als dat maandag niet over is toch maar eens naar de huisarts. En ik word volgens mij ongesteld, eerste keer na bevalling.

Kikkieman was binnen 1 dag al weer van de griep af, hoe die dat altijd doet....R is gelukkig ook opgeknapt maar hoest nog wel flink. T heeft vooralsnog nog niets.

Heb post gekregen over nieuwbouw project hier in dorp, ze gaan beginnen met de verkoop, en we hadden ons als geinteresseerden aangemeld, dus ben benieuwd. Is vanaf 3 ton dus geef het niet veel kans van slagen, maar je weet maar nooit.

ga nog even wat doen, kindjes liggen te slapen
Hoi meiden,

Jawel hoor, ons dwarsliggertje is gedraaid! Gelukkig, het is echt een opluchting voor me. De gyn zei dat hij ook al een klein beetje aan het indalen was, dus hopelijk blijft hij nu liggen zoals hij ligt. Ik moet wel zeggen dat ik nu echt een knop moet omdraaien, ik ging al helemaal van een geplande keizersnee uit en dus een geplande datum. Nu is het weer helemaal onzeker wanneer de bevalling gaat beginnen.

Nikki, merk je al dat de klachten minder worden? Hopelijk helpen de medicijnen snel.

Ik heb idd een heerlijk dagje voor mezelf gehad, alle babykleertjes uitgezocht en nog wat dingen bijgekocht. Ik heb ook al luiertjes en melkpoeder (voor het geval dat) in huis. De gordijnen komen volgende week en dat is echt alles klaar.

Jaimie, ook al ziek! Vervelend zeg .Het heerst echt zo te horen, hier gelukkig (klopt heel hard af) nog niets gemerkt.

Wie is de mol is leuk, ik heb het dit seizoen niet echt gevolgd, maar af en toe een aflevering gezien, vorige seizoenen wel.

Ik was er eigenlijk van overtuigd dat Edo de mol was, maar helaas. Ik heb het trouwens nog nooit goed gehad. Wie had nu gewonnen, ik heb het gisteren gemist (psv was op tv.......... )

Kikkie, gelukkig weer wat opgeknapt. En weer ongesteld, bah dat vind ik het grote voordeel van zwanger zijn dat je niet ongesteld wordt.

Wij hebben toevallig vorige week ook een nieuwbouwproject in ons geboortedorp (waar onze ouders ook wonen) aan de kant geschoven. Midaman zag het erg zitten, maar de vraagprijs was zelfs 4 ton, dus toch wel een beetje (nou ja) boven ons budget. We kwamen uit op bruto maandlasten van bijna 1400 euro, nee dankjewel ik wil ook nog kunnen leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven