Ik heb gezondigd...:-(

29-01-2012 22:46 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even biechten, ik voel me namelijk best lullig, al is het voor de meeste mensen totaal niet wereldschokkend. Ik ben al eem aantal jaren vegetariër, maar mijn vriend niet. Er lag een halve rookworst van hem in de koelkast en opeens kon ik me niet bedwingen en móest ik hem opeten. Ik heb het hele (nou ja halve) ding opgegeten en goddelijk dat ie smaakte! En nu voel ik me lullig, terwijl hele volksstammen er tig per jaar eten. Maar goed, ik wilde het even kwijt. Stenig me maar
haha, Ik had vroeger nog weleens een craving naar die hemaworsten maar met de jaren is dat minder geworden.

Ik schaamde me daar nog weleens voor. Ik verlangde niet naar spannend vlees ofzo, maar naar zo'n ordinaire hemaworst.
quote:geheimtaal schreef op 29 januari 2012 @ 23:38:

Wat een klootzak die collega!

Wat heb je tegen hem gezegd?

Je hebt er maar meteen een man van gemaakt? Kon ook een vrouw zijn. (al vind ik het ook wel een mannenstreek eerlijk gezegd)

TO: kan je (schuld)gevoel ergens wel begrijpen. Zou je het nu weer doen? Of heb je geen behoefte hem er weer uit te gooien (bedoel die worst, niet je vriend natuurlijk).
quote:Mevrouw75 schreef op 29 januari 2012 @ 23:43:

haha, Ik had vroeger nog weleens een craving naar die hemaworsten maar met de jaren is dat minder geworden.

Ik schaamde me daar nog weleens voor. Ik verlangde niet naar spannend vlees ofzo, maar naar zo'n ordinaire hemaworst.Als ik dáár trek in had, dan zou ik in iets anders bijten.
Je bent zwanger!!!

Ik heb een vriendin die vegetarisch is.

De baby in haar buik is dat duidelijk niet...
Als er één rookworst over de dam is.....
quote:molly74 schreef op 29 januari 2012 @ 23:48:

[...]

Je hebt er maar meteen een man van gemaakt? Kon ook een vrouw zijn. (al vind ik het ook wel een mannenstreek eerlijk gezegd)

TO: kan je (schuld)gevoel ergens wel begrijpen. Zou je het nu weer doen? Of heb je geen behoefte hem er weer uit te gooien (bedoel die worst, niet je vriend natuurlijk). Haha, sorry. Ik vind het echt een mannenstreek inderdaad. Mar misschien is het wel een vrouw.
Een vegetarische vriendin? Dat is wonderbaarlijk.
"Wat een klootzak die collega!

Wat heb je tegen hem gezegd?"

Haar "excuus" was dat het biologisch was.

Het mensch weet ook pas 4 jaar dat ik geen vlees en vis eet!

Heb gelijk gezegd dat ze voor mij niks meer hoeft te koken (dan heeft ze haar zin, ze vindt het flauwekul) en dat ik wel eten van thuis meeneem.
Oh, toch een vrouw! Weinig respectvol van haar in ieder geval.
quote:Vogelnestje schreef op 30 januari 2012 @ 00:04:

"Wat een klootzak die collega!

Wat heb je tegen hem gezegd?"

Haar "excuus" was dat het biologisch was.

Het mensch weet ook pas 4 jaar dat ik geen vlees en vis eet!

Heb gelijk gezegd dat ze voor mij niks meer hoeft te koken (dan heeft ze haar zin, ze vindt het flauwekul) en dat ik wel eten van thuis meeneem.

Inderdaad toch een vrouw Molly

Dus omdat zij het onzin vindt dat jij vegetariër bent, maakt ze toch macaroni met gehakt?

Wat respectloos zeg!
Off topic: Geheimtaal: zou het slechte mensenkennis zijn van ons, een vooroordeel of penisnijd?
Molly, ik denk gewoon een vooroordeel

Ik dacht echt meteen aan een man. Een man die er wel even voor zou zorgen dat zij toch vlees eet. En dan opscheppen tegen zijn collega's.

Zat ik er even naast!
Goedemorgen! Vandaag weer gewoon vleesloos. Als ik het nou volgende maand weer heb, ga ik gewoon maar weer aan de pil

Hema rookworsten vind ik trouwens te smerig voor woorden, hij was van de Unox :-D
Ik dacht dat het een topic van iemand zou zijn die bezig was met afvallen en stiekem iets van bijvoorbeeld chocolade had gegeten.

Ik ben een parttime vegetariër
privacy
anoniem_116466 wijzigde dit bericht op 13-11-2012 01:12
Reden: privacy
% gewijzigd
Joh doe niet zo moeilijk, niemand die jou het vlees eten verbiedt hoor!
Hahahaha! Je hebt in elk geval humor, ondanks dat je geen vlees eet. Unox worsten zijn ook niet te versmaden. Die vragen gewoon om opgegeten te worden. Wellicht dat we ze moeten stenigen.:-)
Haha, chocolade mag er bij mij altijd in!

Aan de ene kant vind ik het ook niet erg als er eens in de zoveel maanden een stukje (bio)vlees naar binnen gaat, maar aan de andere kant voelt het alsof er dan een rottend dood dier door mijn lichaam gaat. Het idee staat me erg tegen. Maar de reden dat ik het écht niet wil, is dat mijn dochter van 7 sinds korte tijd ook geen vlees meer eet en ze is er heel principieel in. Bijvoorbeeld van pizza's lust ze maar één bepaalde (die vindt ze met stip het lekkerst van alles wat maar eetbaar is ), maar daar zit ham op, dus die neemt ze niet meer. Dat vind ik dan eigenlijk wel een beetje zielig, maar ze neemt het echt niet. Dan wil ik niet degene zijn die het slechte voorbeeld geeft en toch rookworsten naar binnen werkt.
Ach joh, wat maakt het uit! Zolang het daarbij blijft. En anders ga je wel vlees eten, maar dan biologisch..? Al is het maak eens per week.

Ik ben ook vegetarisch, maar heb echt geen behoefte aan vlees.

Dat is meer omdat ik al over mn nek ga bij de gedachten dat ik een dood beest in mijn mond zou hebben ieuw!

Als kind had ik er al last van, ik wilde nooit vlees eten waar je aan kon zien dat het een dier was. Kippenpoten, vis enz.

Ik ben tegen de bio-industrie, zielig voor de dieren en niet gezond voor mensen. Maar biologisch vlees (echt goed gekeurd) vind ik wel kunnen. Al zouden mensen wat minder vlees mogen eten. Echt niet nodig om elke avond een grote lap vlees te eten en ook nog vleswaren en knakworstjes e.d. tussendoor!
quote:Demissionair schreef op 30 januari 2012 @ 08:32:

Hahahaha! Je hebt in elk geval humor, ondanks dat je geen vlees eet. Unox worsten zijn ook niet te versmaden. Die vragen gewoon om opgegeten te worden. Wellicht dat we ze moeten stenigen.:-)LOL!
Niet tegen je dochter zeggen dan ;)
Nee, ik zeg niks tegen haar . Maar vanaf nu ga ik het gewoon niet meer eten.

Ik vind het soms ook best lastig met mijn gezin:

- vriend die wel vlees eet maar behalve vlees en gebakken aardappels weinig lust

- ikzelf die geen vlees en geen vis eet maar wel verder bijna alles lust, maar die niet elke keer kant en klare vleesvervangers wil eten

- dochter 1 die geen vlees eet maar wel vis, die wel vleesvervangers lust maar weer geen dingen als peulvruchten en noten en zo

- dochter 2 die gelukkig wel alles eet en lust

- kinderen van man die hier regelmatig eten en weinig lusten

Ik word er soms heeeeeeeel moe van....
Maar je dochter leert dan toch gewoon van jou dat je niet rigide hoeft te zijn over dit soort dingen? Dat is toch geen slecht voorbeeld?
quote:flip123456789 schreef op 30 januari 2012 @ 08:20:

Goedemorgen! Vandaag weer gewoon vleesloos. Als ik het nou volgende maand weer heb, ga ik gewoon maar weer aan de pil

Hema rookworsten vind ik trouwens te smerig voor woorden, hij was van de Unox :-D

Komen uit dezelfde fabriek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven