Hoe laat is het?? (deel XXVIII)

30-01-2012 12:12 3071 berichten
XXVIII XXVIII XXVIII XXVIII XXVIII XXVIII XXVIII XXVIII XXVIII

We willen het nog steeds graag van je weten!

Dus als je iets wilt vertellen

- op de normale tijdstippen

- op de nachtelijke tijdstippen

- op de buitenlandse tijdstippen

Hier is tijd, voor iedereen!

Happy New Topic!!!

12.14
Deel 28 alweer!!

Thanks voor het openen exces!

12.17
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ooit heb ik t 1e topic ge-opend en t gaat maar door en door!!!! Leuk! Haha
Speciaal voor jou alvast, Kiss86:

25 maart 2012: Zomertijd 2012 gaat in (om 02:00 klok verzetten naar 03:00).

12.27
Ik verheug me nu al op die zomertijd. Als ik nu naar buiten kijk zie ik witte daken, wit gras, witte bolletjes op de struiken, een witte laag op de tuintafel en de katten willen binnen opwarmen en dan weer buiten spelen, om vervolgens weer binnen te willen opwarmen. Ze vragen nog nét niet om warme chocomel met slagroom (wat ze overigens wel heel erg lekker vinden).

13.16
Hahaha, exces

Ik heb ook zin in lange, warme zomerdagen

Voor de eetliefhebbers onder ons, vanaf woensdag 10u kun je reserveren voor de restaurantweek (5 tm 11 maart). Mmm!

Zie topic op eten. Ik moet alleen zelf nog even bedenken (en overleggen!) waar ik heen wil.

13.25

Zo, thee en chocomelk mét licor 43 en slagroom en koekjes.

Misschien lokt dat de rest hierheen

14.58
Gelukt! Happy new topic!

Happy new topic!!

15.28
Janna, ik heb heel goed geslapen. Thanks for asking!

Nu weer een middagje thuis! Bevalt prima!

15.29
Mooi! Het werkt! Dacht al bijna dat ik appeltaart moest gaan bakken

Leuk plaatje Meik. Vis (die tekenaar) heeft leuke dingen.

15.30
Lekker, Meike! En fijn dat je goed geslapen hebt.

Als ik moe/niet fit ben kan ik echt blij zijn als ik goed geslapen heb

15.31
Ja precies Janna, slapen kan echt heel fijn zijn! Op de andere afd. heb ik er meer moeite mee. De laatste tijd giing het brandalarm bijvoorbeeld een paar keer af in de nacht. Moet je in je pyjama in de koude hal staan wachten tot de brandweer geweest is, Grrrrrrrrr...

15.35
Oh ja, en ik lust toch ook wel graag appeltaart, dus áls je appels en taartmix in huis hebt.... Lekker!

15.36

Echt? Dan zou ik toch echt snel een jas en sloffen ofzo aandoen

15.47
quote:Annemeike schreef op 30 januari 2012 @ 15:35:

Ja precies Janna, slapen kan echt heel fijn zijn! Op de andere afd. heb ik er meer moeite mee. De laatste tijd giing het brandalarm bijvoorbeeld een paar keer af in de nacht. Moet je in je pyjama in de koude hal staan wachten tot de brandweer geweest is, Grrrrrrrrr...

15.35

Dan zet je pantoffels naast je bed en een warme fleecebadjas hang je naast de deur. Toch?

15.52
Ja, desnoods pak je ze alleen snel mee en doe je ze buiten in de hal pas aan.. Brrr!

Ik heb Verveine thee!

Ze hadden die trouwens niet bij de Tuinen, heb em bij zo'n natuurwinkel/supermarkt gehaald.

15.54
Ha lekker, appeltaart!!! Mmmmm...

Hoi Exces!

Ja, een badjas en slippers had ik wel aan hoor. Toch was het kouddd....

15.58
Ja, dat zal wel. Duurt het dan lang? Waarom gaat het dan af? Neem aan dat er 's nachts geen over ofzo aan staat?

Wat gaan jullie vanavond eten?

16.33
Aardappelen, kip met ... weet ik nog niet. Een lepel stroop is lekker, maar paprika/ui is ook lekker. Ik heb vandaag de 2-wekelijkse boodschappen in huis gehaald dus ruime keus.

En spruitjes.

17.17
Zo, 't eten staat in de oven, ben benieuwd of het wat wordt. Paprika's gevuld met rijst, feta, zongedroogde tomaat (in stukjes), olijven en tomatenpuree door elkaar gemixt.

En dan groentenburgers los erbij.

18.14
Happy new topic

17.25
Snjókorn falla, á allt og alla
Moest ik toch vandaag gewoon hard werken..... had niet eens tijd om koffie (thee) te drinken 's middags.

17.26
Snjókorn falla, á allt og alla
Haaaai Snjo!

Oh, dan mag je nu wel een stukje taart!

18.27

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven