En nu ga ik naar bed!
dinsdag 31 januari 2012 om 00:50
Ik zag dat er al een topic was voor de mensen die nog wakker zijn. Nou, eigenlijk vind ik dat de mensen die gaan slapen ook wel een eigen topic verdienen. Laat dus even weten als je gaat slapen!
Misschien is het ook een idee om dit topic te gebruiken om te "slaappoolen". Veel mensen slapen alleen in een veel te groot bed en hebben misschien behoefte aan wat gezelschap. Samen slapen is dan veel gezelliger! Bovendien kan het met de huidige temperaturen buiten best fijn zijn om samen een bedje warm te maken en te houden. Schaam je niet, en bied de vrije plaatsen in je bed aan!
Slaap lekker!
Misschien is het ook een idee om dit topic te gebruiken om te "slaappoolen". Veel mensen slapen alleen in een veel te groot bed en hebben misschien behoefte aan wat gezelschap. Samen slapen is dan veel gezelliger! Bovendien kan het met de huidige temperaturen buiten best fijn zijn om samen een bedje warm te maken en te houden. Schaam je niet, en bied de vrije plaatsen in je bed aan!
Slaap lekker!
dinsdag 31 januari 2012 om 01:08
Mmmm, kan ook met die kou erg genieten van dat hele bed voor mij alleen, en zeker dat 240x200 cm donzen dekbed!
Maar best wel een idee eigenlijk, alleen gewoon lekker samen slapen met iemand zo nu en dan
(met laatste scharrel voor het eerst in jaren dat ik oprecht genoten heb van die avondjes innig verstrengeld liggen.. alleen al dat lichamelijke, zo'n heerlijk lichaam om tegenaan te kruipen)..
Ik laat het zo weten als mijn wijntje op is en ik ga slapen, hahaha. Grappig wel dit te melden op een topic
Maar best wel een idee eigenlijk, alleen gewoon lekker samen slapen met iemand zo nu en dan
(met laatste scharrel voor het eerst in jaren dat ik oprecht genoten heb van die avondjes innig verstrengeld liggen.. alleen al dat lichamelijke, zo'n heerlijk lichaam om tegenaan te kruipen)..
Ik laat het zo weten als mijn wijntje op is en ik ga slapen, hahaha. Grappig wel dit te melden op een topic
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 31 januari 2012 om 13:14
quote:tietanium schreef op 31 januari 2012 @ 08:57:
Aaah mika gewoon weer eens proberen joh. Het is om te slapen he!
Ik heb aankomende nacht plek vrij voor een niet-snurkende vrouw.
Zelfs alleen slapen niet! Ik ben het hele bed voor mij alleen nodig (en mijn katten uiteraard)
En ik kom ook niet bij jou slapen want ik snurk Vrouwenkwaal in de familie
Aaah mika gewoon weer eens proberen joh. Het is om te slapen he!
Ik heb aankomende nacht plek vrij voor een niet-snurkende vrouw.
Zelfs alleen slapen niet! Ik ben het hele bed voor mij alleen nodig (en mijn katten uiteraard)
En ik kom ook niet bij jou slapen want ik snurk Vrouwenkwaal in de familie