It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Kreeg net een uitnodiging binnen voor een ander sollicitatiegesprek... Hebben 60 (!!) mensen op die vacature gereageerd en ik mag op gesprek komen

vanmiddag ga ik proberen om even een rondje te joggen. Benieuwd of het lukt!
Heey

Ben ik weer! Het is soms wel lastig om geduldig te zijn, zeker als ze niet duidelijk antwoord (wilt) geeft/geven. Bv wil je drinken, wil je cola enz. Ze moet dan een kant op kijken, naar de nee kant (rode picto) of naar de ja kant (groene picto)

Tweeling. Met de studie gaat het ook goed hoor. Nog geen huiswerk gehad of iig geen hele grote projecten. En bij jouw?

Ik moet zondag middag weer.

Ik ga zaterdag avond ook met een vriendin uit. ff bijkletsen in een kroeg en miss dan nog ff 1 of 2 uur dansen. We zien het wel.
In welke gemeente was dat btw tientje?? Als je dat wilt zeggen of evt begin letter

Leuk dat je mag komen, zeker omdat er zo veel gegadigden zijn!
Mariska, wel interessant zo'n gesprek. Dat kan reuze verwarrend zijn lijkt me als ze niet willen meewerken.

Tientje, dat soliciteren gaat als een speer lijkt het wel!

Vanochtend hier was de jongste alleen, dus die genoot van alle prive aandacht. Vanmiddag even tukkie gedaan, en nu weer met een huis vol meiden. Zodirect even naar de super, om een maaltijd te verzinnen.
Hallo,

Dankjewel kreeft voor je opkikkertje, ik moest er wel om lachen. En je bloemetjes van vorige week staan er ook nog hoor!

Ik heb vanmiddag de sluizen (letterlijk) maar opengezet: kinderen naar pa, ik heb ze gezegd, jongens sorry ik ben niet te harden deze week, ik weet het, als ik zo blijf ga ik volgende week naar de dokter. Jullie willen niet weten wat hier allemaal mis ging, van gewoon spontaan kapot (waterballet in de badkamer) of met een dienblad frisdrank lopen en dan met je mouw aan de deurknop blijven hangen, maar vannacht zaten we om half drie met een kopje thee beneden, want de oudste kon niet slapen en struikelde ergens over toen hij naar de douche liep om water te pakken, daar werd zijn broer van wakker en ik ook, en toen kreeg hij een giga huilbui omdat hij vond dat hij weer zo stom was om iedereen wakker te maken. Groot kind getroost, kleiner kind geknuffeld en zullen we dan maar even een bakkie doen beneden?

Ik voel me dan zo schuldig naar die jongens, ze zijn dan ook nog opgefokt doordat ik de hele tijd loop te griepen.

Maar vanochtend zijn ze dus vertrokken, ik heb gezegd geniet lekker van jullie dagen met je pa, en daar hadden ze wel zin in.

Toen ze wegwaren kwam eindelijk die huilbui waar ik al een paar dagen op liep te wachten maar waar ik geen tijd voor had.

Daarna ben ik gaan stofzuigen en dweilen, en heb een muziekje opgezet, en liep ik wel weer mee te zingen met Marco B.

Ik was er echt voor in de stemming.

Als ik dan dit nummer hoor, dan voel ik dat er veel meer in me zit dan wat ik de afgelopen weken heb gevoeld, ik was aan het wegzakken in me zorgen maken en piekeren over de toekomst.

http://www.youtube.com/watch?v=EBBYsKlO8kY

Dan krijg ik zin in lente en zomer, en verliefd worden.

Nu alleen nog een slachtoffer vinden...

Perel.
Perel, kinderen snappen dat volgens mij reuze goed hoor, dus als je kan er niet teveel zorgen over maken. Kinderen herinneren dat juist als een goede tijd. En inderdaad, het zit niet mee deze week zo te zien. Wel even fijn, dat je nu een paar dagen kan uitblussen. Want dat heeft ieder mens nodig.

En de lente komt eraan, zo te zien aan het zonnetje hier, dus dat lijkt me een prima tijd om even bij je Grand Cafe, slachtoffers gaan zitten kijken. En wie weet!

De garage heeft gisteren gebeld als een soort klanten tevredenheidsonderzoek. We misten nog steeds de tassen voor achterop de stoelen. Die eigenlijk na een paar dagen, ipv weken binnen zouden moeten zijn. Nu liggen ze dus ineens klaar, dus zo met de jongste ze even ophalen.

En vanavond de kids wegbrengen om te logeren. Dan hebben kreeft en kreeftlief het rijk alleen. En als ik een beetje puf heb, zaterdag erop uit. Nou daar heb ik wel zin in, langzamerhand.
Hmm, mijn dramatische nachtmerries waren enigszins overdreven. Het bleek dat er administratief het e.e.a. is misgegaan máar dit wordt gecorrigeerd. Heb dus wel direct gelijk gekregen zeg maar. Nu weten ze alleen niet 'hoe lang dat gaat duren', maar ik denk dat ik daar niet bijzonder moeilijk over ga doen. Ik zit tenslotte niet in geldnood, dus als het een weekje langer duurt kan ik daar ook wel mee leven. Maar de rechtshulp lijkt dus onnodig Toch fijn..
Heel goed Perel, niet bij de pakken neerzitten! Ik kan je die valeriaan echt aanraden: heb gisteren zelf weer een nieuwe voorraad ingeslagen bij het kruidvat want ik word er waarlijk een blijer en rustiger mens van.

En Tang, fijn he, die administratieve foutjes.. Nou ja, als ze maar gewoon betalen, who cares?!

Ik moet nu even mijn administratie op orde gaan brengen want zo meteen komt de belastingaangifte-meneer om mijn aangifte op papier te zetten. Moet veel declareren en snap er de b*llen niet van, dus dan maar even externe hulp inroepen.

Daarna lekker mijn huispak aantrekken en lekker op de bank hangen met een lekker boek. Morgen weer een keer hardlopen en zondag met een vriendin een stuk gaan lopen en 's avonds komt een andere vriendin een hapje eten. En daarna natuurlijk Boer zoekt Vrouw kijken, want ik wil nu wel weten of ze nog steeds bij elkaar zijn!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR de overburen hebben een feest......met echt harde muziek BUITEN!!! En ik wil slapen!! Moet morgen werken enz......HATELIJK!!! Kan er echt boos om worden en wil politie bellen en schreeuwen dat het wat zachter kan enz.......Snappen ze dan niet dat dit irri is voor mensen die willen slapen........heb ook de neiging lekker te gaan bellen aan de deur morgen om iets voor 9e........hahahahaahahah!!!! Zal ze leren :P
Ik wil best even gaan hardlopen zo meteen maar eh.. ik denk dat ik uit mijn broek waai.... Wat een weer joh! Die arme Perel waait zo meteen nog van dat eiland af

Zo toch maar eens een poging wagen, douchen, boodschappen doen en verder niet al te veel gaan doen vandaag. Lekker toch, weekend...

Jullie nog woeste plannen?
Ik ga vanavond uit....met een vriendin, sinds tijden!! hahaha!!!

Verder morgen naar de kerk, dan werken 3 uur en dan naar de club van de kerk, niet veel bijzonders dus En nu ff 'niks' doen, miss nog ff wat huiswerk maken, aangezien ik morgen vol zit met andere dingen en maandag toch echt school weer begint.......he shit

Sporten nog gelukt Tientje

Woon je op een eiland Perel? leuk!
Tuurlijk is sporten gelukt, maar was wel heftig weer hoor! Zo meteen nog maar eens een stuk wandelen met een vriendin, ook lekker! De eerste was hangt inmiddels al te drogen, goed bezig, al zeg ik het zelf...

Zo meteen even opruimen, afwassen en dan ga ik me vanmiddag maar eens voorbereiden op mijn gesprek van vrijdag.

Eind van de middag komt een vriendin en dan gaan we gezellig samen koken en daarna voor de buis om de laatste aflevering van boer zoekt vrouw te kijken.
Gister met z'n tween op meubeljacht geweest, en we hebben leuke nieuwe meubels gezien. We hebben een Lamous (microvezel) bankstel, en dat beviel reuzegoed, maar na 18 jaar en 2 kinderen en wat huisdieren, is nu toch het mooie er wel vanaf. We hebben weer een microvezel bankstel gezien, wat we waarschijnlijk gaan combineren met leer. En ook hebben we nog bijpassende kasten gezien. We zijn dus nu alles aan het laten bezinken.

's avonds weer idols gekeken, maar nu zonder kids. Wat ook wel eens een keer lekker rustig is. Nu even aan het werk, om wat voor morgen voor te bereiden. En vanmiddag nog even naar A'dam op ziekenbezoek, en dan hebben we het halve land weer gehad dit weekend.
Heey Tientje,

Goed van je dat je als nog bent gaan sporten! Ik was vorige week zo goed bezig. Met in totaal 4 keer sporten.....Deze week was het beetje een ramp. maandag en dinsdag had ik netjes gesport. Woensdag was ik te druk. Maar donderdag en vrijdag kon ik makkelijk sporten, maar mevrouw was te lui!!!!! GRRRRR!!! Hopelijk gaat het deze week beter, met iig 3x sporten!!!

Ik hoop dat het gezellig is met je vriendin Tientje!

Lekker dat de kids weg zijn Kreeft. Leuk dat je een nieuwe bank heb gekocht!! En vond je het terecht dat Nikki heeft gewonnen? Wij (vriendin en ik) vonden van wel!!

Hoe is het met de andere?? en dan vooral met Badmeester en Tim (tijd niet gezien)

Ik ga zo naar de club van de kerk. Ik heb vanmiddag weer ff gewerkt. Ik was vandaag echt nog duf van het uitgaan. Ik lag 'al' om 2 uur (omdat ik naar de kerk wilde en moest werken) maar om 9 uur was ik al wakker. En aangezien ik al moe was!!!

Morgen moet ik weer naar school :S:S Balen, heb echt geen zin!! hahaha!!!

Groetjes Mariska
Hier alles goed, maar wel erugh druk.

dus ff wat minder tijd om hier op het forum rond te hangen.

De bestrating ligt er in, nu nog wat kleinere klusjes rond het huis.

en het achterstallige huishouden natuurlijk weer oppakken.

Op het werk ook lekker druk,

Wat vliegt de tijd, zitten we al weer in maart....

Sportschool heb ik dan ook maar ff 2 weken overgeslagen,
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!! Helemaal voor niks naar school gegaan! En ik wilde al niet gaan, maar was toch zo braaf wel te gaan!! Is die vrouw ziek en ja ze heeft gebeld. NOU ECHT NIET! of me zusje moet het vergeten zijn het door te geven. Wat denk niet zo is, want ik zei nog tegen dr dat ik niet wilde! GRRRRRRRRRRRRR!!!!
Een hele goeiemiddag! (nog net dan he )

Zo, ik ben weer lekker begonnen met werken en het bevalt me weer prima. Altijd leuk om die kinderen weer te zien.

De uitslag van het uitstrijkje is nog niet binnen, maar de soatest wel en daar was naar verwachting helemaal niets mee aan de hand! Dus dat scheelt alweer.

Tangerine, wat fijn dat ze dus toch gewoon gaan betalen! Kan me de frustraties vooraf wel voorstellen, maar gelukkig komt het dan toch (oke, ALS het goed is ) snel goed. Bevalt het je nog steeds op je werk?

Tientje, jouw dag van gister klinkt gezellig. je bent goed bezig geweest hoor, helemaal leuk. Gaat je gezondheid alweer nog beter? Geen griepjes enzo? Vrijdag dus weer een sollicitatiegesprek? Spannend hoor, je bent er flink mee bezig. Succes alvast.

Kreeft, leuk die meubels! 18 jaar met een bank doen, dat heb je goed gedaan, dan mag een nieuwe ook wel haha. Hoe voel je je ondertussen?

Tim, jeeeeeee je bestrating is af! Daar heb je een hele klus aan gehad zeg. Goed gedaan! De tijd vliegt inderdaad, maart alweer... Maar wel leuk, mooier weer (hopelijk) lekkere vrije dagen die eraan komen, lente....zon....terrasjes...vrolijke mensen... langer licht.. Ik zie het wel zitten.

Maar ja dat achterstallige huishouden blijft dus ook bij jou, zou dat ooit goed komen???

MMR, wat balen he, ben je helemaal je bed uitgekomen voor niets! Maar zie het van de positieve kant, je was op tijd je bed uit en je hebt de rest van de dag tijd voor jezelf gehad!
Nou weinig op het forum geweest, want ik moest nog even van m'n vrijheid genieten. Vanochtend even bloedgeprikt, en vanmiddag nog even op het werk geweest. Het was lastig om verder dan de deur te komen, om met iedereen even bij te kletsen. Maar toch goed dat ik even een excuus heb gezocht om toch te gaan. Vanmiddag nog even wat ijzerhoudende drankjes gehaald, dus ik hoop dat ze wat helpen. En morgen het infuus er weer in, dus dan zal ik wel weer veel achter de computer zitten.

Met idols vond ik dat Nikki wel terecht had gewonnen, maar die Nathalie is ook een supertalent denk ik. Alhoewel de liedjes die Nikki zong, ik niet zo goed vond als van de 2 vorige rondes. Ik hoop dat beide dames nog een paar leuke CD's maken, want dan weet ik het wel. Dat liedje hello world vind ik niet echt bijzonder, maar ik hoop dat het wel goed komt, als ze betere liedjes krijgt. En jammer he, dat boer zoekt vrouw is afgelopen, maar toch een paar goede eindes.

Tweeling, het blijft nog eventjes spannend zo, maar alvast 1 goede uitslag.

Tim die heb je wel verdiend!
Gut wat een buzzzzzy bees hier!

Ik ben vanochtend braaf gaan arbeiden en daarna voor het eerst sinds maanden de sportschool eens van binnen bekeken. Viel nog niet mee! Maar ben allang blij dat ik weer een beetje aan de slag kan, kan ik die extra kilo's weer een beetje lozen!

Daarna naar de bibliotheek geweest en op het nippertje voorkomen dat een overijverige parkeercontroleur mij op een bon trakteerde. Dus mét boeken, maar zonder bon naar huis gereden.

Daarna op de fiets gesprongen want ik had een eetafspraak met een paar collega's en net thuis gekomen. Nu zit ik met een sloot spa en fruit naar Grey's Anatomy te kijken, heerlijk!

Ik baal er wel een pietsie van dat het nu weer zo koud gaat worden trouwens, doe mij die lente maar!
heeey tientje, probeer je me nu een schuldgevoel aan te praten haha

Ik had net het plan om de sportschool morgen ff nog een weekje over te slaan!
Tuin omspitten en straatje leggen valt bij mij ook in de categorie 'sporten' hoor! En wat dacht je van een goede poets-workout? Kan geen sportschool tegenop
M'n avond is weer goed, mijn dank tientje!

en dan zal ik die genuttigde vette hap tussen de bedrijven door maar even verzwijgen... haha
Gut wat een goede voornemens van jullie om weer naar de sportschool te gaan. Dat moet wel goed komen.

Vanochtend weer een infuus gekregen, dus ik zal wel weer wat meer achter de computer zitten. Het is weer wat te koud om buiten te komen. Maar in ieder geval tot gister ervan genoten. En zelfs mijn Hb gehalte was gister hoger, dan voor de chemokuur, dus dat is op zichzelf een goed teken.
Ik ben een beetje verdrietig, niet zo zeer om mij maar om mijn beste vriend en zijn vriendin! Hij heeft het ook al is het goed, vanavond uitgemaakt met haar. Ik vind dit echt heel naar en rot voor ze!! Ze hadden al ruim 1,5 jaar!! Ik zal ze zo beide ff een hug per sms sturen, verder laat ik ze maar even gaan,

maar ik vind van mezelf dat ik wel even moet laten

zien dat ik aan ze denk

Verder niks te melden, had gister dus lekker een middag vrij en heb ff

gesport!!

Sterkte maar weer kreeft!! Zet hem op!!
Mariska, het is altijd rot als ze uit elkaar gaan, maar wel een lieve reactie van jouw, om een hug te sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven