Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Poll, wat fijn om wat van je te horen. Poeh hé, dat is niet mis wat jullie achter de rug hebben. Ik hoop ook heel hard dat deze zwangerschap goed gaat en jullie voorlopig niet naar België hoeven. Of doen jullie dat sowieso?

Deb, wij bieden altijd de pink aan bij onrust omdat M. ook geen speentje wil.

Duuv, succes morgen bij de afspraak in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat de kinderarts (?) zegt over S haar ooglid.

Ahhhhhhhhhhhhhhhh, morgen mag ik weer werken. Ik moet alleen nog even een draaiboek maken om op tijd de kindjes af te leveren en op werk te komen .
O jeetje, justdeb, phoe wat sneu voor M. dat ie zo onrustig is. Krijgt hij nu andere voeding als in het ziekenhuis? Hypoallergeen proberen?

Pollekeeee jeej daar ben je weer! Zwanger en wel, had gehoopt dat je al lang bevallen was en zwanger van de tweede, maar deze blijft plakken hoor! En goed dat je zo op die onderzoeken zit!

Leonor, jeetje, C. zal het niet koud krijgen denk ik zo! N. slaapt nu in een lange mouwenromper, dikke pyjama, een winterslaapzak zonder mouwen en ik gooi er altijd een dun dekentje over heen maar dat ligt er na 1 keer draaien al af.

Ze heeft het volgens mij niet koud. Ik heb voor vannacht wel haar sokjes aangelaten, warme voeten zijn fijn.

Denk dat het 18/19 graden op haar kamertje is.

Och moom, je neefje sielug!

Jaaaa en maris moet ook maar snel zwanger worden!
Super van D duuv!

In theorie weet ik er weliswaar veel van, maar de praktijk leert dat H er nog geen zin in heeft
murron, wat snel!! En wat schrijf je dat goed, je 'mag' weer werken. Je hebt er zin in.

Ben begonnen met de belastingaangifte, iemand ook wel eens studieschuld meegenomen in de aangifte, ik heb dat nog nooit gedaan en weet niet hoe wel.
Eerste werdag weer murron?
Murr, ook al weer aan het werk, wat gaat het snel!

En knap van D, duuv. Lijkt me heerlijk!
Je hebt toch bij je vermogen een kopje waar jeje schulden weer kunt aftrekken? Of bedoel je dat niet becky?
Deb, ik stak ook vaak m'n pink erin, omdat berend geen speen wou. Met bv had ik natuurlijk het voordeel dat ik hem altijd kon aanleggen. In de draagzak en dan rondjes hupsen door het huis hielp hier ook wel. Lastig hoor. Misschien is die voeding voor hongerige baby's wel handig inderdaad.
Echt heel knap van D duuv! Volgens mij is het supersnel voor een jongetje!

Murr zit je verlof er alweer op dus? Zie je er tegenop om weer aan het werk te gaan of heb je er wel zin in?

Duuv sterkte met je vermoeidheid.
quote:germanwings schreef op 31 januari 2012 @ 21:19:

Je hebt toch bij je vermogen een kopje waar jeje schulden weer kunt aftrekken? Of bedoel je dat niet becky?Weet ik niet eigenlijk, ons spaar vermogen is niet meer dan 41.000 euro dus daar kan ik het niet vanaf trekken.
quote:Becky26 schreef op 31 januari 2012 @ 21:24:

[...]

Weet ik niet eigenlijk, ons spaar vermogen is niet meer dan 41.000 euro dus daar kan ik het niet vanaf trekken.Hmm, verder weet ik het niet, man heeft gelukkig hier zijn studieschuld versneld afgelost.
Jeetje Murron, ook alweer aan het werk! Zin in?

S moet morgen echt naar de oogarts.. arme meid.

Als ik vroeg moet werken zet ik in ieder geval alles 's avonds klaar, tassen etc. Kleding leg ik ook alvast klaar. Scheelt een hoop gezoek..

Leo, schijnt inderdaad wel snel te zijn voor een jongen...
[quote]Becky26 schreef op 31 januari 2012 @ 21:17:

murron, wat snel!! En wat schrijf je dat goed, je 'mag' weer werken. Je hebt er zin in.[quote]

Nou zin in, dat weet ik niet. Ik vind het spannend, leuk om mijn collega's weer te zien en ook wel fijn om weer in het ritme van het normale leven te komen. Ik was het nog niet zat thuis met de meisjes. Maar goed, dat is ook niet voorbij. Het beste van 2 werelden met parttime werken (vind ik).
Duuv: jeej, D al zindelijk! Wat goed! T nog steeds niet, ze kan het volgens mij best, maar ze vind het wel prima zo... Vanavond wou ze ineens weer naar toilet, en daarna heb ik haar even geen luier omgedaan, toen heeft ze een tijd zonder rondgelopen.. Vond ze wel interessant geloof ik... vaker proberen maar, en anders in de zomer maar....

Murron: je mag alweer aan het werk! Jeetje wat gaat de tijd toch snel!

Wbt M, bedankt voor het meedenken allemaal!

Pink erin helpt maar even (al tig keer geprobeerd) maar na 5 minuten heeft ie door dat daar geen eten uitkomt, en zet het weer op schreeuwen...

Hij krijgt dezelfde voeding als in het ziekenhuis (hadden eigen voeding daar mee naar toe genomen, aangezien ze daar alleen f.riso gebruiken).

Krampjes denk ik niet, hij heeft geen tekenen van krampjes, dus overstrekt niet, krimpt niet in mekaar, lijkt geen pijn te hebben of wat dan ook

Heb vandaag idd de voeding voor hongerige baby's gekocht, dat gaat ie straks krijgen bij de laatste voeding.. Kijken of het helpt voor de nacht..

Wat zou het handigst zijn, half om half met de standaardvoeding?? Of helemaal de forte? Of nog een andere verhouding, bv 3 forte, 1 standaard?? 1 schepje forte om 3 standaard zet denk ik nog niet echt zoden aan de dijk...

M krijgt nu al 120cc per keer, in overleg met de kinderarts. dus 120+4 klaarmaken en teruggooien naar 120... Dit drinkt ie met gemak op.

Dus durf niet zomaar een extra voeding te doen. Eigenlijk mag hij maar 6 voedingen op een dag (volgens de vpk in het zkh), maar vandaag komt hij ook op 7 uit..

Donderdag komt de wijkverpleegkundige toch langs, dan zal ik het ook wel even met haar bespreken..
Justdeb, over extra voedingen zou ik me geen zorge maken, hier is dat echt een achterhaald idee (en dat is het in meer landen).
Hey Poll! Wat ontzettend leuk om weer s van je te horen! Ik heb echt regelmatig aan je gedacht. Jeetje wat ontzettend heftig 8 miskramen. Wat dapper dat jullie er toch nog voor gaan en hoop houden. Hoe gaat het tussen jou en je man? Staan jullie er hetzelfde in? En die onderzoeken: als er aan het vruchtje niks te zien is, kan het probleem dan bij jou liggen?

En nu weer zwanger, ik duim voor jullie. Goed dat je er bovenop zit dat ze jou nu ook gaan checken en in de gaten houden. Het moet nu toch goed gaan!

Duuv: ben benieuwd wat arts morgen zegt over s haar ooglid.

Murron: alweer aan het werk! Inderdaad lijkt me dat een hele organisatie. Ik vind het met alleen S al vaak een gevlieg, laat staan dat je er twee moet wegbrengen! Succes morgen!

Heb je wel weer zin om te gaan werken?

Deb: pink aanbieden, draagdoek. Dat deden we hier met S die ook wel vaak onrustige dagen had. En dat werkte. maar wel vermoeiend! En als ik jou was zou ik inderdaad ergens overleggen of die steviger voeding wat is. Ook jij succes!

S is hier erg met potje bezig momenteel. Ze geeft al heel lang aan als ze gepoept heeft. Dus we hadden potje gekocht en zetten haar er wel eens op. Ze zag dat geloof ik als leuk stoeltje

Maar sinds een paar dagen wil ze echt in blote billen erop en ook steeds vaker even 'proberen'. We laten het maar toe, misschien dat er toevallig iets 'gebeurt'.

Duuv: zou je niet gewoon gaan slapen en even je wekker zetten rond 22.30?
Deb:ik zou me ook echt niet druk maken over extra voedingen, volgens mij kan je zo'n kleintje echt niet overvoeden hoor. Hij heeft een paar pittige dagen achter de rug en is nu letterlijk aan het bijtanken misschien?
Dat kan Annika, maar dan ben ik net diep in slaap en moet ik weer wakker worden, vind ik altijd zo beroerd! Zit te twijfelen om me donderdag een dagje ziek te melden, dan zijn de kindjes op de crèche.. Kan ik even bijslapen.. Maar ja, ben net 4 weken weer aan het werk, dus doe ik ook maar niet.

En knap van S dat ze ook op het potje wil. Het begin is er!
Ik leg ook altijd alles 's avonds al klaar, schrijf ook schriftje 's avonds al, zette er eerder alleen 's ochtend nog de voedingstijd in.

S is trouwens elke ochtend om 5.50 wakker, ik kan er de klok op gelijk zetten. Gaat daarna niet meer slapen...Pfffff! Ze is echt al een half jaar rond 6.00 wakker elke ochtend, met heel af en toe een uitschieter. Maar goed, liever dit dan er 's nachts vaak uit moeten, wat ik hier vaak hoor.
Kun je anders niet gewoon op je werk overleggen en een dagje vrij nemen duuv?
Momenteel kan ik niet zomaar een dagje vrij krijgen door allerlei situaties op het werk. Alleen voor bijzondere dingen momenteel. En op zich heb ik niet veel vrije dagen..Nou ja, modder nog wel een tijdje door. Komt vanzelf weer goed toch?
GW en Annika: dat dacht ik ook van die voedingen, maar de vpk van de kinderafdeling zei dat die kleintjes wel degelijk overvoed kunnen worden... Vandaar mijn twijfel...

Dat van de max van 1000cc is volgens mij niet meer zo nauwlettend (zolang het natuurlijk binnen de perken blijft)

Annika: oef, das wel vroeg, om echt elke ochtend om die tijd wakker te zijn... Ja, zou het ook liever hebben dan telkens 's nachts eruit, maar das nu even niet van toepassing... Je hebt wel lange dagen dan.. en zeker nu, nu het 's morgens nog zo donker is..

En wat betreft de draagdoek, ik ben nog niet zo handig dat het mij inmiddels alleen lukt om hem om te krijgen, én M erin te krijgen... Zal van de week even goed oefenen waar man bij is...
Justdeb de rekbare doek kun je voorknopen en m er daarna gewoon in laten zakken
Poll wat fijn weer wat van je te "horen"! jeetje wat hebben jullie veel te verduren gehad zeg! Ik ga ook heel hard duimen dat het deze keer wel goed gaat!

deb j1 heeft ook voeding voor hongerige babies gehad. Maar dat was pas met half jaar, daarvoor bv. maar dat werkte toen wel anders wilde hij ook teveel voeding

murron, morgen werken wat vliegt de tijd. succes met optijd komen

kath, fijn dat t weer iets betet gaat

leo, j1 toont ook totaal geen interesse meer voor t potje. met 1.5 jaar vond hij t reuze interessant. wilde er steeds op en (deed vervolgens niets) nu wil hij er niet eens naar kijken

Verder weet ik t niet meer. ben op mn werk, zo maar slapen gaan
N ligt enorm te hoesten, vent is er maar naast gaan liggen. doet iedereen dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven