Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
dinsdag 31 januari 2012 om 23:07
quote:secondhandsuus schreef op 31 januari 2012 @ 23:01:
Aha... Nu snap ik dat gillend ook...
Wel? Ik niet namelijk. 'in de olie' is dat een uitdrukking of hoe moet ik dat opvatten
Gaan jullie hier nou verder zitten sjanzen?
*pakt popcorn*
Overigens was al besloten dat alles telt en volgens mij staat 'gekke' ook tussen haakjes. Versierpogingen zijn versierpogingen eh, en flirten valt daar wel onder in dit topic
Aha... Nu snap ik dat gillend ook...
Wel? Ik niet namelijk. 'in de olie' is dat een uitdrukking of hoe moet ik dat opvatten
Overigens was al besloten dat alles telt en volgens mij staat 'gekke' ook tussen haakjes. Versierpogingen zijn versierpogingen eh, en flirten valt daar wel onder in dit topic
dinsdag 31 januari 2012 om 23:07
quote:dedeurkruk schreef op 31 januari 2012 @ 23:04:
hahaha, ik zat niet op die betreffende fiets!
Ik zag het al helemaal voor me deurkruk, jij lekker swingen op de dansvloer, meiske plant voet in je kruis, jij pakt je handtas en maait met je armen om je zo al gillend een weg naar buiten te banen...
Maar dat is dus een heel misplaatse fantasie...
hahaha, ik zat niet op die betreffende fiets!
Ik zag het al helemaal voor me deurkruk, jij lekker swingen op de dansvloer, meiske plant voet in je kruis, jij pakt je handtas en maait met je armen om je zo al gillend een weg naar buiten te banen...
Maar dat is dus een heel misplaatse fantasie...
dinsdag 31 januari 2012 om 23:10
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 23:07:
[...]
*pakt popcorn*
Overigens was al besloten dat alles telt en volgens mij staat 'gekke' ook tussen haakjes. Versierpogingen zijn versierpogingen eh, en flirten valt daar wel onder in dit topic"In de olie zijn" is dronken...of op weg er naar toe...
[...]
Overigens was al besloten dat alles telt en volgens mij staat 'gekke' ook tussen haakjes. Versierpogingen zijn versierpogingen eh, en flirten valt daar wel onder in dit topic"In de olie zijn" is dronken...of op weg er naar toe...
dinsdag 31 januari 2012 om 23:11
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 22:42:
Ja ik dacht ik kan wel gaan ondervragen maar ik kan ook gewoon zelf ff kijken
Nou, lijkt me een beetje spelen met vuur, niet?
Hij klinkt wel leuk met z'n Fair TradeJe mag wel meekomen als Suus het toch een beetje eng blijft vinden. Drinken we met z'n drieën een kopje koffie. Is ook vast gezellig.
Ja ik dacht ik kan wel gaan ondervragen maar ik kan ook gewoon zelf ff kijken
Nou, lijkt me een beetje spelen met vuur, niet?
Hij klinkt wel leuk met z'n Fair TradeJe mag wel meekomen als Suus het toch een beetje eng blijft vinden. Drinken we met z'n drieën een kopje koffie. Is ook vast gezellig.
dinsdag 31 januari 2012 om 23:16
dinsdag 31 januari 2012 om 23:16
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 23:14:
Ik blijf erbij Deurkruk, ben het eens met je vrienden, je bent geschift!
Haha is goed, ik kom wel chaperoneren boven een bakkie Max havelaarpleurRegelen jullie dat dan onderling even? Moet nu echt gaan slapen want morgenochtend gaat de wekker al weer om half zeven.
Ik blijf erbij Deurkruk, ben het eens met je vrienden, je bent geschift!
Haha is goed, ik kom wel chaperoneren boven een bakkie Max havelaarpleurRegelen jullie dat dan onderling even? Moet nu echt gaan slapen want morgenochtend gaat de wekker al weer om half zeven.
dinsdag 31 januari 2012 om 23:18
dinsdag 31 januari 2012 om 23:19
Een jongen van 2 klassen hoger, waar ik vreselijk verliefd op was op de middelbare kwam eindelijk naar mij toe lopen, nadat ik hem (dacht ik) heel lief had aangekeken.. Toen zei hij: jij straalt echt seks uit wist je dat? Ik was 14 en echt verbijsterd aangezien net pas een beetje met zoenen bezig was haha.
Ik heb als tiener trouwens vaker opmerkingen gekregen van oudere mannen die ik pas veel later heel ranzig vond haha zoals een vriend van de ouders van een vriendin zei; je bent een mooi meisje, je moet je haar eens in twee vlechtjes doen dat staat je vast geweldig! Toen vond ik het heel aardig, nu denk ik brrr haha
Ik heb als tiener trouwens vaker opmerkingen gekregen van oudere mannen die ik pas veel later heel ranzig vond haha zoals een vriend van de ouders van een vriendin zei; je bent een mooi meisje, je moet je haar eens in twee vlechtjes doen dat staat je vast geweldig! Toen vond ik het heel aardig, nu denk ik brrr haha
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
dinsdag 31 januari 2012 om 23:20
Ik herinner me net een andere debiele versierpoging.
Ik was 18 en was met vrienden naar Lowlands. Naast ons stond een Engelse overjarige hippie. Toen kon je nog stiekem het campingterrein op sluipen en gratis kamperen (of kan dat nog steeds?), voor het festivalterrein werd je wel intensief gecontroleerd.
Anyway, meneer had geen festivalkaartje en lag de hele dag stoned naast zijn tentje en verdiende een zakcentje met vlechtjes maken bij festivalgangers (je weet wel, met een gekleurd draadje erdoorheen enzo).
Op een ochtend gingen mijn vrienden allemaal naar het festival maar ik bleef nog even bij de tent, omdat de hippie mijn haar aan het vlechten was (in ruil voor bier ofzo).
Toen hij klaar was, bood hij me een broodje aan (was ondertussen lunchtijd) en hij masseerde mijn schouders (vond dat al niet echt prettig, maar liet hem maar begaan).
Toen stelde hij voor dat hij me wel wat ontspanningsoefeningen wou leren....... in zijn tent!!
No way dus hè. Ik bedankte voor de eer, hij drong aan, ik weigerde nog maar eens, hij bleef aandringen.
Toen verzon ik maar dat ik nu had afgesproken met mijn vrienden en dat ik daarheen ging (hij kon me toch niet volgen het terrein op).
Brr, wat een creep.
Ik was 18 en was met vrienden naar Lowlands. Naast ons stond een Engelse overjarige hippie. Toen kon je nog stiekem het campingterrein op sluipen en gratis kamperen (of kan dat nog steeds?), voor het festivalterrein werd je wel intensief gecontroleerd.
Anyway, meneer had geen festivalkaartje en lag de hele dag stoned naast zijn tentje en verdiende een zakcentje met vlechtjes maken bij festivalgangers (je weet wel, met een gekleurd draadje erdoorheen enzo).
Op een ochtend gingen mijn vrienden allemaal naar het festival maar ik bleef nog even bij de tent, omdat de hippie mijn haar aan het vlechten was (in ruil voor bier ofzo).
Toen hij klaar was, bood hij me een broodje aan (was ondertussen lunchtijd) en hij masseerde mijn schouders (vond dat al niet echt prettig, maar liet hem maar begaan).
Toen stelde hij voor dat hij me wel wat ontspanningsoefeningen wou leren....... in zijn tent!!
No way dus hè. Ik bedankte voor de eer, hij drong aan, ik weigerde nog maar eens, hij bleef aandringen.
Toen verzon ik maar dat ik nu had afgesproken met mijn vrienden en dat ik daarheen ging (hij kon me toch niet volgen het terrein op).
Brr, wat een creep.
dinsdag 31 januari 2012 om 23:28
Een ander laten vragen..... die is geniaal......
Dan ben je 16 komt er een meisje van 13 naar je toe. Ja, Nicole is een beetje verkikkerd op je, terwijl die Nicole op de achtergrond rood aan staat te lopen en naar je giebelt.
Of dat iemand dan ineens, die nooit zoiets zegt, komt vertellen dat jij en iemand anders een leuk stel zouden zijn. Mijn beste vriend vragen om dat te zeggen is wel leuk bedacht. Maar als diegene normaal zoiets nooit zegt...... (En nadat ik daar doorheen prik zegt; "Ja, moest het van haar zo zeggen").
Dan ben je 16 komt er een meisje van 13 naar je toe. Ja, Nicole is een beetje verkikkerd op je, terwijl die Nicole op de achtergrond rood aan staat te lopen en naar je giebelt.
Of dat iemand dan ineens, die nooit zoiets zegt, komt vertellen dat jij en iemand anders een leuk stel zouden zijn. Mijn beste vriend vragen om dat te zeggen is wel leuk bedacht. Maar als diegene normaal zoiets nooit zegt...... (En nadat ik daar doorheen prik zegt; "Ja, moest het van haar zo zeggen").
dinsdag 31 januari 2012 om 23:35
quote:secondhandsuus schreef op 31 januari 2012 @ 22:26:
Ik heb eens in een dronken bui, in een heeel ver verleden, met 5 jongens gezoend. Achterelkaar... Ik slet...
En dat om erachter te komen hoe die ene nou zou zoenen...
Moet er nu wel heel hard om lachen...
En dat met jouw nick!!!
Ik was al niet trots op mijn 4 op 1 avond....
Voel me ineens een dame.
Ik heb eens in een dronken bui, in een heeel ver verleden, met 5 jongens gezoend. Achterelkaar... Ik slet...
En dat om erachter te komen hoe die ene nou zou zoenen...
Moet er nu wel heel hard om lachen...
En dat met jouw nick!!!
Ik was al niet trots op mijn 4 op 1 avond....
Voel me ineens een dame.
dinsdag 31 januari 2012 om 23:53
woensdag 1 februari 2012 om 00:09
woensdag 1 februari 2012 om 00:25
Beetje moeilijk voor te stellen idd, zowel dat je het deed als dat ze dat leuk vond. Ik zou het echt awkward vinden.
Een anders als loopjongen gebruiken is trouwens echt een nono. Dat sloeg op dat Robert zei van 'regelen jullie dat ff onderling'
Een anders als loopjongen gebruiken is trouwens echt een nono. Dat sloeg op dat Robert zei van 'regelen jullie dat ff onderling'
woensdag 1 februari 2012 om 07:21
Ik was 21 en zat in het vliegtuig naar Nederland. Vriendin en ik waren op vakantie geweest. We zaten apart van elkaar en toen kwam er er groep jongens binnen. Allemaal in wit linnen kleding en lekker bruin. Net als wij. Helaas had ik bij de laatste griekse maaltijd een voedselvergiftiging opgelopen en was ik net weer een beetje bij van alles. Het was midden in de nacht. Een jongen van die club zat naast me en we hebben de hele vlucht gekletst. En ineens kwam de vraag of ik de miles high club kon. Dat leek hem wel wat.... Ik wist niet hoe snel ik het vliegtuig uit moest. Zelfs nog bsng dat hij me op Schiphol een wc in zou trekken
woensdag 1 februari 2012 om 07:28
quote:buppps schreef op 01 februari 2012 @ 07:21:. En ineens kwam de vraag of ik de miles high club kon. Dat leek hem wel wat.... Ik wist niet hoe snel ik het vliegtuig uit moest. Zelfs nog bsng dat hij me op Schiphol een wc in zou trekken 
Goedemorgen allemaal!
Ja die mileshighclub. Dat heb ik ook een keer meegemaakt met een jongen die ik niet kende maar wel heel leuk mee aan het kletsen was op weg naar Tokyo. Hij bracht het alleen een stuk subtieler en ik ben er gewoon niet op ingegaan. Ik was toen 36 trouwens
Goedemorgen allemaal!
Ja die mileshighclub. Dat heb ik ook een keer meegemaakt met een jongen die ik niet kende maar wel heel leuk mee aan het kletsen was op weg naar Tokyo. Hij bracht het alleen een stuk subtieler en ik ben er gewoon niet op ingegaan. Ik was toen 36 trouwens
woensdag 1 februari 2012 om 07:59
Onlangs nog een hilarische versierpoging in de kroeg gehad toen iemand een Henk Blekertje bij me deed: 'Als je wilt, dan mogen jij en je moeder met mij mee naar Twente-PSV'. Ik heb er heel hard om kunnen lachen. Helaas voor de leukerd heb ik al verkering, anders was ik er zeker op ingegaan. Hij zei dat het maar beter was dat ik er niet op inging, want hij had eigenlijk alleen kaartjes voor MVV-Groningen