Huwelijksreis

01-02-2012 14:54 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt zijn we op zoek naar een huwelijksreis voor in augustus of september. alleen zijn er een paar nadelen. vriendlief vliegt niet en ik wil niet ver rijden met de auto. daarbij komt dat mijn vriend niet kan slapen met zoontje op de kamer (1 jaar) het moet dus iets zijn met 2 slaapkamers. En we willen wel iets van luxe omdat het toch een huwelijksreis is. hebben jullie een idee?

groetjes Ieke
Limburg?
dat wordt gewoon centerparks!
quote:jo12345 schreef op 01 februari 2012 @ 14:55:

dat wordt gewoon centerparks!Maar welke dan??
Alleen bij je huwelijksreis denk je niet meteen aan centerparcs. dat doen we altijd al
quote:iek29 schreef op 01 februari 2012 @ 14:54:

Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt zijn we op zoek naar een huwelijksreis voor in augustus of september. alleen zijn er een paar nadelen. vriendlief vliegt niet en ik wil niet ver rijden met de auto. daarbij komt dat mijn vriend niet kan slapen met zoontje op de kamer (1 jaar) het moet dus iets zijn met 2 slaapkamers. En we willen wel iets van luxe omdat het toch een huwelijksreis is. hebben jullie een idee?

groetjes Ieke

Parijs met de TGV

ongetwijfeld iets te vinden
Budget, aantal dagen, bestemming die jullie al van het lijstje hebben afgestreept?

Cruise een optie?
Het is wel je huwelijksreis he! Ik zou naar Corsica gaan. Goed te doen met auto en boot en heerlijk weer ook in september. Heel mooi eiland met geweldige stranden
quote:Marahbloem schreef op 01 februari 2012 @ 14:57:

[...]

Maar welke dan??

Maakt het wat uit dan?

Het is toch allemaal Het zelfde? Gewoon een verzameling dezelfde nieuwbouwhuisjes, waar ze wat groen tussen gezet hebben, met een zwembad en een restaurant in het midden, op een plek waar je normaal echt nooit zou komen?
We willen ongeveer tussen de 10 en 15 dagen. mijn vriend wil ook absoluut niet op een cruise.
waarom neem je je kind mee op huwelijksreis?
Hoelang ben je ongeveer onderweg naar Corsica?
quote:mimootje schreef op 01 februari 2012 @ 15:03:

waarom neem je je kind mee op huwelijksreis?Omdat ik hem niet zolang kan missen en hij er toch bij hoort
Ja, je kan ook vanuit Rotterdam een cruise nemen! Dat is leuk voor een huwelijksreis!

http://nl.hollandamerica. ... lOffers.action?destCode=E
Ik zeg ook Corsica!

Goed te doen met de auto en de boot en echt het idee of je heel ver weg bent.
quote:iek29 schreef op 01 februari 2012 @ 15:02:

We willen ongeveer tussen de 10 en 15 dagen. mijn vriend wil ook absoluut niet op een cruise.Hij is wel een echt avonturier zeg! Weet je wel zeker dat je met hem wilt trouwen?
quote:iek29 schreef op 01 februari 2012 @ 15:04:

[...]

Omdat ik hem niet zolang kan missen en hij er toch bij hoortdan zou ik idd lekker naar een park gaan en de huwelijksreis later doen als hij wat groter is.
Je kan in 1 dag 12 uurnaar zuid Frankrijk ook noord Italië rijden en dan een dagje op de boot

Is toch beter dan in de buurt of centeenoegr parks dat is toch niet speciaal ggenoeg
Denemarken!
Spreuken 18:2
Niet met de auto, niet vliegen, kind mee op huwelijksreis.

Het klinkt nu al su-per romantisch...
quote:jo12345 schreef op 01 februari 2012 @ 15:05:

[...]

Hij is wel een echt avonturier zeg! Weet je wel zeker dat je met hem wilt trouwen?is wel een beetje een voorbarige conclusie he en ook niet heel vriendelijk
met een 1 jarige 12 uur in de auto willen zitten... leuk begin van je honeymoon.. Ik moet er niet aan denken!

maar das mijn mening he.
quote:iek29 schreef op 01 februari 2012 @ 15:04:

Hoelang ben je ongeveer onderweg naar Corsica?Als je va Nice vaart ongeveer 1500 km. Daarna nog een paar uur op de boot
quote:mimootje schreef op 01 februari 2012 @ 15:06:

[...]

dan zou ik idd lekker naar een park gaan en de huwelijksreis later doen als hij wat groter is.Dit. Gezien je vriend niet eens kan slapen met je zoontje op de kamer. Wat wil hij eigenlijk? Zo te horen wil hij bijna niets, laat hem maar iets aandragen wat hij wel wil dan?
quote:mimootje schreef op 01 februari 2012 @ 15:06:

[...]

dan zou ik idd lekker naar een park gaan en de huwelijksreis later doen als hij wat groter is.Zo zou ik het dan ook doen. Juist omdat je aangeeft wel wat meer luxe te willen ( en dat hoort in mijn ogen wel bij een huwelijksreis) is het misschien een idee om de echte huwelijksreis uit te stellen en nu te genieten met z'n drieen op een leuk park?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven