Huwelijksreis

01-02-2012 14:54 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt zijn we op zoek naar een huwelijksreis voor in augustus of september. alleen zijn er een paar nadelen. vriendlief vliegt niet en ik wil niet ver rijden met de auto. daarbij komt dat mijn vriend niet kan slapen met zoontje op de kamer (1 jaar) het moet dus iets zijn met 2 slaapkamers. En we willen wel iets van luxe omdat het toch een huwelijksreis is. hebben jullie een idee?

groetjes Ieke
quote:vivagirl schreef op 01 februari 2012 @ 16:04:

[...]

He Border, je steelt mijn idee!!!

Hij houdt ook niet van boten, dus helaas

Je kunt nu wel nog proberen Macedonië te verkopen als een klein eindje verder dan Italie en 'maar twee daagjes rijden'.
Als je nou eens begint met waar hij wel van houdt, dan ben een stuk sneller klaar.
Ik snap de reacties wel.

Het klinkt alsof jullie beiden niet in zijn voor iets "anders' maar het wel willen. ( Of wil jij het en vindt vriend een Centerparcs bungalow ook wel goed?)

Ik heb genoten van 2 dagen in een kasteelhotel na mijn trouwen en later een huwelijksreis van palmboom naar palmboom in Thailand.

Centerparcs wil ik uberhaupt niet. Zelfs niet een weekendje dus ik zou er voor een huwelijksreis niet aan moeten denken.

Een chique hotel lijkt me met een klein kind geen optie. Daar komen mensen die veel geld betalen om er eens helemaal uit te zijn en die zitten niet te wachten op een dreumes die ook gewoon zijn aandacht nodig heeft....

Dus idd, waar denk je zelf aan?

Een tropische bestemming is heerlijk met een klein kindje.

Maar vriend vliegt niet.

Een zuid europese bestemming kan ook leuk zijn maar jij wilt niet lang in de auto zitten.

Een cruise lijkt mij niets maar jullie dus ook niet.

Wat blijft er over?

Een huis tuin en keuken vakantie in nederland op een kindvriendelijke lokatie.

Meer smaken zijn er volgens mij niet met jullie voorwaarden....
quote:feeks schreef op 01 februari 2012 @ 16:12:

Als je nou eens begint met waar hij wel van houdt, dan ben een stuk sneller klaar.Dat dus, en geef even aan wat het budget is, hoe ver te ver rijden is etc! Mensen willen helpen met ideeën maar dat gaat nog altijd beter als je een beetje aanstuurt wat nou "de grenzen" of voorwaarden zijn en niet alleen aangeeft wat niet goed is.
waarom wil je vriend niet vliegen en jij niet te ver rijden?
Ik zou de trein nemen (hoef je zelf niet te rijden, lijkt mij minder vermoeiend en bovendien kom je met de trein verder in minder tijd) naar ergens in Frankrijk, Engeland, Italie, Oostenrijk, Duitsland of Zwitserland. Tis maar waar je voorkeur naar uitgaat
quote:borderwalk schreef op 01 februari 2012 @ 16:10:

[...]

Hij houdt ook niet van boten, dus helaas

Je kunt nu wel nog proberen Macedonië te verkopen als een klein eindje verder dan Italie en 'maar twee daagjes rijden'.

Goed idee!

Macedonie is prachtig!

Maar zal ook wel te ver rijden zijn, en met de trein kom je er niet.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven