Ik heb de bijna onbedwingbare neiging om

02-02-2012 13:26 293 berichten
de lego-auto's van mijn kind in elkaar te zetten; Ordnung muß sein, nietwaar?deuren te sluiten, wanneer ze zomaar blijven openstaan. De brutaliteit, zeg!

Het is groter dan mezelf...

Dump hier al die zaken waar je hopelijk zelf keihard om kunt lachen!

Lekker luchtig OCD-achtig topicje met scherpe randjes, als het moet?
Alle reacties Link kopieren
WC-papier - Check

Schilderijen - Check

Kussensloop - Check

Salontafel parallel aan plank van vloer - Check

Zelf bekleed ik de binnenkant van de toiletpot altijd en overal met wc- papier als ik moet poepen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dat van die toiletrol met het papier naar voren hangen. Ook bij anderen. Meldt zich!

Gezien het grote aantal "toiletpapierlotgenoten" hier kan je je toch bijna niet meer voorstellen dat iemand de rol nog verkeerd omhangt! (Ziet het nog zo vaak en draai dan de rol om.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Tickel schreef op 02 februari 2012 @ 14:59:

Zelf bekleed ik de binnenkant van de toiletpot altijd en overal met wc- papier als ik moet poepen.Waarom??????????
Als ik klaar ben met bellen moet ik 5 keer op het knopje drukken waarmee ik het gesprek afbreek.
Handdoeken op kleur in de kast leggen.

Oh ja: de washandjes ook.

quote:mrsstanleywalker schreef op 02 februari 2012 @ 13:52:

Ojee, elastiekje... Welke studie doe je? Misschien heb ik nog samenvattingen van je gading voor je. Psychologie
Alles te lezen wat ik zie, ook al heb ik het al een oaar keer gelezen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:amand1969 schreef op 02 februari 2012 @ 15:06:

[...]

Waarom??????????Remspoor factor in de pot (op die manier hoef je je handen niet vuil te maken aan de wc-borstel...)
quote:calvijn1 schreef op 02 februari 2012 @ 15:18:

Alles te lezen wat ik zie, ook al heb ik het al een oaar keer gelezen.Die ook, tot aan verpakkingen aan toe!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:bellaroma schreef op 02 februari 2012 @ 15:20:

[...]

Remspoor factor in de pot (op die manier hoef je je handen niet vuil te maken aan de wc-borstel...)Hahahahaha
- Boeken op alfabetische volgorde in de kast (vroeger ook nog op genre, maar dat hebben we maar opgegeven)

- Alle boeken zijn geregistreerd bij LibraryThing (makkelijk zoeken als ik op een boekenmarkt ben of ik die al heb )

- DVD's en CD's op genre (Metallica naast Madness vind ik géén pan)

- Ik maak óveral lijstjes voor: boodschappen, schoonmaken, werkzaamheden op t werk (zo'n lekker gevoel als je iets kan afvinken)

- Kleding hangt op kleur in de kast (we hebben glazen kastdeuren, ziet er gewoon mooier uit en het graait wat makkelijker 's ochtends vroeg)

Vast nog veel meer, maar daar kan ik nu niet helemaal opkomen... Word vervolgd!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

[...]

Remspoor factor in de pot (op die manier hoef je je handen niet vuil te maken aan de wc-borstel...)Dit hoort thuis in het smetvrees-topic hoor
quote:Hasse88 schreef op 02 februari 2012 @ 15:26:

- Boeken op alfabetische volgorde in de kast (vroeger ook nog op genre, maar dat hebben we maar opgegeven)

- Alle boeken zijn geregistreerd bij LibraryThing (makkelijk zoeken als ik op een boekenmarkt ben of ik die al heb )

- DVD's en CD's op genre (Metallica naast Madness vind ik géén pan)

- Ik maak óveral lijstjes voor: boodschappen, schoonmaken, werkzaamheden op t werk (zo'n lekker gevoel als je iets kan afvinken)

- Kleding hangt op kleur in de kast (we hebben glazen kastdeuren, ziet er gewoon mooier uit en het graait wat makkelijker 's ochtends vroeg)

Vast nog veel meer, maar daar kan ik nu niet helemaal opkomen... Word vervolgd!

Stik, ook een whiteboard in huis met daarop een lijstje wie wat moet doen?

Kleding hangt dan weer niet op kleur hier. Mijn shirts die in de kast liggen zijn wel verdeeld in zwart, wit en random. Dat dan weer wel hehe.
quote:Magdalan schreef op 02 februari 2012 @ 15:31:

[...]

Stik, ook een whiteboard in huis met daarop een lijstje wie wat moet doen?

Kleding hangt dan weer niet op kleur hier. Mijn shirts die in de kast liggen zijn wel verdeeld in zwart, wit en random. Dat dan weer wel hehe.

Nope, geen whiteboard, maar het lijkt me wel wat *droomt wat voor zich uit*

Wel een krijtbord overigens, voor als er iets op is dat weer gekocht moet worden. Werkt ook nog (mits er feestjes zijn geweest en het hele bord is volgekalkt met dronkemans-schrijfsels...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Mijn boeken staan van hoog (links) naar laag (rechts)

CD,s idd op alfabet
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Hasse88 schreef op 02 februari 2012 @ 15:32:

[...]

Nope, geen whiteboard, maar het lijkt me wel wat *droomt wat voor zich uit*

Wel een krijtbord overigens, voor als er iets op is dat weer gekocht moet worden. Werkt ook nog (mits er feestjes zijn geweest en het hele bord is volgekalkt met dronkemans-schrijfsels...)

Ah, daar hebben wij dan weer een handige houder voor op de koelkast zitten, magnetisch bakje waarin een pen en een kladblok past (kan moeilijk met een krijtbord onder mn arm boodschappen gaan doen natuurlijk)

Dat dronkemans gekrabbel beland dan dus ook op het whiteboard haha.
quote:calvijn1 schreef op 02 februari 2012 @ 15:34:

Mijn boeken staan van hoog (links) naar laag (rechts)

CD,s idd op alfabetOok ooit eens gedaan (op aanraden van de makelaar toen we ons huis wilden verkopen), maar toen kon ik niets meer vinden... En ik ergerde me kapot aan het feit dat de ene Asimov aan het begin stond (mooie gebonden, grote uitgave) en de volgende ergens halverwege (grote paperback) en dan ergens achteraan nog de kleine pockets van de beste man). We hebben dan ook 1700+ boeken en zoals ik het heb, kan ik tenminste nog eens een titel vinden....
quote:Kokolientje schreef op 02 februari 2012 @ 13:37:

Als iemand de wcrol met het papier naar achteren heeft opgehangen dan moet ik hem gewoon omdraaien want het papier moet aan de voorkant zitten. En toch nog iedere avond checken of man de vaatwasser wel écht heeft aangezet als we naar bed gaan..Als iemand de wc rol met het papier naar de voorkant heeft opgehangen moet ik hem omdraaien want het moet aan de achterkant zitten
quote:mika65 schreef op 02 februari 2012 @ 15:43:

[...]

Als iemand de wc rol met het papier naar de voorkant heeft opgehangen moet ik hem omdraaien want het moet aan de achterkant zitten Amen!

[...]

Remspoor factor in de pot (op die manier hoef je je handen niet vuil te maken aan de wc-borstel...)Als die er al staat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:sundream schreef op 02 februari 2012 @ 15:16:

Handdoeken op kleur in de kast leggen.

Oh ja: de washandjes ook.

Nee bij mij juist niet, eerst een blauwe dan gele etc. 2 dezelfde kleuren op elkaar mag niet
Ik word heel zenuwachtig van mezelf als ik op tijd klaar ben om naar mijn werk te gaan en moet gaan wachten dat ik kan vertrekken, zit daarom regelmatig way te vroeg op het werk. Later opstaan is geen optie, op de een of andere manier ben ik dan nog rond dezelfde tijd klaar! Bizar vind ik dat...

Heb verder geen control - freak achtige gewoontes, alleen sorteer ik mijn kleding op hempjes, shirtjes, jeans enz. en dan nog op populareit, de leukste moeten bovenop. En als ik mijn bandshirtjes niet bovenop heb liggen dan ben ik zo bang dat ik muziek niet meer zo belangrijk vind, de horror!

Verder ben ik heel normaal hoor.
Mail me dan maar, elastiekje...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb de onbedwingbare neiging om alles enorm te laten verslonzen.
Wanneer ik de was ophang, dan moeten alle sokken met de hiel dezelfde kant op wijzen. En niet bij de ene sok de schacht aan de voorkant en de voet aan de andere kant over het lijntje, neenee, zo zijn we niet getrouwd.

Ik haat dat hè, mensen die slordig de was ophangen. Zó respectloos naar het wasgoed toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven