statisch haar
donderdag 2 februari 2012 om 19:54
donderdag 2 februari 2012 om 20:01
2 theelepels crèmespoeling voor droog en beschadigd haar mengen met 1 theelepel olijfolie, dat in de lengte en punten(niet op je hoofdhuid) van je schoongewassen en handdoek droge haar wrijven. Niet uitspoelen. En dan je haar zo laten opdrogen aan de lucht, niet met een hete föhn helemaal gort droog föhnen.
Werkt bij mijn lange haar prima.
Werkt bij mijn lange haar prima.
donderdag 2 februari 2012 om 20:07
Je kunt eerst proberen met een druppeltje olie. Ik heb vrij dik haar en een theelepel olijfolie, daar merk ik niet zoveel van qua vet worden. Door de crèmespoeling erbij te doen verdeelt het beter.
Je kunt ook een lichtere crèmevoeding kopen voor fijn haar, die is zo gemaakt dat hij niet uitgespoeld hoeft te worden. En dan even experimenteren met hoeveel olie je kunt gebruiken zonder dat het vet wordt.
Je kunt ook een lichtere crèmevoeding kopen voor fijn haar, die is zo gemaakt dat hij niet uitgespoeld hoeft te worden. En dan even experimenteren met hoeveel olie je kunt gebruiken zonder dat het vet wordt.
donderdag 2 februari 2012 om 20:31
Ik smeer overigens ook weleens een kopje opgewarmde olijfolie in mijn haar (niet op hoofdhuid, wel in de lengtes), aluminiumfolie er omheen, paar uur in laten trekken en dan met een milde shampoo 2 of 3 keer wassen. Doe ik meestal een paar dagen nadat ik het geverfd heb (verf om de 3/4 weken). Daar knapt het dan weer een stuk van op.