The Never Ending Question 84
donderdag 2 februari 2012 om 19:38
Thuis (zonder bezoek) laat ik de deur gewoon open en schaam ik me nergens voor.. Met bezoek ga ik niet poepen.. En op mijn werk zijn het gescheiden wc's met een dubbele deur, dus daar hoor je niets, gelukkig.
Heb jij iets in huis dat veel geld zou kunnen opleveren als je t mee zou nemen naar tussen kunst en kitsch?
Heb jij iets in huis dat veel geld zou kunnen opleveren als je t mee zou nemen naar tussen kunst en kitsch?
donderdag 2 februari 2012 om 21:48
Een crush... Ik was ontzettend geinteresseerd in mijn lesbische vriendin tijdens een opleiding.. Wist op dat moment nog niet dat zij op meisjes viel. Ze vertelde 't voor 't eerst aan mij. Vond het rete interessant.. Ik weet niet of het verliefdheid was, maar ik dacht wel heel veel aan d'r in die tijd.. 't Leek me heel spannend om d'r een keer te kussen. Ik heb d'r laatst nog s opgezocht op facebook.. Prachtige meid. Ik heb al 7 jaar een vriend, maar ben nog steeds niet helemaal uit over mijn geaardheid trouwens
Heb jij wel eens gevoelens gehad voor iemand van hetzelfde geslacht?
Heb jij wel eens gevoelens gehad voor iemand van hetzelfde geslacht?
donderdag 2 februari 2012 om 23:18
donderdag 2 februari 2012 om 23:24
vrijdag 3 februari 2012 om 06:56
Over het algemeen: wekker uitzetten, opstaan, ontbijten in pyama, tandenpoetsen, gezicht wassen dat soort dingen, aankleden, tas pakken (in 30 minuten) en in de auto stappen op weg naar het werk.
Hoe verloopt jouw naar-bed-gaan-ritueel doorgaans?
Hoe verloopt jouw naar-bed-gaan-ritueel doorgaans?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 3 februari 2012 om 09:34
Tv en laptop uit, verwarming lager, plassen, tanden poetsen, make-up eraf halen, handen wassen en insmeren met crème, pyjama aan, glaasje water inschenken voor naast bed, wekker zetten. Soms internet ik nog wat op mijn mobiel als ik al in bed lig. Met deze kou maak ik ook wel eens een kruik als ik erg verkleumd ben.
Hoeveel ben jij het afgelopen jaar aangekomen/ afgevallen?
Hoeveel ben jij het afgelopen jaar aangekomen/ afgevallen?
I am surrounded by morons