Ik vind het niet leuk :-(
vrijdag 3 februari 2012 om 10:08
vrijdag 3 februari 2012 om 10:10
vrijdag 3 februari 2012 om 10:14
Als een hond een dikke vacht en ondervacht heeft is het onzin, misschien is het wel zinvol wanneer hij wat ouder is. Oudere mensen hebben het ook eerder koud, bij mijn moeder kun je je boterham roosteren op de radiator. Die "hondenkleding" vind ik echt afgrijselijk, gewoon een dekje zodat ie bovenop droog blijft, dat is wel fijn bij een hond met lang haar.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 3 februari 2012 om 10:15
nou Mefs, soms is het gewoon nodig.
mijn kleinste hond heeft blote buik en geen ondervacht, trilt over haar hele lijffie als ze buiten is of in de auto zit.
moet ik dan omdat ik het zo ontzettend stom en lelijk vind haar kou laten lijden of toch maar zo`n jasje aan doen...
heb dat wel een stoere pik-zwarte genomen, dat dan weer wel
mijn kleinste hond heeft blote buik en geen ondervacht, trilt over haar hele lijffie als ze buiten is of in de auto zit.
moet ik dan omdat ik het zo ontzettend stom en lelijk vind haar kou laten lijden of toch maar zo`n jasje aan doen...
heb dat wel een stoere pik-zwarte genomen, dat dan weer wel
vrijdag 3 februari 2012 om 10:16
vrijdag 3 februari 2012 om 10:24
quote:la_tua_cantante schreef op 03 februari 2012 @ 10:14:
Ik heb honden met een enkele vacht en ook blote buiken, die krijgen nu een lekkere winterjas aan. Kwam gister nog een dame tegen die met haar windhond liep zónder jas, dat vind ik pas zielig.
WTF
Zijn we nu in de maatschappij al zover met de vermenselijking van onze huisdieren..
Nogmaal dit zijn dieren he geen mensen.
Ik vind het altijd al een beetje eng als mensen dieren zo op een voetstuk plaatsen, er tegen praten, net doen of het zijn/haar kind is. Brrrr Krijg er een beetje rillingen van.
Ik heb honden met een enkele vacht en ook blote buiken, die krijgen nu een lekkere winterjas aan. Kwam gister nog een dame tegen die met haar windhond liep zónder jas, dat vind ik pas zielig.
WTF
Zijn we nu in de maatschappij al zover met de vermenselijking van onze huisdieren..
Ik vind het altijd al een beetje eng als mensen dieren zo op een voetstuk plaatsen, er tegen praten, net doen of het zijn/haar kind is. Brrrr Krijg er een beetje rillingen van.
vrijdag 3 februari 2012 om 10:28
Mijn hondje moest ook altijd een jasje/vestje/truitje aan met de winter. Hij had een kale buik en is bijna bezweken aan een longontsteking en dus moest hij iets aan. Een jasje vond hij niet prettig want te stug en dus had hij dan een soort van sweatertje aan... Geen gezicht maar het hield hem wel gezond ... Ik mis hem nog iedere dag
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 3 februari 2012 om 10:29
quote:Anthonius schreef op 03 februari 2012 @ 10:24:
[...]
WTF
Ik lees nergens dat ze de hond vermenselijkt.
Niet alleen mensen vriezen dood in deze kou hoor, dieren ook.
En dat praten tegen beesten... sjah voor ik een hond had praatte ik tegen mezelf als ik alleen in huis was.. hij fungeert dus als excuus.
[...]
WTF
Ik lees nergens dat ze de hond vermenselijkt.
Niet alleen mensen vriezen dood in deze kou hoor, dieren ook.
En dat praten tegen beesten... sjah voor ik een hond had praatte ik tegen mezelf als ik alleen in huis was.. hij fungeert dus als excuus.
vrijdag 3 februari 2012 om 10:31
Ik weet niet die twee honden van gisteren. Ze hadden lang haar, maar ik weet natuurlijk niet of ze een 'blote' buik hebben. Een hond met weinig vacht kan ik me wel een beetje voorstellen, zoals de hond van vrouwke_theelepel. Maar die foto's van de OP... nee, dat kan ik nog steeds niet begrijpen en het zou verboden moeten zijn, vooral dat jurkje (iiiiieeeeeuuuuwwww)