Even blijdschap delen

03-02-2012 12:06 30 berichten
Nee, niets bijzonders verder.

Heb net met mijn Oude Opa afgesproken dat we in september een week naar Londen gaan. Stond al op mijn verlanglijstje sinds ons vorige bezoek aan Engeland in 2010, maar leek financieel niet haalbaar.

Totdat ik deze week met mijn moeder zat te praten over het feit dat hij toch ouder wordt en het volgend jaar of het jaar daarna waarschijnlijk niet meer kan. Nu hebben we een oplossing gevonden voor het geld.

Opa is 88,5 als we gaan en licht dementerend, maar wat zullen we een plezier hebben! En tot die tijd kunnen we lekker dromen over wat we gaan doen.

Wilde het even kwijt, er is helemaal niemand thuis vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Heel veel plezier!
wat lief veel plezier bijvoorbaat en zou willen dat ik nog mn opa had
Oh wat leuk!!
Leuk !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Heel veel plezier! Londen is een topstad
Bedankt voor jullie reacties!

Opa belde net nog terug: gaan we dan een dag of meerdere dagen?

Nog een keer uitgelegd dat we een week gaan. Hij werd er helemaal emotioneel van (en ik ook een beetje). Morgen maar even een mooi boek over Londen halen voor hem.
Wat leuk dat je daar zo enthousiast over bent!!

[bedenkt zich dat ze ook weer eens iets zou moeten gaan doen met 87-jarige oma...]
Wat een lief topic! Brengt een grote glimlach op m'n gezicht

Heel veel plezier TO!
Hartstikke leuk zeg. Zou alleen eerder gaan, maart, april ofzo. September is nog ver weg. Wachten duurt lang met name voor kinderen en oude mensen en hij heeft er blijkbaar heel veel zin in.

Veel plezier!
Erg leuk, lekker van gaan genieten. !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:schijfvan5 schreef op 03 februari 2012 @ 12:27:

Hartstikke leuk zeg. Zou alleen eerder gaan, maart, april ofzo. September is nog ver weg. Ik kan tot juni niet en daarna krijg je het jubileum van de Queen, de olympische spelen en de paralympische spelen. September is helaas de eerste optie.
quote:achnein schreef op 03 februari 2012 @ 12:17:

Bedankt voor jullie reacties!

Opa belde net nog terug: gaan we dan een dag of meerdere dagen?

Nog een keer uitgelegd dat we een week gaan. Hij werd er helemaal emotioneel van (en ik ook een beetje). Morgen maar even een mooi boek over Londen halen voor hem.Wat ben jij een lieverd
Ooh wat gaaf!
Ach wat ontzettend lief en leuk! Word er helemaal warm van, van binnen. Je bent een top-kleindochter!
Ahhh, wat leuk! Het lijkt me heerlijk om op zo'n manier iets voor je grootvader te kunnen betekenen! Veel voorpret en veel plezier gewenst!
oh wat gaaf! Ik had met mijn opa de afspraak dat we een rondreis zouden gaan maken door Engeland, Schotland en Ierland als een van ons tweeën de staatsloterij zou winnen. Helaas is dat niet meer gelukt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Geniet ervan! Heerlijk dat je dat nog met je opa kunt doen! Mijn oma is net zo oud als jouw opa en die zie ik dat echt niet meer doen.

Met mijn opaatje van 92 ook niet trouwens!
Wat schattig.

Alvast heel veel voorpret.
Wat heerlijk dat je dat kunt doen met je opa! Voorpret is al zo leuk nu..!
Word er helemaal verlegen van.

De voorpret is inderdaad leuk. Lekker neuzen in boeken, een lijstje maken van dingen die je wilt doen. Heerlijk!

De week zelf wordt hard werken. Als mijn opa uit zijn vertrouwde omgeving is weet hij heel vaak niet meer wat hij moet doen, dus hij moet bij alles ondersteund worden. Maar als hij dan met open mond staat te staren in zo'n prachtige kathedraal is het alle moeite waard!
Helemaal geweldig dat je met je opa gaat, ik wou dat ik dat nog kon doen!!

Geniet er samen van!!
Wat leuk! Het duurt nog even, maar heel veel plezier! Alleen de voorpret lijkt me al geweldig...
TOP!!! Krijg er spontaan kippenvel van! Echt ontzettend leuk, een herinnering die jullie nooit meer zullen vergeten. En heel slim om gewoon de knoop door te hakken en te gáán, anders heb je later eeuwig spijt want dan kan het niet meer. Heel veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven