Laat op het forum?
woensdag 5 maart 2008 om 00:38
Ja ik ben ook hel moe hoor,terwijl ik tot 16.00 op bed heb gelegen.
Ben toen gaan douchen,heb eten gemaakt met alle energie die ik onder uit mijn tenen kon halen. vervolgens vond niemand het echt lekker en is er bijna niet van gegeten.Ondankbare schepsels!
Heb vanavond weer op de bank geslapen tot 11.00. toen desperate houswifes gekeken met dochter. En nu val ik alweer om.
Ben toen gaan douchen,heb eten gemaakt met alle energie die ik onder uit mijn tenen kon halen. vervolgens vond niemand het echt lekker en is er bijna niet van gegeten.Ondankbare schepsels!
Heb vanavond weer op de bank geslapen tot 11.00. toen desperate houswifes gekeken met dochter. En nu val ik alweer om.
woensdag 5 maart 2008 om 12:29
Hee meiden, zowaar "vroeg" naar bed!
Hoe gaat het met jou Iry? Al ietsje beter?
Heb mevrouw alzheimer ternauwernood overleefd.
Ze was vandaag in een "achter het behangplak bui"
Was echt blij toen ik op mijn fietsje zat.....
Dalijk kleine ophalen en even lekker eten.
Dan zien we wel weer..... mannetje heeft vanmiddag sollicitatie, dus dat is ook al spannend......
Ja soleil, ik heb iets met kleurrijke glimmende monden
Beetje bizar he!
Hoe gaat het met jou Iry? Al ietsje beter?
Heb mevrouw alzheimer ternauwernood overleefd.
Ze was vandaag in een "achter het behangplak bui"
Was echt blij toen ik op mijn fietsje zat.....
Dalijk kleine ophalen en even lekker eten.
Dan zien we wel weer..... mannetje heeft vanmiddag sollicitatie, dus dat is ook al spannend......
Ja soleil, ik heb iets met kleurrijke glimmende monden
Beetje bizar he!
vrijdag 7 maart 2008 om 01:42
Het gaat al weer wat beter,heb twee dagen het grootste deel van de dagen ziek op bed gelegen. Maar iry denkt weer een veer van haar lip te kunnen blazen,dus loopt weer te stieren door het huis,niet zo slim.Moet dus zo ook weer pas op de plaats nemen,beetje rust is nog wel verstandig.
Goh wat dapper van je om je verhaal een stukje te vertellen.
Goh wat dapper van je om je verhaal een stukje te vertellen.
vrijdag 7 maart 2008 om 01:45
Dankje ik vond het ook erg eng....mijn hart ging te keer!! maar ik dacht....ik kan hem altijd nog wel weg halen....
Ben blij met de erkenning van anderen...alle reacties doen mij erg goed. ( dus ook die van jou )
klote dat je ziek bent......ja dan is rust wel verstandig....Moet je in huis alles alleen doen?
Ben blij met de erkenning van anderen...alle reacties doen mij erg goed. ( dus ook die van jou )
klote dat je ziek bent......ja dan is rust wel verstandig....Moet je in huis alles alleen doen?