Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Oh, echt, Yette?! Ik ook al, dacht daadkrachtig te zijn. Ptvrrdrie. Nou ja, dan wordt het bloedworst met kaneel en die varkenskop been ik wel uit voor een krachtbouillonnetje.

Ik ben erbij zaterdag!
Oh sorry Lionlily, dat was dan een beetje onhandig afgestemd. De varkenskop staat hier lekker los te koken inmiddels.

Ik heb achter de wc-rollen in de buitenplee een doosje anabole steroiden van Meds gevonden. Nu twijfel ik of ik dat door de balkenbrij voor de memorial zal doen. Het is natuurlijk erg ongezond en illegaal en zo, maar wel heel erg Meds. Wat vinden jullie? Doen? Of gaan de toespraken dan wel heel lang worden?
Is Meds echt echt echt weg? Jakkie...

Edit: sorry voor het inbreken lieve Beo's!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
heb je het toch gedaan hè...die anabolen door de punch gemixt. En bedankt hè!
De anabolen zaten door de balkenbrij, Starshine, in de punch van Leo zat absinth. Iemand van het COC vertelde ons dat je van deze combinatie leverklachten, krimpende ballen en menboobs krijgt. Vonden we eigenlijk wel toepasselijk voor de Meds-memorial.

Even iets heel anders ... de nieuwe TP-promo is af!!! Hoe vinden jullie dat onze mannen het doen?

(even op de ontbijtende TP klikken, dan begint het)
Iemand een idee hoe we de trekker van Meds van zijn plek krijgen? Hij staat verschikkelijk in de weg op het weitje dat we onder willen laten lopen.

Geen schaatsbaan = geen koek en zopie = is geen fundreezing voor nieuwe vitrages!
Goeie Yette.....daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan. Hij stond daar als een soort eerbetoon en normaal gesproken trok Meds 'm even zelf weg maar ja, dat is geschiedenis.

Misschien leuk voor de COC 'bears' dat zijn die stevige, harige jongens die bij het polstaswerpen met beautycases tot 5 kilo gooien.

Ik vraag het wel even vanavond bij de gaybingo.
Ik koppel m'n Belgen wel even los van de eg, Yette. Dan is de klus zo geklaard.

Ow, zie nu dat Leo de harige jongens wil vragen. Op zich een goed plan, maar ze hebben niet voor niks een voorkeur voor handtasjes hè. Zo'n trekker zit vol drek en andersoortige smurrie. Daar halen ze hun harige neusjes voor op.

Ik neem de knollen wel even mee. En na gedane zaken kunnen we een en ander wellicht combineren met die rookton. Lekker hoor, paardenrookworst.
Ter nagedachtenis aan Meds maak ik trouwens een trekkerbeeld. Misschien moeten we nog even wachten met die paardenrookworst, dan kunnen de Belgen het herinneringsmonument naar het voorplaatsje van het clubhuis slepen zodra het klaar is.

Wat ontroerend Elynn, ik zie Meds er al echt een beetje in.

Oh ja, over de NeoCreaBeo's, ik heb het spandoek dat ze woensdagmiddag gemaakt hebben maar bij het grofvuil gezet. Zo´n joekel van een spelfout, dat kan echt niet. Volgende week nog maar eens proberen.

Ja, die bonkige kop gaat al aardig de goede kant op, vind ik (in alle bescheidenheid overigens) zelf ook.

Yette, misschien moet je Spoek even bellen. Ze heeft een mooi format voor jeugdcubs: Je Leus Goed Gespeld Op Het Doek Met Spoek.
Nou ja, dat Beo met een B is, dat kan ik zonder Spoek ook nog wel bedenken. Met mijn Nederlands is niks mis. Maar ik zal haar zo nie zo wel even bellen. Er moet ook nog iets pakkends over vitrages op de koek en zopie tent.
Is dit wat?

Honger en dorst?

Zin in chocolamelk en worst?

Koop hier uw foerage

En help de BEO aan haar nieuwe vitrage
Nou ja, dat is hem gewoon, Elynn. Super!

Kan jij zondag 60 eieren meenemen naar de kerk Leo? Dan ga ik meteen daarna door naar het clubhuis om een grote ketel zopie te koken. Wie mee wil komen om voor te proeven is natuurlijk van harte welkom!
Eieren, check!

Wat gaan we er mee doen?

Gooien?

Sinds occupy ben ik nogal strijdbaar namelijk.

Mooi hoor, dat beeld van Meds.

Wie gaat het onthullen?

Goed idee zeg, dat van die Belgen. De COC beren zagen het inderdaad niet zitten. Modder schijnt funest te zijn voor leer.....
Wat hip Leo, ben je ècht gaan occupy-en? Dat lijkt me nou zo'n gezellige manier van demonstreren! Kan me voorstellen dat ze van geen ophouden weten. Ik had het met zo'n groep destijds vast ook langer uitgehouden voor het gemeentehuis. Maar zelfs voor de handtekeningenactie tegen dat bushokje voor mijn deur, was geen animo.

Oh, en die eieren zijn voor de zopie. Als je wilt, mag jij ze er wel ingooien.
*** Attentie, attentie ***

Vanwege het plotse winterweer is er (met het oog op onze gevederde vrienden) voor vandaag en morgen een last minute workshop pindasnoer rijgen ingelast. Weest welkom!

*** Attentie, attentie ***

Na de marathonzitting van vanmiddag zit ik onder de rooie bultjes. Ik blijk een acute pinda allergie opgelopen te hebben. Elynn de allergoloog vraagt waar je die pinda's vandaan hebt, want t is niet best.

Groet vanuit de SEH
Was een zeer voordelige partij uit Fukushima. Hoezo, Spoek?
Zijn Beo's ook bijen???
Eh nee, we zijn hooguit wel 's wat prikkelbaar en Leo heeft een heel charmante zwart-geel gebreide trui, maar bijen, nee.
O, en Yette heeft een of ander beautyritueel met klaverhoning. Maar volgens mij werkt het niet.
O, jammer, anders konden jullie er ook bij
Ehm, we zijn wel dé BEO, hoor. Het is een beetje als vragen of de Verenigde Naties zich willen aansluiten bij de Waddenvereniging. Of Microsoft bij de plaatselijke bakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven