nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
watvoor apparaten waren Sipje en Sopje trouwens ook alweer?

mdf mond dicht ik moest vanmiddag (gelukkig alleen deze week) werken. er is geen mens en verveel me aardig.....

dat kindergedoe: theoretisch gezien kan het idd. nog omslaan, echter hoe ouder ik word hoe groter ik de kans acht dat het bij mij niet komt. (word van de zomer 30) maar goed zeg nooit nooit...

al ben ik nogmaals nooit echt een kindermens geweest...

oww valt wel mee hoor, het is niet gevaarlijk als ik het wel doe, alleen irritant.

dit is veel te nuttig heb ik het idee.......

hoop dat ik thuis kom en dat er geen hevige sneeuwstormen zijn waardoor bussen niet rijden.

al denk ik dat het hier in het oosten des lands allemaal wel meevalt....
Alle reacties Link kopieren
Het heeft gesneeuwd! Er ligt een pak sneeuw in mijn tuin en op de straten. Ik heb al veel auto's zien glibberen op de bruggen en in de bochten. Ik heb heerlijk door de sneeuw gelopen.

Het enige nadeel is dat mijn schaatsplannen nu in duigen vallen (zie hoe ik nauwkeurig 'in het water vallen' vermijd). Want ijs met sneeuw er op vertrouw ik niet en het schaatst voor geen meter! Dus graag nu een klein beetje dooi, zodat de sneeuw smelt en daarna weer heel veel vorst, zodat we spiegelglad ijs krijgen.

Het grappige is dat ik vroeger veel stelliger was in mijn 'ik wil geen kinderen' dan tegenwoordig.

Toen ik 20 was, wist ik zeker dat ik nooit kinderen wilde.

Toen ik 25 was, wist ik zeker dat ik nooit kinderen wilde met mijn toenmalige vriend.

Toen ik 30 was, wist ik zeker dat ik nu geen kinderen wilde

Nu (een paar jaar later begint het stiekem toch wel af en toe een beetje te kriebelen. En weet ik dat ik niet meer eeuwig de tijd heb om te beslissen.

Ik ben kinderen ook leuker gaan vinden dan vroeger. Ik vond ze lastig en wist echt niet wat ik met ze aan moest. Ze maken herrie en vragen aandacht. Nu ik tante ben, en van dichtbij kleine kinderen mee maak, vind ik het allemaal wel meevallen.

De opmerking "dat komt nog wel" ken ik ook heel goed. Tegenwoordig ben ik zo oud, dat mensen het niet meer durven te zeggen :-)
hahaha nou dan moet ik toch maar gaan roken, dan krijg ik sneller rimpels en durven ze het ook niet meer

waar blijft trouwens je zangdocenttip trouwens??

ik wacht met smart...
Wat?! Ik had je een berichtje gestuurd! Ik stuur ze nog een keer :-)

Doe maar niet roken. Is niet goed voor je ongeboren kind.
ik zal ff kijken, anders geef ik weer een gil en moet je het maar ff hier neerzetten (en eventueel weer weghalen)

welk ongeboren kind? nee doe het niet want slecht voor stem en krijg je rimpels van.

ik en vriend beiden tot vanmiddag gewerkt, chinees gehaald en lekker naar huis. vind dat winterse overigens best wat hebben hoor maar praktisch is het niet....
niente Isa, heb jou een berichtje gestuurd.

als je die ook niet ergens ziet is dit een waardeloos systeem...
Het is acht uur geweest, en ik moet nog steeds eten... Wat ga ik in godsnaam eten???
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
O Soezie, ik hoop dat je inmiddels iets bedacht hebt en niet meer op onze tips zit te wachten. Het is nl kwart voor tien nu.... Maar voor de zekerheid: een hulkiebulkie!

MDF: *goed gegokt!*

We gaan morgen een dag naar de sauna, kom ik hopenlijk eindelijk weer goed op temperatuur!

Ik eet trouwens graag pindakaas, maar ik lust geen pindasaus.
Ik ben ook dol op pindakaas, maar pindasaus ben ik ook niet dol op. Alleen bij satéstokjes.

Heb inmiddels gegeten, heb de frituurpan aangeslingerd.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
En toen heb je zeker broccoli gefrituurd?
haha zeer vreemde smaakpapillen heb jij.

als je nog ideeen nog hebt:

-chinees

-zelf pizza maken met groente en geitenkaas en eventueel vis

-pastasalade

-pannenkoeken

-frietjes, een salade en hamburgertjes of gehaktballetjes

joepieieie!! ik ga morgen schaatsen!!

vind het toch ook wel charme hebben, winter.

(ik ben en blijf een dochter van een friezin.... friezen ontdooien als het gaat vriezen...)
Ik heb al jaaaaaren niet geschaatst. Laatste jaren dat het kon, was ik zwanger. Kijk MP, da's dan extra argumentatie voor jou om kinderloos te willen zijn.... :-)

Heb vandaag wel heel even op de slee gezeten, maar theeman vond me te zwaar. Ik denk dat hij meer spinazie moet eten.
Zucht... Had me verheugd op een ochtendje 'uitslapen', dat is hier maximaal een uurtje of acht. Maar wat gebeurt er? Zoonlief is al om half zeven doorgelekt... En huilt dus ook zijn zus wakker. Nu is het nog geen acht uur, kindjes hebben al ontbeten en zijn al half in de kleren (haha, voor jullie het vragen, ik bedoel dus de ene wel en de andere niet), ik ben bezig met mijn ontbijt. Strakjes door de kou naar de supermarkt...
Okee, rectificatie, het is PRECIES acht uur...
dank je theeleut

soezie: leuk he kinderen
MissP, waar ga je schaatsen? Ik wil namelijk ook schaatsen, maar er ligt over sneeuw En ik ben een enorme verwende schaatser: Ik ga niet op een ondergelopen veldje schaatsen, ik wil door de polder zwieren!

Ik ga zo kijken of ik een berichtje heb. Ik kan ook nog steeds geen favorieten aanmaken. Maar ik vind het forum erg leuk, dus klaag niet over wat kleine problemen :-)

Ik ben gisteren naar de film geweest: Melancholia. Wat een indrukwekkende film!

O Soezie! Wat vervelend...Daar gaat je uitslaapzondagochtend.
En geen bericht....

MissP: google eens op Sandra van Vliet. Ze is klassiek zangeres, maar geeft ook niet-klassiek les. En ze is heel erg aardig.

Er is één iemand die ik je wil afraden, maar dat vind ik zo lullig om openbaar neer te zetten. Dus als je iemand anders hebt gevonden, moet je het even zeggen en dan kan ik daar op reageren. Is dat een goed idee?
@ Oetl, wil je jouw laatste gok weghalen? Je snapt wel waarom

@ Isadoro, Ik ben meer van het sleetje rijden dan van schaatsen, dus moet nog een jaar of 2/3 geduld hebben om dat met zoon te doen.

@ Soezie, Ik zie het al helemaal voor me hoe dat bij jou thuis gegaan is vanmorgen. Hier erg lekker nachtje gehad; 22.45- 3.45-7.15. Toen zoon om 8.30 wakker werd en liet weten dat hij wilde eten, vond ik dat toch echt te snel na de laatste voeding. Ik heb hem lekker in ons bed gelegd en dat weten te rekken. Heb zo lekker langzaam wakker kunnen worden.

satésaus/pindakaas; allebei lekker! (al haal ik geen pindakaas in huis, zolang zoon die niet eet, want ik snoep zo de hele pot leeg.

hulkiebulkie? geen idee wat dat dan moet zijn!
quote:isadoro schreef op 04 februari 2012 @ 10:48:

En geen bericht....

MissP: google eens op Sandra van Vliet. Ze is klassiek zangeres, maar geeft ook niet-klassiek les. En ze is heel erg aardig.

Er is één iemand die ik je wil afraden, maar dat vind ik zo lullig om openbaar neer te zetten. Dus als je iemand anders hebt gevonden, moet je het even zeggen en dan kan ik daar op reageren. Is dat een goed idee?

Thanks Isa! ik denk dat ik haar ken (van de muziekschool in arnhem??) en dat ik ook haar website heb gezien..... maar goed zij is dus wel goed?

ben wel benieuwd wie je af wilt raden, zet ut maar wel ff neer (desnoods haal je het er later weer af. op zondag gaat toch iedereen naar familie ipv hele dagen forummen...)

ik heb trouwens gister op Hartestein in Oosterbeek geschaatst. mijn pa woon daar en we gingen samen.

maar goed Isa, jij woont dus ook in Gelderland?

dat wordt blind- daten

ochtendmens zijn is trouwens wel praktisch, maar het is alles behalve gezellig. ik vind er niks aan......
Zo. Ben helemaal tot rust gekomen. Gisteren de hele dag in de sauna geweest: gezweet, gebadderd, gemasseerd, gehamamd, gegeten, gedronken en daarna heel diep geslapen. Theeman was zijn hardloopschoenen vergeten, dus we hadden vrijstelling vanochtend :-)

Nu weer thuis met een heerlijk relax-gevoel.

MDF: heb het weggehaald.
he wat? zonder dat ik weet waar het over gaat theeleut?

vind ik echt niet kunnen
Nou MP, dat durf ik dus gewoon echt wel. Zo. Weghalen die handel!

*heeft ramen dichtgedaan en pompje gepakt tegen uit het raam gooierij of lekprikactie van MP*

Ps MP: heb je al bananen in huis? Echt doen hoor!
hihi ik heb altijd bananen in huis omdat vriend en ik gek zijn op die dingen. maar met alles respect weet ik niet of het echt nodig is.

ik heb dus een faalangstexamen (ik ben zoooooooooo blij dat ik dat gedaan heb, serieus!!) al weet ik nog niet helemaal wat ik verwachten moet.... soezie??????

en tegen het shaken en het zweten heb ik nog wat propranolol (betablokkers) liggen.

oww ik haal trouwens niet weg in het kader van vrijheid van meningsuiting
@ Oetl, thanx!

@ MP, ik zal al weer beginnen met duimen, maar je gaat dit keer gewoon slagen hoor! Mij hielp het door te denken dat het een gewone rijles was en dat ik fouten mag maken

Hier samen met zoon lekker uitgeslapen, zoon had na voeding van 6.30 krampjes. Ik had hem toen op zijn buik bij mij in bed gelegd, man was er al uit, Zoon sliep toen vrij snel en ik dus ook weer, heerlijk mannetje!!

Oja MP, je kan uit mijn vorige post opmaken wat Oetl heeft weggehaald.
dank je MDF. ik hoop idd. dat het lukt maar ik weet het echt niet hoor. probeer er niet te veel aan te denken.

had net rijles, dat ging het eerste halfuur prima, daarna niet erg slecht maar wel weer het oude liedje: zodra ik wat kleine foutjes maak schiet ik enorm in de stress.....

wel een goede afleidingsmanoevre: (moet er volgens de regels geloof ik wel ff bij zetten dat dit een SPOILER is )

mn favo karakter uit mn favo soap gaat deze week dood nogmaals goede afleiding, maar erg blij van dat idee word ik niet.

ik ga maar ff wat extra dozen tissues halen, hahaha.

misschien kunnen jullie me nog ff vertellen dat alles in een soap GEACTEERD is..... ik geloof dat mijn hoofd dat nog niet helemaal snapt....

mdf: verder heb ik geen idee waar je het over hebt, ja het ging over dat beroepen raden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven