Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 31 januari 2012 om 15:42
Finn --> Te trendgevoelig (iedereen noemt zn zoon de laatste jaren ineens Finn heb ik het idee)
Kick --> Te engels
Milan --> Mwah
Nick --> Te engels
Yvo --> Leuk
Julian --> Leuk
Yannick --> Ik ken alleen een meisjes Yannick en ik kan er maar niet aan wennen dat dat ook een jongensnaam blijkt te zijn...
Jim --> Moet dan altijd aan de eerste idols denken...
Wat de namen Jelte en Sven betreft... Die vind ik zelf heel leuk, maar komen er gewoon niet doorheen omdat karaman geen fries of scandinavisch wil...
Kick --> Te engels
Milan --> Mwah
Nick --> Te engels
Yvo --> Leuk
Julian --> Leuk
Yannick --> Ik ken alleen een meisjes Yannick en ik kan er maar niet aan wennen dat dat ook een jongensnaam blijkt te zijn...
Jim --> Moet dan altijd aan de eerste idols denken...
Wat de namen Jelte en Sven betreft... Die vind ik zelf heel leuk, maar komen er gewoon niet doorheen omdat karaman geen fries of scandinavisch wil...
donderdag 2 februari 2012 om 18:43
Fiene; bedoel je dat je meer reacties op je vraag zou willen krijgen?
Hoe staat het met Midas? Is dat hem geworden?
Wat is je lijstje of wil je nog meer namen horen die we bij jouw lijstje vinden passen?
Ik vind Mels echt superleuk. Ramses echt verschrikkelijk. Namen die misschien nog iets voor je zijn;
Tije, Tiemen, Sebastian, Tomas, Marnix, Mingus, Leo, Sam, Lode, Flint, Hugo, Harm, Jonas, Hinke, Max, Roemer, Rezar, Reza, Pelle, Okke, Louis, Marn, Ilja, Vince, Boris, Julius.
Hoe staat het met Midas? Is dat hem geworden?
Wat is je lijstje of wil je nog meer namen horen die we bij jouw lijstje vinden passen?
Ik vind Mels echt superleuk. Ramses echt verschrikkelijk. Namen die misschien nog iets voor je zijn;
Tije, Tiemen, Sebastian, Tomas, Marnix, Mingus, Leo, Sam, Lode, Flint, Hugo, Harm, Jonas, Hinke, Max, Roemer, Rezar, Reza, Pelle, Okke, Louis, Marn, Ilja, Vince, Boris, Julius.
donderdag 2 februari 2012 om 18:54
nou dat is het niet zozeer (mag natuurlijk altijd). maar ik vind gewoon dat er weinig gekletst word.
Tije: mwah
Tiemen: Tymen leuker
Sebastian: nee
Tomas: over buur jongen heet zo
Marnix: vervelende associatie's
Mingus: spreek je dat uit als Mingus of Min-gus
Leo: nee
Sam: nee
Lode: nee
Flint: staat vanaf nu op het lijstje
Hugo: nee
Harm: nee
Jonas: mwah
Hinke: Ja leuk!
Max: nee
Roemer: kan..
Rezar: ja leuk!
Reza: mwah
Pelle: nee
Okke: nee
Louis: mijn schoonbroer
Marn: mwah
Ilja: niet echt
Vince: denk niet dat ik man zo ver krijg
Boris: nee
Julius: nee
maar toch bedankt!
Tije: mwah
Tiemen: Tymen leuker
Sebastian: nee
Tomas: over buur jongen heet zo
Marnix: vervelende associatie's
Mingus: spreek je dat uit als Mingus of Min-gus
Leo: nee
Sam: nee
Lode: nee
Flint: staat vanaf nu op het lijstje
Hugo: nee
Harm: nee
Jonas: mwah
Hinke: Ja leuk!
Max: nee
Roemer: kan..
Rezar: ja leuk!
Reza: mwah
Pelle: nee
Okke: nee
Louis: mijn schoonbroer
Marn: mwah
Ilja: niet echt
Vince: denk niet dat ik man zo ver krijg
Boris: nee
Julius: nee
maar toch bedankt!
donderdag 2 februari 2012 om 23:34
vrijdag 3 februari 2012 om 20:42
Mup, ik vind Nils en Lex leuk.
Rest van de namen heb ik toch een beetje een 'te gezocht' gevoel bij...
Blog, dat engelse hoeft van mij dus totaal niet, maar dat wil karaman graag. Omdat mijn naam in het engels problemen oplevert, zeg maar.
Voor mij is dat dus niet echt een eis, al vind ik het dan wel handig als het in het engels ook uit te spreken is. Maar de meeste echt engelse namen vind ik dus niks.
Dus zeg maar: Ewan, Bryan, Brent, etc vind ik niks (te engels)
Maar: David, Peter, Thomas dus weer wel. (gewoon nederlands uitgesproken, maar levert in het engels ook geen problemen op)
Ik voel me wel echt heeeeeeel lastig zo...
Maar binnenkort toch echt eens aan de slag met karaman. En als we dan nog niks hebben... *zucht*
Hij had trouwens in zo'n namenboekje de naam 'Commer' gezien. Daar heeft hij het nu steeds over... (ik verdenk hem ervan dat ie dat doet om mij te narren, maar mijn hormonen registreren het verschil tussen plagen en serieusheid niet helemaal.... Op het gebied van namen dus)
Maar goed, ik zie me in de supermarkt al staan roepen : Kom, Commer! Schiet eens even op!
Rest van de namen heb ik toch een beetje een 'te gezocht' gevoel bij...
Blog, dat engelse hoeft van mij dus totaal niet, maar dat wil karaman graag. Omdat mijn naam in het engels problemen oplevert, zeg maar.
Voor mij is dat dus niet echt een eis, al vind ik het dan wel handig als het in het engels ook uit te spreken is. Maar de meeste echt engelse namen vind ik dus niks.
Dus zeg maar: Ewan, Bryan, Brent, etc vind ik niks (te engels)
Maar: David, Peter, Thomas dus weer wel. (gewoon nederlands uitgesproken, maar levert in het engels ook geen problemen op)
Ik voel me wel echt heeeeeeel lastig zo...
Maar binnenkort toch echt eens aan de slag met karaman. En als we dan nog niks hebben... *zucht*
Hij had trouwens in zo'n namenboekje de naam 'Commer' gezien. Daar heeft hij het nu steeds over... (ik verdenk hem ervan dat ie dat doet om mij te narren, maar mijn hormonen registreren het verschil tussen plagen en serieusheid niet helemaal.... Op het gebied van namen dus)
Maar goed, ik zie me in de supermarkt al staan roepen : Kom, Commer! Schiet eens even op!
vrijdag 3 februari 2012 om 21:50
quote:Karan schreef op 03 februari 2012 @ 20:42:
Karan, ben 'n avondje aan 't rondsurfen en zag bij de bitches dat je hier inspiratie aan 't opdoen bent.
Ik heb geen aanvullingen, maar moest wel erg lachen om je mans suggestie... Commer en kwel...
Karan, ben 'n avondje aan 't rondsurfen en zag bij de bitches dat je hier inspiratie aan 't opdoen bent.
Ik heb geen aanvullingen, maar moest wel erg lachen om je mans suggestie... Commer en kwel...
zaterdag 4 februari 2012 om 11:13
zaterdag 4 februari 2012 om 16:59
quote:mup1986 schreef op 04 februari 2012 @ 11:13:
Echt waar? Hmm ik vind 90% van de namen die ik genoemd heb echt doodnormaal haha. Wat kunnen meningen toch verschillen:)
Haha, echt wel! (Maar ik geloof dat ik ook best wel moeilijk ben met namen, en Karaman dus nog veeeeeel meer. Gaat echt een probleem worden!
Voor een meisje zouden we er nog wel uitkomen, maar hij vindt echt geen enkele jongensnaam leuk. (En roept dus iedere keer maar dat we hem dan maar Karaman moeten noemen. Of naar Karaman-vader. )
Echt waar? Hmm ik vind 90% van de namen die ik genoemd heb echt doodnormaal haha. Wat kunnen meningen toch verschillen:)
Haha, echt wel! (Maar ik geloof dat ik ook best wel moeilijk ben met namen, en Karaman dus nog veeeeeel meer. Gaat echt een probleem worden!
Voor een meisje zouden we er nog wel uitkomen, maar hij vindt echt geen enkele jongensnaam leuk. (En roept dus iedere keer maar dat we hem dan maar Karaman moeten noemen. Of naar Karaman-vader. )
zaterdag 4 februari 2012 om 17:02
quote:Cejo schreef op 03 februari 2012 @ 21:22:
ik gooi er nog een par in voor Karan
[knip]
nou weer van alles wat
Jorrit vind ik wel leuk (maar zo had ik geheten als ik een jongetje was. Vind ik dan ook wel weer 'raar')
Onno en Menno vind ik leuk. Marten weet ik nog niet zo.
Bjarne supercool, maar gaat karaman direct afkeuren (te scandinavisch. *Zucht*)
Wessel vind ik ook leuk, maar komt er bij Karaman ook weer niet door.
Voor de rest eigenlijk niet...
Maar goed, zolang karaman het nog 'te vroeg' vindt om namen te bedenken kom ik niet veel verder ben ik bang...
Vrijdag de 20 weken echo dus wie weet daarna! (En dan maar hopen dat t niet ineens toch een meisje blijkt te zijn... )
ik gooi er nog een par in voor Karan
[knip]
nou weer van alles wat
Jorrit vind ik wel leuk (maar zo had ik geheten als ik een jongetje was. Vind ik dan ook wel weer 'raar')
Onno en Menno vind ik leuk. Marten weet ik nog niet zo.
Bjarne supercool, maar gaat karaman direct afkeuren (te scandinavisch. *Zucht*)
Wessel vind ik ook leuk, maar komt er bij Karaman ook weer niet door.
Voor de rest eigenlijk niet...
Maar goed, zolang karaman het nog 'te vroeg' vindt om namen te bedenken kom ik niet veel verder ben ik bang...
Vrijdag de 20 weken echo dus wie weet daarna! (En dan maar hopen dat t niet ineens toch een meisje blijkt te zijn... )