Sneeuwdiertjes

04-02-2012 14:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb niet echt iets te melden maar ik hoop dat mensen hier een glimlach van krijgen



En als jij een leuke sneeuw-dier foto hebt, delen mag



Alle reacties Link kopieren
Ow leuk!

Ik heb er geen foto van, maar die blik in de ogen van mijn kat toen ik vandaag de deur open deed Hij keek mij aan alsof ik gek was geworden. Veel te koud!
Alle reacties Link kopieren




Ik zie hem denken "ga ff lekker een foto staan maken zeg! doe die deur nu maar open heb koude pootjes!"
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, ze was lekker aan het spelen en ik stond achter het raam om een foto te maken. Dus het was gewoon om even gek te doen, ik mag hopen dat ze weet dat de deur een meter verder zit! Gek poesje. Nu ligt ze lekker op schoot warm te worden.
Alle reacties Link kopieren






En ons sneeuwschuivertje geniet er ook met volle teugen van!
Alle reacties Link kopieren






En ons sneeuwschuivertje geniet er ook met volle teugen van!
leuke foto's!
Alle reacties Link kopieren
Aahw, wij hebben ook zo'n sneeuwmonster..

Even kijken of ik de foto kan uploaden
Alle reacties Link kopieren
mn bejaarde mechelse herder vind het helemaal niks ...





Vorig jaar met de sneeuw voelde hij zich spontaan weer een puppie.

Maar hij word nu echt oud (over drie maanden 16).

De sneeuw doet zeer aan zijn pootjes.

De laatste wandeling voor de nacht moet hij echt onder dwang mee, want als het aan hem ligt dan blijft hij op zn kussen liggen
Alle reacties Link kopieren




al die grijze haartjes daar waar ooit een "gitzwart masker" zat...
Wel leuk om te zien, voor alle poezeliefhebbers een extra waarschuwing om ze toch maar binnen te houden.

De dierenambulance vind heel vaak dode katten bij slootkanten, nadat de dieren het ijs zijn opgelopen, en niet meer terug konden, of door een wak heen waren gezakt, nadat ze opjacht waren gegaan op vogeltjes of andere dieren.



Dus kattenliefhebbers, hou de kat maar lekker warm binnen!
Alle reacties Link kopieren
ahhw, Hij kijkt inderdaad een beetje zielig Yamuna!



En Redband, onze 2 oudere katten wagen zich ook echt niet buiten nu, veel te koud! Puckpoesje gaat nooit verder dan de tuin dus dat scheelt.
Alle reacties Link kopieren
Yamuna: wat een mooie hond! Het is zielig je hond zo af te zien takelen hé.



Koettie: wat een geniale foto van je kat! En je hondje, superlief!





Wij waren zonet buiten, en de kat heeft ons wat achterna gelopen:















En hier weer lekker binnen!

Alle reacties Link kopieren
Redband, dat is goed dat je dat zegt! Gelukkig is mijn kat echt een schijterd en gaat niet ver (de foto´s zijn zo´n 80 meter van de tuin af en echt zijn limiet) maar voor andere katteneigenaars een goede waarschuwing!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke foto's! Ik heb zelf geen dieren, maar hier kan ik mijn hart weer even ophalen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Haha sabeltandcavia. Arm vogeltje! En leuke foto's BarbaraAnn!
Alle reacties Link kopieren
wat een leuke foto's! mijn katten hadden gisteren hun allereerste 'sneeuwervaring'! ze vonden het maar doodeng. 1 durfde er niet eens, en de ander dacht ik neem even de buitenroute (langs de heg en de muur) en later zag je hem echt zo stilstaan, kijken en denken van wacht even het ligt gewoon overal.. heel grappig!










Wat een superleuke foto's! Yamuna, leuk om jouw ouwe lobbes te zien. Prachtig snoetje.



STC, is dat nou een dood vogeltje?
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia, leeft die vogel nog?!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Alle reacties Link kopieren
Nee, die vogel is van zijn tak afgevroren.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 februari 2012 @ 18:39:

Nee, die vogel is van zijn tak afgevroren.



dat snap ik nou nooit zo...ook al die zwanen en eenden die vast gevroren zitten.

Ben ze vanmorgen maar brood gaan geven vandaag zodat ze zich wel even zouden bewegen en heb in de gaten gehouden of er overal beweging in zat.

Sommige zaten echt al een beetje vastgevroren.
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas, geen mooie foto's. Wel een slechte foto van een opgelapt exemplaar bonte specht. Was tegen het raam aangevlogen en lag apegapend buiten koud te worden, dus even op laten warmen en op adem laten komen en daarna weer de vrijheid gegeven.









En de kat die nooit de kattenbak gebruikt doet dat nu wel....maar dat mag ik niet vastlggen want ze is er echt boos over als ze met haar hoofd buiten de bak haar behoefte zit te doen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond voelt zich altijd weer een pup in de sneeuw, ze hapt ernaar en rent als een gek rond.

Maar na een tijd gaan haar voeten ontzettend pijn doen doordat er ijbollen tussen haar tenen ontstaan.







Alle reacties Link kopieren
Cute!!!



Ik wil mijn foto wel uploaden maar mn lieve viervoeter is TE herkenbaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven