Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:noamski schreef op 04 februari 2012 @ 21:16:

Voor mensen die het niet weten (zoals deze simpele ziel) je moet ingelogt zijn om iemand onder de negeer knop te zetten.

Ben een beetje misselijk.Goed dat je het zegt. Hopelijk doet viva er iets aan voor de toekomst.
quote:nellyknowall schreef op 04 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Volgens mij kan dat hier niet, moet alles handmatig gebeuren, toch?

Dan mogen ze weleens een beter systeem gaan gebruiken.

Zelfs op de gratis fora die je zelf op kan zetten gaat het nog sneller.

Zou echt te vreemd voor woorden zijn als her hier handmatig moet.
quote:scamp schreef op 04 februari 2012 @ 21:19:

Als hier een mod aanwezig is ben ik de paus.Hoe vond je de bloemen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 februari 2012 @ 21:20:

Demiss , sterkte.

Ik las ergens dat de Mod bezig is met verwijderen maar misschien beter eerst permabannen? Hij staat onder mijn negeerknop hoor maar ik zie de topics maar blijven komen bij de nieuwe topics.

Ach, het levert hits op, het forum lijkt ineens heeeeeeeeeeeeel druk in nieuwe topics. Goed voor de reclameinkomsten denkik..

Ach Demissionair...

Veel sterkte met je verlies!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Flowerfield schreef op 04 februari 2012 @ 21:19:

Doe jij eens even normaal Waarbij? Die gek post ook in de gewone lopende topics. Ik vind het niet meer dan normaal dat er dan wordt gewaarschuwd dat betreffende topic niet te openen wanneer je die maf niet onder de negeerknop hebt.

Pardon? Ik heb niet met je geknikkerd. Het is nutteloos om paniekerig waarschuwingstopics te openen waar vervolgens op geklikt word en de plaatjes alsnog zichtbaar te zijn. Want die staan in al jullie topics.... je maakt het toch op die manier alleen maar de moeite waard voor Claudio?

Ga jij maar lekker op een ander zitten zeiken, dank u.
Ik geloof er niks van dat er al een mod bezig is. Als dat zo zou zijn, was dit heus allang afgelopen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 21:21:

[...]

Hoe vond je de bloemen?

Bedankt voor die bloemen

Ze zijn prachtig
toch was er net een post verwijderd maar denk *het'' meerdere servers heeft draaien helaas doe je niks aan
quote:scamp schreef op 04 februari 2012 @ 21:19:

Als hier een mod aanwezig is ben ik de paus.

Ik dacht net al wat doe je me toch denken aan sinterklaas.

Sterkte Demissionair.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Doe jij eens even normaal Waarbij? Die gek post ook in de gewone lopende topics. Ik vind het niet meer dan normaal dat er dan wordt gewaarschuwd dat betreffende topic niet te openen wanneer je die maf niet onder de negeerknop hebt.Eens. Ik vind dat je een beetje te ver gaat in je irritatie uiten tav die anti-vivaldis topics, waarbij. Je punt is duidelijk maar om er nou zo over te vallen is overdreven. Genoeg forummers die het wél kunnen waarderen namelijk.

Doe jij eens even normaal Waarbij? Die gek post ook in de gewone lopende topics. Ik vind het niet meer dan normaal dat er dan wordt gewaarschuwd dat betreffende topic niet te openen wanneer je die maf niet onder de negeerknop hebt.

Flowerfield...we willen allemaal hetzelfde...dat dit stopt. Maar wat er gebeurt nu (of gebeurde) vindt hij/zij alleen maar kicken. Negeren is echt het beste in dit soort gevallen.

Verplaats je in hem/haar...wat is zijn/haar bedoeling? Zoveel mogelijk aandacht en reacties. Hoe meer hoe beter. Anders zou er niks aan zijn voor hem.

Negeren doe je door aan de rechterkant van je scherm het meest linkse knopje aan te klikken (verbergen van berichten van deze gebruiker)
Gaia, dan zet jij me toch lekker op negeren? Zou je ook met Claudio moeten doen. Probleem opgelost.
Ik ken nog wel wat personen die korte metten, met Vivaldis en zijn proxies, mee kunnen maken

Helaas een beetje illegaal dus daar zal Viva ook niet blij mee zijn haha
Wat Pinacolada zegt dus *proost*
quote:gaia9 schreef op 04 februari 2012 @ 21:23:

[...]

Eens. Ik vind dat je een beetje te ver gaat in je irritatie uiten tav die anti-vivaldis topics, waarbij. Je punt is duidelijk maar om er nou zo over te vallen is overdreven. Genoeg forummers die het wél kunnen waarderen namelijk.eens
quote:Enn schreef op 04 februari 2012 @ 21:23:

[...]

Ik dacht net al wat doe je me toch denken aan sinterklaas.

Sterkte Demissionair.Ja nu moet ik nog cadeautjes uit gaan delen ook zeg
Negeren lukt helaas niet met mobiel forummen.

Hij plaatst die foto's ook in andere topics. Die van hemzelf herken ik inmiddels wel....

Ach ik denk dat het gewoon technisch lastig op te lossen is. Althans dat hoop ik dan maar.

Anders duurt het wel erg lang.
quote:enter schreef op 04 februari 2012 @ 21:24:

[...]

eensOneens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:enter schreef op 04 februari 2012 @ 21:22:

toch was er net een post verwijderd maar denk *het'' meerdere servers heeft draaien helaas doe je niks aanBijvoorbeeld. Techniek staat niet stil en ook al hebben ze nu even een oplossing, even later kunnen dit soort zieke lui toch weer toeslaan met nieuwe trucjes.
quote:gemini2011 schreef op 04 februari 2012 @ 21:25:

Negeren lukt helaas niet met mobiel forummen.

Hij plaatst die foto's ook in andere topics. Die van hemzelf herken ik inmiddels wel....

Ach ik denk dat het gewoon technisch lastig op te lossen is. Althans dat hoop ik dan maar.

Anders duurt het wel erg lang.

En dat is nou net het probleem! Zijn topics herken je idd wel. De waarschuwingstopics klik je aan om te zien wat er loos is en hoppa, je hebt de plaatjes alsnog.

En technisch is het niet lastig. Wel duur.....
Het heeft idd geen enkele zin om al die topics te openen want als reactie daarop opent die dorpsgek nog veel meer topics.
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 21:24:

Gaia, dan zet jij me toch lekker op negeren? Zou je ook met Claudio moeten doen. Probleem opgelost.Nee hoor zo irritant vind ik je nou ook weer niet Zegge, rustig maar hoor. En die ziekerT heb ik al lang op de negeer, maar bedankt voor de tip
Gaia, die zieke lui krijgen hier wat ze willen. Aandacht
Tuurlijk is hier geen mod, anders had hij/zij zich hier al lang even gemeld met de geijkte mededeling "we zijn ermee bezig". Lijkt mij dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven