Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2012 om 21:13
quote:Demissionair schreef op 04 februari 2012 @ 21:11:
Beste Claudio,
Ik heb net mijn vriend verloren en heb veel steun aan het forum. Gewoon, dingen lezen, even niet na hoeven denken. Niks posten.
Zou je ajb kunnen stoppen?
Ik word al gek van verdriet en wil deze plaatjes niet zien. Ik jank mijn ogen al uit mijn kop zonder jouw plaatjes. Ik wens je niet zijn lot toe, maar stop ajb.
@ Mod. Dit doet wel heel erg zeer.
Beste Claudio,
Ik heb net mijn vriend verloren en heb veel steun aan het forum. Gewoon, dingen lezen, even niet na hoeven denken. Niks posten.
Ik word al gek van verdriet en wil deze plaatjes niet zien. Ik jank mijn ogen al uit mijn kop zonder jouw plaatjes. Ik wens je niet zijn lot toe, maar stop ajb.
zaterdag 4 februari 2012 om 21:13
quote:gaia9 schreef op 04 februari 2012 @ 21:12:
[...]
Precies. En niet iedereen weet hoe de negeerknop werkt enz. enz. Ach het is gewoon om mekaar te helpen, of het nou hysterisch overkomt of niet wat maakt het uit?Omdat in die goedbedoelde waarschuwingstopics de plaatjes staan. Dus iemand gaat kijken waar de waarschuwing voor is en krijgt dus de ranzigheid zo op een presenteerblaadje...
[...]
Precies. En niet iedereen weet hoe de negeerknop werkt enz. enz. Ach het is gewoon om mekaar te helpen, of het nou hysterisch overkomt of niet wat maakt het uit?Omdat in die goedbedoelde waarschuwingstopics de plaatjes staan. Dus iemand gaat kijken waar de waarschuwing voor is en krijgt dus de ranzigheid zo op een presenteerblaadje...
zaterdag 4 februari 2012 om 21:14
Wat wil je eigenlijk, Vivaldis?
Schockeren? Da's al gelukt, hoor; je kan er wel weer mee stoppen. Bewondering ga je hier niet oogsten; het is namelijk niet zo dat jij als enige toegang hebt tot bizarre, ranzige, te triest voor woorden plaatjes.
Je bent ook niet de eerste die illegaal - na geband te zijn - terug komt op het forum, dus daar moet je het ook al niet van hebben.
Heb je een doel, of is het verveling?
Schockeren? Da's al gelukt, hoor; je kan er wel weer mee stoppen. Bewondering ga je hier niet oogsten; het is namelijk niet zo dat jij als enige toegang hebt tot bizarre, ranzige, te triest voor woorden plaatjes.
Je bent ook niet de eerste die illegaal - na geband te zijn - terug komt op het forum, dus daar moet je het ook al niet van hebben.
Heb je een doel, of is het verveling?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Beste Claudio,
Beste Claudio,
This is not kosher!
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 21:09:
Dat stomme gepaniek overal slaat echt nergens op. Je hebt een negeer knop. Gebruik die dan ook, en ga niet melden dat je het gaat doen, maar doe het gewoon.
Ik ben het wel eens met waarbij. Bovendien is dit koren op zijn/haar molen. Hier doet hij/zij het allemaal voor.
Forum uit de lucht geeft hem/haar alleen maar een gevoel van macht.
Collectief negeren vanaf nu. Niet meer voeden.
Dat stomme gepaniek overal slaat echt nergens op. Je hebt een negeer knop. Gebruik die dan ook, en ga niet melden dat je het gaat doen, maar doe het gewoon.
Ik ben het wel eens met waarbij. Bovendien is dit koren op zijn/haar molen. Hier doet hij/zij het allemaal voor.
Forum uit de lucht geeft hem/haar alleen maar een gevoel van macht.
Collectief negeren vanaf nu. Niet meer voeden.
zaterdag 4 februari 2012 om 21:15
Beste Claudio,
@ Mod. Dit doet wel heel erg zeer.Meid toch..
Beste Claudio,
@ Mod. Dit doet wel heel erg zeer.Meid toch..
quote:Flowerfield schreef op 04 februari 2012 @ 21:14:
Eh nee, zoals je hebt kunnen lezen zijn er ook nog zat forummers die de kinderen nog niet in bed hebben. En dan kun je ook maar beter gewaarschuwd zijn.
En niet alleen voor de kinderen.Helleuw... in die waarschuwingstopics staan die plaatjes!!!! Je gaat dus mensen waarschuwen voor vieze plaatjes die ze vervolgens gelijk te zien krijgen. Christus zeg.
Eh nee, zoals je hebt kunnen lezen zijn er ook nog zat forummers die de kinderen nog niet in bed hebben. En dan kun je ook maar beter gewaarschuwd zijn.
En niet alleen voor de kinderen.Helleuw... in die waarschuwingstopics staan die plaatjes!!!! Je gaat dus mensen waarschuwen voor vieze plaatjes die ze vervolgens gelijk te zien krijgen. Christus zeg.
quote:ModeratorViva schreef op 20 januari 2012 @ 21:10:
[...]
In principe is er echt altijd een moderator op het forum. Wegens omstandigheden is vanmiddag laat ingegrepen., waarvoor excuses. Mocht er nou echt iets dringends zijn dan zouden wij willen adviseren een mail te sturen naar forum@viva.nl .
In de hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumTja.....
[...]
In principe is er echt altijd een moderator op het forum. Wegens omstandigheden is vanmiddag laat ingegrepen., waarvoor excuses. Mocht er nou echt iets dringends zijn dan zouden wij willen adviseren een mail te sturen naar forum@viva.nl .
In de hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumTja.....
zaterdag 4 februari 2012 om 21:17
Nu je het zegt, Pinacolada... heb je gelijk. Dit is wat de forummers kunnen doen: negeren (gewoon niet lezen en/of de negeerknop gebruiken). De moderators kan hem/haar bannen en dan met hem alle berichten (op sommige forumsystemen kan de moderator in één klap alle berichten van een specifieke forummer verwijderen; dat zal hier dan ook wel kunnen).
World of Warcraft: Legion
zaterdag 4 februari 2012 om 21:18
zaterdag 4 februari 2012 om 21:19
quote:hans66 schreef op 04 februari 2012 @ 21:17:
Nu je het zegt, Pinacolada... heb je gelijk. Dit is wat de forummers kunnen doen: negeren (gewoon niet lezen en/of de negeerknop gebruiken). De moderators kan hem/haar bannen en dan met hem alle berichten (op sommige forumsystemen kan de moderator in één klap alle berichten van een specifieke forummer verwijderen; dat zal hier dan ook wel kunnen).Volgens mij kan dat hier niet, moet alles handmatig gebeuren, toch?
Nu je het zegt, Pinacolada... heb je gelijk. Dit is wat de forummers kunnen doen: negeren (gewoon niet lezen en/of de negeerknop gebruiken). De moderators kan hem/haar bannen en dan met hem alle berichten (op sommige forumsystemen kan de moderator in één klap alle berichten van een specifieke forummer verwijderen; dat zal hier dan ook wel kunnen).Volgens mij kan dat hier niet, moet alles handmatig gebeuren, toch?
zaterdag 4 februari 2012 om 21:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 21:18:
Demissionair, ik geloof niet zo erg in het invoelende karakter van Vivaldis waar jij nu een beroep op doet. Sterker nog....... En dan wordt het voor jou ineens persoonlijk als hij/ zij toch door gaat.
Dat vrees ik ook. Vivaldis zal daar beslist schijt aan hebben.
, Demissionair.
Demissionair, ik geloof niet zo erg in het invoelende karakter van Vivaldis waar jij nu een beroep op doet. Sterker nog....... En dan wordt het voor jou ineens persoonlijk als hij/ zij toch door gaat.
Dat vrees ik ook. Vivaldis zal daar beslist schijt aan hebben.
, Demissionair.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 4 februari 2012 om 21:20