Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:dimphyne schreef op 04 februari 2012 @ 21:31:

Tip, zet annemarie22 ook maar vast onder de knop Inderdaad, done
quote:cookie28 schreef op 04 februari 2012 @ 21:32:

Kan hij/zij niet geband worden op IP-adres? Dan kan ie iig thuis op die pc niet meer doorgaan met dat zieke gedrag hier! Ik ga zo offline, kom morgen wel weer. Fijne avond allemaal!Heeft geen zin. Het is nl heel makkelijk om een ander ip adres te gebruiken.
De kou heeft kennelijk zijn /haar hersenen doen afsterven....
Heel blond natuurlijk, maar hoe wist je dat nu al dimphyne?
Het is ook heel verleidelijk. Been there done that. Ik heb ook trollen gevoerd in het verleden.

Voor de mensen die het interessant vinden om er meer over te lezen, er staat goede informatie op internet over hoe je het beste op trollen kunt reageren (en dat is niet reageren dus). Wel achter de schermen reageren naar de mods natuurlijk!).

Nogmaals...denk je eens in als je zelf op zoveel mogelijk aandacht uit zou zijn wat zou je dan het liefst willen?
Ik snap niet waarom alle negeertopics van Fame wel verwijderd zijn, maar die van Vivaldis en Annemarie er gewoon nog staan?!

Pff.. slecht geregeld zootje hier op het forum.
Idd Maryni!!!

Hoe krom?
quote:cookie28 schreef op 04 februari 2012 @ 21:32:

Kan hij/zij niet geband worden op IP-adres? Dan kan ie iig thuis op die pc niet meer doorgaan met dat zieke gedrag hier! Ik ga zo offline, kom morgen wel weer. Fijne avond allemaal!Sommige mensen hebben een dynamisch IP adres.Ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lucifer1983 schreef op 04 februari 2012 @ 21:35:

De kou heeft kennelijk zijn /haar hersenen doen afsterven....
quote:scamp schreef op 04 februari 2012 @ 21:35:

[...]

Heeft geen zin. Het is nl heel makkelijk om een ander ip adres te gebruiken.Helaas, vond wel idee van mezelf hahaa. Maar ik ben niet zo technisch aangelegd, blijkt wel weer
quote:Demissionair schreef op 04 februari 2012 @ 21:11:

Beste Claudio,

Ik heb net mijn vriend verloren en heb veel steun aan het forum. Gewoon, dingen lezen, even niet na hoeven denken. Niks posten.

Zou je ajb kunnen stoppen?

Ik word al gek van verdriet en wil deze plaatjes niet zien. Ik jank mijn ogen al uit mijn kop zonder jouw plaatjes. Ik wens je niet zijn lot toe, maar stop ajb.

@ Mod. Dit doet wel heel erg zeer.
Bizar dit....
quote:lottekeNL schreef op 04 februari 2012 @ 21:36:

Heel blond natuurlijk, maar hoe wist je dat nu al dimphyne?Gevoeletje , en het feit dat het haar eerste posting was. Ach, die troll is intussen zo herkenbaar geworden.
quote:maryni83 schreef op 04 februari 2012 @ 21:36:

Ik snap niet waarom alle negeertopics van Fame wel verwijderd zijn, maar die van Vivaldis en Annemarie er gewoon nog staan?!

Pff.. slecht geregeld zootje hier op het forum.Ja, is het een bekende van Fame ofzo, dat een paar topics zo gericht op haar waren..?
Oh nou, ik ben je dankbaar.
quote:maryni83 schreef op 04 februari 2012 @ 21:36:

Pff.. slecht geregeld zootje hier op het forum.aha die van Fame zijn verwijderd dacht al, dus er is nog geen mod aanwezig geweest? maar wrom dat Fame haar topics weg?
Beste Mods.

Is het een plan om gewoon op de homepage van het forum een korte uitleg te plaatsen van hoe de negeerknop werkt? Ben je van dit gedoetje af
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 21:18:

Demissionair, ik geloof niet zo erg in het invoelende karakter van Vivaldis waar jij nu een beroep op doet. Sterker nog....... En dan wordt het voor jou ineens persoonlijk als hij/ zij toch door gaat.Ben bang dat BGB gelijk heeft...
En vorige keer was het ook al annemarie toch
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 21:37:

Sommige mensen hebben een dynamisch IP adres.Ofzo.Helaas is dat zo.
World of Warcraft: Legion
quote:maki_w schreef op 04 februari 2012 @ 21:39:

[...]

Ja, is het een bekende van Fame ofzo, dat een paar topics zo gericht op haar waren..?Ik denk dat dit kwam omdat fame als eerste begon met topics om te waarschuwen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatseklats schreef op 04 februari 2012 @ 21:39:

[...]

Ben bang dat BGB gelijk heeft...nee hoor.
quote:annemarie222 schreef op 04 februari 2012 @ 21:41:

[...]

nee hoor.

Echt wel.

Ik heb je in dit topic een paar vragen gesteld, paar pagina's terug waarschijnlijk. Zin om even te reageren; je bent er nou toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Niet meteen zo hysterisch. Avatar doet het niet bij openingspost, maar is dus niet meteen een andere forummer.
Is Fame niet een van de mensen die nog wel eens een 'inhoudelijk' gesprek met Claudio heeft, dat het daarom is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven