Mode & Beauty alle pijlers

Krullencreme?

04-02-2012 21:27 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg (als ik mijn best doe) krullen in mijn haar na het douchen.

Nu zei de kapper dat ik dan het beste een creme kan gebruiken om de krullen er in te kneden als je haar nog nat is.

Wat kan ik dan het beste gebruiken?

Iemand goeie tips?

Andrelon heeft krullenspul in een pompje, werkt dat?
Ik gebruik de mousse van Redken voor krullen.

Ook ik heb normaal lang haar en een beetje slag. Na het douchen gebruik ik de mousse en dan is het belangrijk dat je een goede fohn met zo'n opzetstuk met noppen (kom even niet meer op de naam...) gebruikt en voila...poedel.
ja een diffuser ..
Hmm... zie op google dat die Curl Activator uit het assortiment is sinds de zomer. Lekker dan!

Dan toch maar op zoek naar een (goedkoop) alternatief..
.
Ja, die is er weer hoor! M'n vriendin deed n vreugde dansje ervoor. Hahahaha.
.
Ik heb die van Etos gehaald vorige week. Mijn haar wordt er vet van...
quote:missy_acy schreef op 04 februari 2012 @ 21:31:

Vriendin van mij gebruikt etos krul spul.Dit is absoluut de fijnste. We hebben er een heel topic over gehad, vorige zomer. Het is uit de handel geweest en daar hebben ik en nog een aantal anderen (en wellicht nog veeeeeel meer anderen) mailtjes over gestuurd naar Etos, en nu is het er weer gelukkig. Ik heb een bos krullen én ben een haarprodukten-freak (en dan bedoel ik dat ik een voorraad van jewelste heb, varierend van Sebastian tot Nexxus tot Mixed Chicks) maar Etos anti frizz Curl Activator a 6 euries is Da Bomb. Echt, ga het proberen. De krul wordt mooi, stevig, bouncing. Nee, ik heb geen aandelen
quote:maryni83 schreef op 04 februari 2012 @ 22:21:

Hmm... zie op google dat die Curl Activator uit het assortiment is sinds de zomer. Lekker dan!

Dan toch maar op zoek naar een (goedkoop) alternatief..It's back, sinds september.
quote:jennie2 schreef op 04 februari 2012 @ 22:15:

... en voila...poedel.Willen we dat?
He, New_in_town, waarom heb je al je posts leeggehaald?
Hier voor haar van dochter op advies van de kapper de andrelon crème. Als het dan droog ik spray ik het licht na met de Andrelon spray en dan heeft ze dagenlang mooie krullen. Dochter heeft geen vet haar en erg fijn.

Die van de Etos gaan we ook eens proberen, klinkt goed!
quote:cajean schreef op 05 februari 2012 @ 09:54:

He, New_in_town, waarom heb je al je posts leeggehaald?

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Zo heftig kan een post op een krullentopic toch niet wezen?

Maar super dat die curl activator weer terug is! Als er zoveel mensen fan van zijn, moet het wel goed zijn, lijkt me
quote:cajean schreef op 05 februari 2012 @ 09:54:

He, New_in_town, waarom heb je al je posts leeggehaald?Ik had het gisteren even gehad met TO. Hier heb ik meegedacht met haar, tips gegeven, dingen opgezocht enz. en in een ander topic kreeg ik een sneer. Was er even klaar mee.
Ik ben heel er fan van de John Frieda curls lijn. Ik gebruik nu de shampoo, conditioner en de crème op het laatst en het geeft een prachtig resultaat.
andrelon vind ik niks. het zorgr er niet voor dat je 'extra' krulen krijgt. (dat je krullen goed blijven zitten).

Ik hou van de curl activator van de etos. In handoek droog haar (net wat bij jou haar beter werkt. Wellicht natter of droger) aanbrengen, met je hoofd naar beneden hangen en dan je krullen nog vasthouden met je handen (krullen erin kneden).
quote:MissGK schreef op 05 februari 2012 @ 11:59:

Ik ben heel er fan van de John Frieda curls lijn. Ik gebruik nu de shampoo, conditioner en de crème op het laatst en het geeft een prachtig resultaat.Dit!! topspul!
ik ga dat Etos krulspul ook halen morgen! Ben heel benieuwd.
Ik vraag me af of ze je wel goed geknipt hebben... Ik heb van mezelf veel slag in mijn haar en ga sinds anderhalf jaar ook naar een curlsys-kapper en mijn haar valt echt veel mooier (en makkelijker) sindsdien! Ik gebruik de shampoo van de krullenlijn van John Frieda, daarnaast gebruik ik het masker van John Frieda en om het te stylen gebruik ik Sebastian potion 9 van de kapper. Dat laatste is niet goedkoop maar je hebt er maar een heel klein beetje van nodig en gaat dus superlang mee!
@ MissGK en @Pimpelmeesje,

welke creme is dat dan precies van John Frieda? Ik kan vanalles vinden met 'curls' in de naam van het product maar welke bedoelen jullie? Alvast bedankt!

die van Etos is ook best fijn!
Ik zou echt graag willen weten om welke creme het gaat, alvast bedankt! (even uppen dus)
quote:mimi7 schreef op 07 februari 2012 @ 13:23:

Ik zou echt graag willen weten om welke creme het gaat, alvast bedankt! (even uppen dus)

Geen creme, spray!

Ik combineer 't met shampoo, conditioner en mousse van dezelfde lijn.
@Pimpelmeesje,

dank voor je reactie; worden je krullen dan niet hard?
quote:bijkluunen schreef op 05 februari 2012 @ 02:03:

[...]

Willen we dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven