Gelukkig Nieuwjaar
zaterdag 4 februari 2012 om 23:32
Ik vier oud en nieuw op 3 en 4 februari in plaats van in december. Vandaag is voor mij dus nieuwjaarsdag. En o, wat heb ik een mooi jaar in het vooruitzicht. Na 20 jaar ziek zijn gaat het de afgelopen maanden eindelijk goed. Alles onder controle. Over een paar maanden studeer ik af. En in het najaar ga ik - als het meezit - starten met een traject om moeder te worden.
Vandaag doorgebracht met mijn grote liefde en mijn allerliefste moeder. Ik ben een gezegend mens.
Dat wilde ik graag delen. Wie telt nog meer zijn zegeningen?
Vandaag doorgebracht met mijn grote liefde en mijn allerliefste moeder. Ik ben een gezegend mens.
Dat wilde ik graag delen. Wie telt nog meer zijn zegeningen?
zaterdag 4 februari 2012 om 23:51
quote:lichtpuntjes schreef op zaterdag 04 februari 2012 23:40 Fijn voor je, dat nu alles goed met je gaat. Maar nu pas nieuwjaar? Leg even uit..
Ik heb een hekel aan de feestdagen in december. En 31 december is feitelijk ook maar een gewone overgang. Ok, er staat een andere datum op de kalender. Maar voor mij begint er vandaag een nieuw jaar. Dus vier ik elk jaar op 4 februari nieuwjaarsdag.
En dit jaar staan me mooie dingen te te wachten. Hoop ik.
Ik heb een hekel aan de feestdagen in december. En 31 december is feitelijk ook maar een gewone overgang. Ok, er staat een andere datum op de kalender. Maar voor mij begint er vandaag een nieuw jaar. Dus vier ik elk jaar op 4 februari nieuwjaarsdag.
En dit jaar staan me mooie dingen te te wachten. Hoop ik.
zondag 5 februari 2012 om 00:42
zondag 5 februari 2012 om 00:49
quote:christiane__04 schreef op 05 februari 2012 @ 00:42:
[...]
Doordenkertje....
Maar het gaat nu wel erg om de datum. Ik wilde eigenlijk vooral mijn zegeningen delen en weten of er anderen zijn die ook hun zegeningen tellen.Wat als je geen zegeningen hebt?
[...]
Doordenkertje....
Maar het gaat nu wel erg om de datum. Ik wilde eigenlijk vooral mijn zegeningen delen en weten of er anderen zijn die ook hun zegeningen tellen.Wat als je geen zegeningen hebt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven