wat nu
zaterdag 4 februari 2012 om 11:56
ik ben nu verlieft op een meisje dat volgens mij ook een beetje verliefd op mij is want als ik naar haar kijk wanneer zij naar mij kijkt (wat ik dan van vrienden hoor) kijkt ze snel weg. ik ken haaar al langer omdat ik bij haar in de klas gezeten heb maar nu niet meer ik kom haar nog wel regelmatig op school tegen. ik heb wel haar msn naam maar ik wil haar eigenlijk niet zo vragen en op school zijn er eigelijke altijd mensen bij en ik ben al heel onzeker over mij zelf dus weet ik niet wat ik moet doen omdat ik bangen dat ik iets fout doe en ik ben nogmaar 16 en dit zou mijn eerste poging zijn om een vriendin te krijgen.
sorry als het onduidelijk of doorelkaar is maar ik wist niet hoe ik er over moest beginen.
ik hoop dat jullie goede tips hebben ik kan ze wel gebruiken
sorry als het onduidelijk of doorelkaar is maar ik wist niet hoe ik er over moest beginen.
ik hoop dat jullie goede tips hebben ik kan ze wel gebruiken
zaterdag 4 februari 2012 om 12:14
Stuur haar gewoon een leuk berichtje via MSN. Niet direct melden dat je verliefd (met een d!) bent, maar vertel bijv over iets grappigs dat je hebt gezien of stel een vraag over iets dat zij leuk vindt (een sport ofzo).
Kun je eens wat gezellig kletsen via MSN en peilen of ze jou ook leuk vindt. Lekker veilig toch?
Succes!
Kun je eens wat gezellig kletsen via MSN en peilen of ze jou ook leuk vindt. Lekker veilig toch?
Succes!
zaterdag 4 februari 2012 om 14:47
zaterdag 4 februari 2012 om 19:05
quote:cheerlesscard schreef op 04 februari 2012 @ 14:47:
Volgende keer dat je haar tegenkomt gewoon vragen of ze een keer met je uit wil .
Dat is wel heel gewaagd hoor.
quote:En anders idd wat leuks en met valentijnsdag.
Met een Mooie kaart en rozen zit je al snel goed.Dit is een stuk veiliger!
Volgende keer dat je haar tegenkomt gewoon vragen of ze een keer met je uit wil .
Dat is wel heel gewaagd hoor.
quote:En anders idd wat leuks en met valentijnsdag.
Met een Mooie kaart en rozen zit je al snel goed.Dit is een stuk veiliger!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 4 februari 2012 om 19:10
ik heb met voor genomen de volgende keer als ze op msn is te vragen of ze met mij naar de bioscoop wil. wel eerst een beetje een gesrek op gang brengen en dan toch maaar een poging doen. want zoals sommigen van jullie zeggen nooit geschoten is altijd mis.
p.s. wa grappig is is dat ik de helft van mijn vrienden groep aan een vriendin geholpen hebt maar ik het zelf niet durf
p.s. wa grappig is is dat ik de helft van mijn vrienden groep aan een vriendin geholpen hebt maar ik het zelf niet durf
zaterdag 4 februari 2012 om 19:11
zaterdag 4 februari 2012 om 19:13
maandag 6 februari 2012 om 18:43
Ja, ga maar gewoon vragen. Wat kan er nu in het aller-, allerergste geval gebeuren? Dat ze je toch niet zo leuk vindt? Is natuurlijk best zuur, maar ook echt pech voor haar toch? Dan weet je dat en dan komt er vanzelf ook weer ruimte in je hoofd en leven voor een ander meisje dat jou wèl leuk vindt.
Dus: als je durft, kijk of je een stapje verder kunt gaan. Zou heel jammer zijn als zij jou ook leuk vindt, maar zelf geen actie durft te ondernemen en er straks wel een durfal is die haar voor je neus wegkaapt. En dat je dan bij een reünie over 20 jaar van haar hoort: joh, ik was toen strontverliefd op je, maar ik durfde niets en jij deed niets. Tja, en toen kwam Herman voorbij. Ik vond 'm lang niet zo leuk als jou, maar leuk genoeg om wat mee te beginnen...
Dus: als je durft, kijk of je een stapje verder kunt gaan. Zou heel jammer zijn als zij jou ook leuk vindt, maar zelf geen actie durft te ondernemen en er straks wel een durfal is die haar voor je neus wegkaapt. En dat je dan bij een reünie over 20 jaar van haar hoort: joh, ik was toen strontverliefd op je, maar ik durfde niets en jij deed niets. Tja, en toen kwam Herman voorbij. Ik vond 'm lang niet zo leuk als jou, maar leuk genoeg om wat mee te beginnen...