wat nu

04-02-2012 11:56 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu verlieft op een meisje dat volgens mij ook een beetje verliefd op mij is want als ik naar haar kijk wanneer zij naar mij kijkt (wat ik dan van vrienden hoor) kijkt ze snel weg. ik ken haaar al langer omdat ik bij haar in de klas gezeten heb maar nu niet meer ik kom haar nog wel regelmatig op school tegen. ik heb wel haar msn naam maar ik wil haar eigenlijk niet zo vragen en op school zijn er eigelijke altijd mensen bij en ik ben al heel onzeker over mij zelf dus weet ik niet wat ik moet doen omdat ik bangen dat ik iets fout doe en ik ben nogmaar 16 en dit zou mijn eerste poging zijn om een vriendin te krijgen.

sorry als het onduidelijk of doorelkaar is maar ik wist niet hoe ik er over moest beginen.

ik hoop dat jullie goede tips hebben ik kan ze wel gebruiken
Ik ga duimen voor je! Laat je nog even weten hoe ze reageert?
Zo'n topic, daar word je toch blij van?

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
ik heb haar weer niet durven vragen
Ach jee, dat is balen zeg. Om te beginnen: heeeeeel veel mensen vinden het moeilijk om iemand te vragen op wie ze verliefd zijn. Faalangst of niet. Ik denk dat je faalangst het misschien wel wat lastiger maakt.

Nu heb je die uitslag gekregen, wat gaat er nu gebeuren? Ga je bijv. een training volgen of zo? Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt hierbij. Zou fijn zijn als je je over een tijdje zekerder over jezelf gaat voelen.

Hee, maar kop op hè?! Oordeel niet te hard over jezelf! Er komt vanzelf wel een moment dat je voldoende moed hebt verzameld om dit meisje te vragen!
het is gelukkig een ligte vorm
Fijn voor je dat het een lichte vorm is. Uit je vorige post begrijp ik dat je boos bent. Ben je er dan boos op dat dit is vastgesteld, of boos op jezelf of boos op dat het je nog niet gelukt is om dat meisje te vragen?

Heb je een idee hoe je het voor jezelf makkelijker kunt maken om haar te vragen?
Hey Bandenplak!

Iedereen vindt het eng om te zeggend dat ze iemand leuk vinden hoor, daar heeft faalangst niet zo heel veel mee te maken.

Maar ga het alsjeblieft wel zeggen want volgens mij maak je dikke kans bij haar! Het is eng maar niet raar, geloof me, ieder meisje vindt het leuk om te horen dat iemand haar leuk vindt.

Als je haar volgende week nog niet mee uit gevraagd hebt moet je haar een Valentijnskaart sturen. Bijvoorbeeld:

Lieve Meisje,

Ik vind je leuk, al een tijdje. Ik wil je graag mee uitvragen maar dat durf ik niet als er andere mensen bij zijn. Kun je de volgende keer als je me ziet even naar me toe komen?

Fijne Valentijn!

xoxo, Bandenplak.

Succes ermee! En hou ons op de hoogte! We duimen voor je!
Ik zou haar eerst eens mee uitvragen , kijken hoe ze daar op reageerd
Hallmark heeft leuke Valentijnskaarten, die je (anoniem of onder jouw Viva-nick) online kan schrijven en versturen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
krijg een beetje het idee dat we met zijn allen worden ingeluisd?!
Hoezo dat dan Anna?
Ik krijg een beetje een Trol gevoel, that's all...
ik heb haar gevraagt ze zij dat ze ff moest denken:}
Hee bandenplak. Wat ontzettend goed dat je haar gevraagd hebt!!! Kon je iets opmaken uit haar reactie?
ze reageerde snel het leek bijna of ze er op wachte maar toen ik haar vroeg wist ze niet wat ze moest doen ze zegt dat ze nog steeds niet zekere weet
Wat apart zeg. Nou ja, je kunt niet anders dan nu afwachten. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt.
het voelde wel goed om te vragen
goed dat je haar gevraagd hebt! Hoop dat je positief antwoord krijgt
Zo is dat Bandenplak: hell,you did it! Goed antwoord of niet is al niet eens meer zo belangrijk - de wedstrijd met je zelf heb je alvast gewonnen.

Mag je trots op zijn...
thnks
Ben het eens met anouar. Je mag echt trots zijn op jezelf. Dat je dit gedurfd hebt terwijl je het zo eng vond: hartstikke top!
sinds ik haar gevraagt heb is ze niet meer op msn geweest en heb ik ook niks meer van haar gehoort :( ik begin een beetje zenuachtig te worden HELP wat moet ik nu doen ik weet gewoon niet meer ik heb bijna het idee dat ze me op msn geblokkeerd heeft is er een manier om er achter tekomen

HELP!!!!!!!!!!!!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Getver bandenplak, dit klinkt niet goed. Ziet er naar uit dat ze je toch niet zo leuk vindt...waardeloos.

Maar gebeurd ons allemaal, bandenplak! Welcome to the club. Je moet maar zo denken: niet geschoten is altijd mis. Enne...je weet nu tenminste dat je niet op haar hoeft te wachten.

En je weet inmiddels ook hoe je moet schieten! Dus niet te lang over piekeren: goeie jacht
http://www.funfull.com/msn-block-checker/

Voor je msn vraag
Jee, balen dat je nog niets gehoord hebt. Niet in paniek raken hè?! Er kunnen verschillende redenen zijn dat je niets van haar gehoord hebt.

Misschien is ze geschrokken en weet ze niet goed raad met deze situatie? Misschien heeft ze even geen tijd gehad om te msn-en? Ja, en wie weet heeft ze je geblokkeerd. Kan ook natuurlijk.

Wanneer zie je haar weer? Misschien kun je dan even een praatje met haar maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven