wat nu

04-02-2012 11:56 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu verlieft op een meisje dat volgens mij ook een beetje verliefd op mij is want als ik naar haar kijk wanneer zij naar mij kijkt (wat ik dan van vrienden hoor) kijkt ze snel weg. ik ken haaar al langer omdat ik bij haar in de klas gezeten heb maar nu niet meer ik kom haar nog wel regelmatig op school tegen. ik heb wel haar msn naam maar ik wil haar eigenlijk niet zo vragen en op school zijn er eigelijke altijd mensen bij en ik ben al heel onzeker over mij zelf dus weet ik niet wat ik moet doen omdat ik bangen dat ik iets fout doe en ik ben nogmaar 16 en dit zou mijn eerste poging zijn om een vriendin te krijgen.

sorry als het onduidelijk of doorelkaar is maar ik wist niet hoe ik er over moest beginen.

ik hoop dat jullie goede tips hebben ik kan ze wel gebruiken
ik weet waarom ik niks van haar gehoord had ze had mijn bericht niet gelezen en ze was gewoon toen vallig niet online de laatste dagen ik heb haar nog niet nog een keer gevraagt
Oooh gelukkig, nog niks aan de hand. Nu inderdaad even de coole dude uithangen... Spannend!
Gewoon vragen hoor bandenplak, ik ben op een reunie geweest van mijn oude school met een paar vrienden van toen.

Wij hadden de halve school in het fietsenhok kunnen zoenen, maarja..... veeeeelste verlegen toen!

Effe diep ademhalen en gewoon doorzetten. Als ze je niet ziet zitten is dat wel effe vervelend maar heb je wel een barriére overwonnen voor de volgende keer!
Ah bandenplak, je zit dus nog in spanning. Ik duim verder dat je een positief antwoord krijgt.
ze zei nee.
Ahhh en dat op valentijnsdag!!

Nou, geeft niks kerel, vrouwen zat..

En nu durf je ze ook te vragen he, op naar de volgende!
Wat jammer zeg. Echt balen voor je.

Ik hoop dat je niet al te erg van slag bent hierdoor.

In ieder geval weet je nu wel waar je aan toe bent en hoef je niet langer in onzekerheid te zitten. Ik hoop dat je, als je er aan toe bent, een hartstikke leuk meisje treft dat jou ook leuk vindt.

Sterkte in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven