Mode & Beauty alle pijlers

Via groupon botox?

03-02-2012 14:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies!

Ik krijg geregeld via groupon een aanbieding voor een botox behandeling. Ben benieuwd of er al dames zijn die dit gedaan hebben.

Ook ben ik op zoek naar ervaringen met deze kliniek (weet niet of ik naam mag noemen?) in Hoofddorp, maar kan via google niks vinden...

En ja, ik heb echt een beetje botox nodig
Nooit van mijn leven via Groupon! (Sowieso nooit denk ik nu. )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 03 februari 2012 @ 14:56:

Nooit van mijn leven via Groupon! (Sowieso nooit denk ik nu. )

whaha, ja lekker dan.

Maar goed, ik zie niet het verschil tussen zo de kliniek instappen, of met een grouponbon. Of zou hij dan een tube sperti gebruiken om mee in te spuiten
Ik heb toevallig deze week meegedaan aan een actie van Groupon voor 2 crèmes voor de prijs van 1. Ben benieuwd wanneer ze in de bus vallen..
Los van wat ze verkopen. Voor zoiets als Botox zou ik op een kliniek uitgaan die goede recenties heef ten zichzelf als zodanig zo verkoopt. Groupon wordt gebruikt om naamsbekendheid te kweken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Met Groupon krijg je gemiddeld 50% korting. Van de 50% die je betaald krijgt Groupon ook nog eens minimaal 50%.

Dat betekent dat de aanbieder op zijn hoogst 25% van de normale prijs krijgt!

Voor dat bedrag kan natuurlijk nooit een goede behandeling geboden worden, anders was het wel op meer plekken zo goedkoop.

Als jij graag met je gezondheid speelt moet je het vooral doen.

Net als al die dames die zo'n goedkope borstvergroting met die foute implantaten genomen hebben.

Ik zou toch al nooit botox nemen.
Een vriendin van me heeft het gedaan en was er dik tevreden over.
Toch hebben veel mensen met groupon hun ogen laten laseren en die kliniek staat goed aangeschreven (zelfde als de botox). Ook dus voor een zeer lage prijs.

De kapper waar ik ben geweest met groupon is ook gewoon een goede kapper met verf uit het duurdere sigment. Voor ondernemers zijn het nu zware tijden, en ze proberen toch het hoofd boven water te houden denk ik dan maar.

Quaker, waar heeft je vriendin het laten doen?
Onderstaand stuurde mijn vriendin mij:

Pas op hoor, want ze hebben 3 keer per week botox via Groupon en ze zijn niet allemaal even betrouwbaar... De Kliniek voor injectables en Diana Gabriels zou ik aanbevelen!
Als ik diana gabriels intoets bij google, krijg ik de keuze: diana gabriels oplichter

Staan nou niet echt juigende dingen over geschreven...
Oh echt? Geen idee, ik schrijf slechts haar ervaring.
Zij vertelt me nu: alle waar naar zijn geld. Zij vond het prima, het resultaat ook. Elders kost het 300, dus het is ook wat je er voor wilt uitgeven. Overigens heb ik helemaal niets met Botox, ik reageer alleen omdat ik weet dat zij dit heeft gedaan.
...
quote:Quacker schreef op 04 februari 2012 @ 09:31:

Zij vertelt me nu: alle waar naar zijn geld. Zij vond het prima, het resultaat ook. Elders kost het 300, dus het is ook wat je er voor wilt uitgeven. Overigens heb ik helemaal niets met Botox, ik reageer alleen omdat ik weet dat zij dit heeft gedaan.En hoelang bleef het zitten?
Van juni tot oktober/november. Maar ik denk dat ze met de uitspraak 'alle waar naar zijn geld' deze aanbieding treffend omschrijft.
Oke, niet gekocht. Maar waar laat ik het dan doen?!?!?!
Botox moet je herhalen, dus misschien krijg je nu gewoon als lokkertje een mooie prijs maar de volgende keer betaal je wel de ' normale' prijs.

Ook beautysalons lijden onder de crisis dus dit is ideaal om klanten binnen te halen.

Bij tour of beauty(?) in den haag kost het altijd 100¤ per inspuiting, het is voor hen een extra service, bijprodukt aan de bestaande klantenkring maar als je belt hebben ze meestal nog wel een gaatje.
quote:winkelfanaat schreef op 04 februari 2012 @ 20:01:

Oke, niet gekocht. Maar waar laat ik het dan doen?!?!?!waar woon je dan in de buurt bij welke grote stad?
Amsterdam en Haarlem zijn voor mij goed te doen. Den Haag is net even te ver weg...
up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven