VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Grind kun je gewoon bestellen Nathje bij bijvoorbeeld een buitentegelhandel annex tuinhuisjes zaak. Dan komen ze dat bij je afleveren in zo'n grote canvasachtige zak. Ik zou even googlen op sierbestrating, dan vind je vast wel zo'n zaak in de buurt.

Nu ik zelf even google zie ik dat je het ook bijvoorbeeld bij Intratuin kunt bestellen.
O ja, en dan nog wat, de tijd dringt nog niet maar een namen topic in de ak kan geen kwaad wat mij betreft. Wij hebben weinig tot geen goede ideeen. Alles wat we bedenken schieten we na een paar dagen weer af....
Hah, Morrie heeft inmiddels het Groot Vooral Wel Te Vermijden Schaamliptopic geopend. En, was het zo erg als je dacht?

Ik ga nog heel even sociaal doen hier en dan vroeg naar bed. Vannacht grotendeels liggen suffen ipv. slapen met een ziek zielig ventje bovenop me.

En morgen weer een lange dag (vanmiddag 2,5 uur vergaderd. Onderwijs kan vaak zóó veel efficienter..) met cursus er achteraan, joepie.
Heb ik al eens gezegd dat ik behoorlijk visueel ingesteld ben? Dus allemaal bedankt voor de vaginale spatader actie

Hier inderdaad loeder die op bedje ligt met 39,5 koorts en lamlendig aan het hangen was. Ze ligt nu braaf op bedje en Vrolijkerd is zich aan het opstellen om thuis te blijven morgen en dan kom ik na afspraken ochtend naar huis zodat hij was thuis kan doen. Arm loedertje..

Dank voor peptalk en info Nathje!

Ely, wat schattig van broer en zus! Lief zeg.

Morrie, wel een lieve actie van Harrie, alleen jammer dat ie toch net even niet liep zoals ie had verwacht te lopen. Het is de gedachte he..
Morrie, is het niet gewoon een irritatieplekjes van kleing, BH bandje ofzo?
quote:vrolijk schreef op 04 maart 2008 @ 21:11:

Morrie, is het niet gewoon een irritatieplekjes van kleing, BH bandje ofzo?

Ik denk dat je Ely bedoelt.

En sinds ik dat vagina topic geopend heb voel ik dingen van onder die ik nooit eerder gevoeld heb. Ik ben als de dood dat ik ook die dingen krijg of heb!
quote:vrolijk schreef op 04 maart 2008 @ 21:09:

Heb ik al eens gezegd dat ik behoorlijk visueel ingesteld ben? Dus allemaal bedankt voor de vaginale spatader actie

Hier inderdaad loeder die op bedje ligt met 39,5 koorts en lamlendig aan het hangen was. Ze ligt nu braaf op bedje en Vrolijkerd is zich aan het opstellen om thuis te blijven morgen en dan kom ik na afspraken ochtend naar huis zodat hij was thuis kan doen. Arm loedertje..

Maar beterschap voor Loeder!
Mille, wishfull thinking :-)

Bedoelde inderdaad Ely ipv Morrie, maar freudiaans gewoon Morrie neergezet aangezien die begon over vaginale spataderen! Brr...

Ik heb het koud en ga zo naar bed om daar lekker tv te kijken. Gister toch uiteindelijk pas na middernacht gaan slapen en de wekker vanmorgen was dus niet leuk. Dat vind ik eigenlijk op brakke dagen echt een groot nadeel van mijn werk; dat je altijd met mensen werkt en dat je heel veel afspraken heb staan. Moet je wel fris en fruitig overkomen. Maar ben blij dat ik Mille's baan niet heb, want dan moet je ook nog eens zinnige dingen uitkramen :-)
Vrolijk, beterschap met Loedertje!

En Nathje met Japie

En en en Mille met Nano

Zielug!!

Ik ga ook maar eens vroeg naar bed
Vrolijk, Anky gaat jou namen van de kinderen mailen van twee vriendinnen van haar die allebei een zoon hebben met dezelfde naam als Schorrie. Ter inspiratie. Wil jij die namen dan in onze ak op het door Ely geopende namentopic zetten? Zo wordt Anky niet herkent!
Morrie, een mooie meisjesnaam heb je al toch? Die met die voedster enzo...

Ely, wat lief van Zootje!
Haaaai, baaaai, jullie schrijven teveel. Morgen hopelijk meer tijd, wil nu

namelijk naar bed.

En helaas met visualisatie van vaginale spataders, jullie schuld X-D!
De laatste en de eerste, dat gebeurt niet vaak!

Kiloknaller zit nog lekker even tv te kijken, slecht, maar wel lekker rustig.

Pebb, is Pebblo inmiddels weer een beetje aan de beterende hand?
~sluipt even binnen~quote:Pebbles schreef op 03 maart 2008 @ 11:37:

Ik hoop ook dat mama ons gezien heeft, ondanks dat ze er van zou balen dat ze er niet bij was zou ze ook blij zijn dat we dit doen.

Dat is zo, denk ik. Goed van je!

En beterschap, mop.

~sluipt weer uit~
quote:nippo schreef op 04 maart 2008 @ 22:37:

Morrie, een mooie meisjesnaam heb je al toch? Die met die voedster enzo...

Ely, wat lief van Zootje!Klopt Nippo, die staat ook op het lijstje. Maar ik vind hem wel erg lang, en de ka klank wat hard overkomen.
Vanochtend naar tandarts geweest, Schorrie heeft precies een halve seconde zijn mond open gedaan, toen de tandarts hem een tandenborsten beloofde.

Ik had gelukkig niets.

Daarna naar mijn broertje, die ziek is. Hij heeft al 16 dagen koorts. Lijkt me niet echt normaal. Is vorige week al bij ziekenhuis geweest ivm vermoeden van hersenvliesontsteking, dat was het gelukkig niet. Maar ik hoop maar dat niets engs is, hij heeft ook heel veel hoofdpijn.

Nu thuis en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om iets nuttigs te doen. Wil wel voor de tv hangen. Maar ga denk toch maar even naar de bieb zo met Schorrie.
He gats Morrie, dat klinkt niet lekker van broertje...

Trouwens, nu je het over je broertje hebt..nog bedankt voor compliment over doek van vriendin. Ik vond hem ook echt prachtig. Zal vast erg mooi staan in een huiskamer.

Laatst hebben mensen een doek besteld van een paardenbloem, zo'n pluizebol met zwarte achtergrond. Die was ook heeeeel erg mooi.

Ik ben tijdje bezig geweest met linkjes plakken, maar dat wil niet lukken.

Maar wij gaan dus eerste week naar Le bords de Loue in de Jura en de tweede week naar le Chene Gris nabij Parijs.

Heb er zo'n zin in !!
VRLK, post al geweest?
Sjemig, ik denk even leuk naar de bieb te lopen met Schorrie (hij op de fiets, ik lopen) zie we een aanrijding. Meisje op een fiets wordt door grote VW Touareq aangereden. Mijn hart zat in mijn keel. Gelukkig leek het goed af te lopen. Ze had alleen een grote bult op haar hoofd. 112 gebeld en gewacht op politie (wat duurt dat dan lang!) en toen weer verder. En toen bedacht ik me dat ik zo de weg op gerend was om haar van de straat te plukken en Schorrie op de stoep achter gelaten had. Helemaal niet aan zijn gevaar gedacht, dat hij misschien achter me aan de weg op kon komen ofzo. Ook lomp. Zo gaat dat dus in zulke situaties.

Ik denk dat dat leuk is vlakbij Parijs Elyane, vorig jaar hebben wij daar ook naar gekeken. Dan kun je zo vanaf je camping naar EuroDisney!
Ik had trouwens een tijd terug Harrie op hyves aangemaakt. Leek me leuk om het hem dan ook uit te leggen enzo maar hij is echt 0 geinteresseerd. Heeft denk ik 4 vrienden ofzo. Maar nu heeft hij een uitnodiging van zijn ex-vriendin, degene die hij na een jarenlange relatie heeft verlaten voor mij. Ze vraagt hoe het met hem gaat enzo en hij zei tegen mij toen ik zei dat hij dan wel even moest antwoorden: 'Ja, schrijf maar wat joh'. Maar ik ga toch niet een bericht terugschrijven uit naam van Harrie naar zijn ex???? Lijkt me toch een beetje raar.
Raar en als ex vriendin zou ik dat zeker niet op prijs stellen. Sowieso dat ik

een bericht zou krijgen dat door iemand anders wordt gestuurd.

Ik zou dan ook geen hyves hebben aangemaakt voor mijn eigen meneer

.
Kiloknaller is niet te pruimen, we zijn ook z'n brilletje kwijt (alweer niet zo

oplettende oppas vrees ik... ik weet zelf nl. wel altijd wanneer hij 'm voor

het laatst ophad...) en dat zal ook wel vermoeiend zijn, want hij ziet gewoon

niet goed nu.

Tandarts was prima, maar daarna in file vanuit A'dam, ook geen succes.

Nu snel eten en op tijd naar bed.
Ik denk ook dat ik hem er maar weer afhaal. Dit is wel irritant, uitnodigingen krijgen terwijl je er niets mee doet.

Misschien is het toch wel gelukkig dan dat de oppas opgezegd heeft, als ze steeds die bril kwijtmaakt ;)
Maar ja, dat is dan ook weer raar, je account afsluiten net nadat je ex je heeft uitgenodigd ;).
quote:Morrie schreef op 05 maart 2008 @ 16:31:

En toen bedacht ik me dat ik zo de weg op gerend was om haar van de straat te plukken en Schorrie op de stoep achter gelaten had. Helemaal niet aan zijn gevaar gedacht, dat hij misschien achter me aan de weg op kon komen ofzo. Ook lomp. Zo gaat dat dus in zulke situaties.

Dat heb ik ook een keer gehad toen ik een 1,5 jarige dreumes op straat zag lopen en er een bus aankwam. (Moeder vond dat die wel zelf kon buitenspelen en dat zijn 3 jarige broertje maar op hem moest letten ).

Ben toen ook zo de straat opgerend en realiseerde me ook later dat ik Boef en Schurk (in de wagen) op de stoep had laten staan. Zo gaat dat dus blijkbaar inderdaad.

Schurk had vanmorgen de oven opengedaan, was op het deurtje geklommen en had een gaspit aangedraaid. Dat kind is net een hittezoekende raket op het moment. Echt niks is meer veilig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven