F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ohoh, vergeten... Maartje ook nog gefeliciteerd! Ook 4 nu, is het leuk op school?
Nitro, da's wel dubbel balen Sowieso dat lief thuiszit, maar helemaal nu je ook geen opvangtoeslag meer krijgt. Dat lijkt me echt grote schrik

En bij studie is het niet dat wanneer je de deeltijdvariant doet, je dan ook als student gezien wordt?

Cees, fijn dat er een kindje bijkomt, minder dat je nog zoveel plek hebt Hopelijk lukt het om nog wat kindjes in de buurt erbij te krijgen...

Nic, leuk het voorlezen... Ik heb laatst bij jongste op de creche voorgelezen, was ook zo leuk.

Hmmm, oudste komt nu beneden, die kan niet slapen Want iedere keer als hij zijn ogen dichtdoet komt de slaap niet, en dan gaan zijn ogen weer open

Hier gaat het wel goed, gisteravond weer wezen trainen, vanavond een wedstrijd, en maandag weer werken. Alleen nog moe, maar goed, dat heb ik vaker

Met middelste op school gaat het ook goed, die heeft haar draai wel gevonden. Is soms nog wel verlegen, maar dat komt vast wel goed.

En jongste is de afgelopen dagen ziek geweest, van woensdag op donderdag heel benauwd. Donderdag ging het nog wel, maar 's nachts weer waardeloos. Gisteren nog minder, vandaag weer beter, alleen nu heeft ze flinke snottebellen.

Oh, even oudste weer naar boven bonjouren....
Och och, ik mis ook allemaal verjaardagen... Sowwy.. Ik mis de kalender hierboven ook eigenlijk..

In ieder geval voor iedereen die deze maand jarig is:

Voor alle kindjes en mama's die ik vergeten ben (lig al 2 dagen met griep in bed)..... GEFELICITEERD !!!!

Gefeliciteerd voor de jarigen van vandaag (en nog van zaterdag))
Hallo dames, dank voor de felicitaties! Jaja, zes alweer

Tieg ook nog gefeliciteerd! En ook de andere kindjes die ik gemist heb!

Ben vanochtend ook nog in de ak geweest :'(

Kom later nog even terug, zit nu in de trein naar spannend gesprek.
En is het spannende gesprek goed gegaan????
ben ook benieuwd wat voor spannend gesprek dat was in de trein.....
Hoi meiden, ik schitter ook weer aardig door afwezigheid hier... Heb wel regelmatig ff snel bijgelezen.

Wat erg van de ex van J! Toch de papa van je kind zeg, ondanks alles.

Hoe gaat-ie nou Tieg? Je bent bijna tegelijk met een vriendinnetje van ander forum geopereerd. Echt veel in totaal van die 2 clupjes. Ik heb nog geen last gelukkig..

Ik was met dat andere clupje trouwens een weekendje in Amsterdam. (Van zaterdag 12.00u tot zondagochtend) tenminste dat was de planning, de helft was er niet i.v.m. operatie/blessures/erg zieke kindjes/zelf ziek/geen treinen etc. Met de rest was het leuk, nachtje in appartement en kletsen tot de kleine uurtjes zonder de kids. (5 jaar jubileum)
Dok, dat is ook leuk een nachtje bijkletsen/borrelen. Ik kan mijn huis wel beschikbaar stellen, stuur ik man en kids weg

Moeten we nog iets doen voor J? Of voor de kleine meid. Misschien een mooie kaart namens ons allemaal. Beetje moeilijk Klein kadootje voor haar verjaardag zaterdag.
Nic, zat er ook aan te denken. Kunnen we niet een bloemetje sturen en een kleinigheidje voor die kleine? Moet toch lukken met z'n allen!
Zoiets, lijkt mij goed. Of een doosje met voor allebei iets leuks/lekkers.
Vind ik ook goed plan. Moeten we het Vis ff via FB vragen, die komt hier zelden.

Vanmiddag liep Sil alvast naar auto terwijl ik op Jes bleef wachten. Liep er een jongen uit groep 5 geloof ik, samen met zijn zusje achter Sil. Sil keert zich om en die jongen begint keihard in het gezicht van Sil te schreeuwen. Sil gaf geen krimp, was te flabbergasted. Die jongen loopt door, keert zich nog eens om, wijst naar Sil en maakt met zijn hand een gebaar bij zijn keel (doorsnijden)

Sil weet gelukkig niet wat het betekent, maar ik moest me echt inhouden om niet naar die jongen toe te gaan en m ff flink de waarheid te zeggen..

Dat jochie zat jaren geleden al bij Jes in de opvang en toen was Jes het bokkie.

Weet wel dat het macho gedrag is, en dat kleinere kindjes makkelijker doelwit zijn, maar kan er errug slecht tegen..
Cees, waarom heb je je ingehouden? Ik had dat jochie toch zeker even op z'n kop gegeven en ook de ouders erop aangesproken of de juf. Kan nog steeds hoor. Dan ben je echt geen zeurpiet ofzo. Ik zou het zelf ook graag willen weten als mijn kind zoiets doet.

casey, dat kan toch echt niet! Ik zou ook echt de juf of iemand er op aanspreken. 't zal je kind maar wezen, echt belachelijk!

Dok, dat klinkt lekker, een nachtje kletsen, gezellig!

En een bloemetje + cadeautje lijkt mee een heel goed plan! Dat ze na alle ellende ook dit nog voor hun kiezen krijgen, te erg.
lau, jij ook nog gefeliciteerd!

(echt zonder die tabel, denk ik nergens aan... sorry)

Hoe was je spannende gesprek?
Cees, ik had zeker mijn mond opengetrokken!! Je moet je niet inhouden hoor. Ik zou zeker een ouder of juf daar ook op aanspreken!!

Ik wil morgen wel een pakketje versturen naar J en die vullen met van alles en een mooie kaart. Ik heb alleen geen adres (en heb ook geen link meer van de webwinkel) dus als iemand dat kan mailen of sms'en. En geef ik wel door wat de kosten p.p. zijn... Of iemand anders moet het willen doen?

Lau, je houdt ons in spanning........vertel!
Ik denk dat Lau het hier niet verteld, misschien in de ak... :D Het is wel heel leuk nieuws

Cees, eens met de rest hoor. Volgende keer gewoon wat van zeggen. Al doe je het op een luchtige manier (niet dat ik dat kan ), dan weet hij wel dat je het gezien hebt. En S. geef je het gevoel dat je achter hem staat.

Oh, nog gefeliciteerd Meis en Nemo! Leuke dag gehad?

Pfff, ben bezig met de belastingaangifte, wat een gepuzzel weer Uiteindelijk wel een leuk spaarpotje
Ik heb adres Marlee, ik pb je wel even via fb. Vis doet mee.

Ik vroeg Sl later naar de situatie. Zegt ie doodleuk "Ik denk dat die jongen bang voor mij was, dat hij daarom zo schreeuwde.."

Waar maak ik me da druk om..

Maar ga het wel aan de juf melden. Vind het niet kunnen. Volgende keer wordt t mss wel lichamelijk, om toch een reactie te ontlokken.
Alle kinderen van feb nog en alvast gefeliciteerd!!!

Hierheen geroepen door Cees, ik ben al maanden niet meer geweest. Zal gauw even bijlezen!

Maak er maar wat moois van Marlee, we horen wel wat het kost.
Marlee, super dat je het wilt doen.

Tieg, je maakt ons extra nieuwsgierig nu.

LAU!!!!! Kom eens vertellen?

Vish, bijlezen is zo gelukt, het gaat hier niet zo hard meer met schrijven.

Cees, leuke reactie van Sil. Wel goed om het toch te vertellen want niet alle kinderen zullen zo reageren
haha, ik had niet in de gaten dat ik jullie zo nieuwschierig heb gemaakt. Ik zet het wel even in de AK, maar vond het een beetje raar om het daar neer te zetten maandag, vanwege J.

Ik doe uiteraard mee trouwens, regel jij wat moois Marlee? Als ik iets kan doen hoor ik het wel.
Kwam vanochtend eerst de moeder tegen in de winkel, stond net bij kassa dus kon niet naar haar toe.

En vanmiddag waren ze op de ijsbaan. Ik heb het maar zo gelaten, omdat hij nu Sil niet leek te zien. En Sil had er zelf geen hinder van ondervonden door zijn grootheidswaanzin

Lau leuk nieuws hoor!
Leuk nieuws lau, en hopelijk wordt het nog leuker!

Marlee, fijn als je 't wilt reglen. Laat je in de ak even weten hoeveel je krijgt enzo?

Casey, nu weet je in elk geval voor een volgende keer dat je er gelijk wat van kan zeggen, en dat je niet overgevoelig reageert ofzo.

vandaag tijdens de lunch even lekker geschaatst op de gracht! Echt super cool. En morgen ijsvrij ga samen met lief een toertocht schaatsen. 25 km. ben benieuwd
Verstuurd, ik hoop dat het morgen of anders zaterdag aankomt. Ik zal in ak rekeningnummer zetten, het is 5,50 pp. Ik zal als het binnen is bij J een foto in de ak zetten. Het is echt heel mooi/leuk geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven