Mode & Beauty alle pijlers

Flodderige boxershorts?

05-02-2012 22:12 18 berichten
Vraagje namens mijn vriend!

Hij is hard toe aan nieuwe boxershorts, maar hij kan niets van zijn gading vinden. Hij heeft momenteel redelijk 'flodderige' shorts, vermoedelijk afkomstig van de Hema. Ze zijn helemaal van katoen, met bovenin de rand elastiek (dat is weggewerkt in het katoen).

Helaas zijn ze nergens echt te vinden. Alles is strak elastisch en 'zit als gegoten'. En dat vindt hij dus helemaal niet lekker zitten.

Welke Vivadiva heeft een man met dezelfde voorkeuren en weet waar hij nieuwe undies kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Vriend draagt schiesser en vind het geweldig. Ze blijven ook heel mooi trouwens.
quote:Flowerfield schreef op 05 februari 2012 @ 22:14:

Vriend draagt schiesser en vind het geweldig. Ze blijven ook heel mooi trouwens.

Ik heb even gekeken op de site, maar dat ziet er allemaal wel heeeuul strak uit hoor..!

Ik bedoel echt iets van dit kaliber:

Maar dan liefst van katoen.
Misschien eens op de markt proberen.
Dat model wordt vaak gebruikt voor die zgn grappige teksten. Als ie het niet erg vindt om daar mee te lopen zou je daar eens op kunnen zoeken.
Ze zijn niet heel strak, maar ook niet zo los.

Zit er tussenin.

Geen idee waar je die hele losse kunt kopen. Jaren geleden kon je ze overal krijgen.

Wehkamp of pabo dan?
C&a had die ooit, of ze ze nu nog hebben weet ik niet.
H
H en M heeft ze wel eens

En idd met print bij Wibra of Zeeman
H&M!
Zoiets? (C&A)

Of deze? (Esprit)

En dan nog van een 'echt' merk... (Ralph Lauren)
Mijn man heeft boxers van dat soepele katoen en dan in donkergrijs, donkerblauw en zwart, ook niet strak. Die hebben ze onder meer bij de Bijenkorf.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Gevonden, bij de C&A! Dank voor de hulp :-)
Ik herken het probleem! Ben er ook naarstig naar op zoek voor manlief. Had nog even de hoop dat de strakke boxers door het dragen en wassen vanzelf wijder worden maar helaas. De favoriete shorts, inderdaad van de HEMA, zijn nergens meer te koop lijkt het wel, alleen in de strakke versie.

Een paar maanden geleden hebben we een poging gedaan op de markt, die shorts zijn wel wat wijder maar toch niet zo fijn als de oorspronkelijke. Wie o wie heeft de gouden tip?
Rebeccay, zie mijn linkjes hierboven... Is dat wat?
koop gewoon 2 maten te groot... dan zitten ze vanzelf flodderig.
quote:willemeen schreef op 05 februari 2012 @ 22:12:

Helaas zijn ze nergens echt te vinden. Alles is strak elastisch en 'zit als gegoten'. En dat vindt hij dus helemaal niet lekker zitten.

Dat strakke staat idd vaak mooier, maar gaat (bij mij althans) zeer doen na een uur dragen. Vandaar ook mijn voorkeur voor wijdere boxers, ook paar jaar geleden bij de hema gekocht, effen grijs, maar die hebben ze niet meer. Later ook bij bijenkorf gekocht, huismerk, maar die vond ik minder goed dan de hema spullen.
quote:willemeen schreef op 05 februari 2012 @ 22:25:

Gevonden, bij de C&A! Dank voor de hulp :-)Bristol, Rucanor
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven