Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Misschien moeten we allemaal eens massaal een weekje wegblijven van het forum.. misschien dat men dan wakker wordt bij sanoma..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 06 februari 2012 @ 07:46:

Ik denk dat die negeerknop gewoon gemakzucht is geweest vanuit het moderators-beleid en misschien zelfs wel van sanoma uit..

Zo van dan hoeven we niet wakker te blijven om in te grijpen..Die negeerknop werkt ook prima als het om dit soort zooi gaat (en niet iedereen helemaal in de stress schiet en allerlei topics erover gaat openen, want dat is nog veel irritanter dan die plaatjes die je met 1 druk op de knop kunt negeren), maar wat als inderdaad de privacy van iemand in het geding is? Dan kun je niet tien-twaalf -weetikhoeveel uur later eens een keer komen aankakken als mod, dat is echt veel te lang.
Wat een kansloze bende....

En dan straks weer met een laf excuus aankomen zeker....we zijn toch verdorie geen kinderen van 3!

Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als dit op mijn site zou gebeuren en er ALLES aan doen om het te voorkomen.
Werd dit vroeger beter geregeld?
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 05 februari 2012 @ 22:03:

*start stopwatch, ik ben benieuwd....*

10 uur and counting.

Viva overtreft zichzelf in onprofessionaliteit.
Goedemorgen! Een frisse nieuwe dag en wat schetst mijn verbazing? Er is niks, maar dan ook niks gebeurd. Jullie excuses van gisteren zijn dus eigenlijk niks waard, want nu staat het er al tien uur, het dubbele van gisteren.

Eens met Lichtbron. Eigenlijk zouden we als protest allemaal moeten wegblijven, misschien dat dat helpt.
quote:campari schreef op 06 februari 2012 @ 07:54:

Werd dit vroeger beter geregeld?Neuh,volgens mij niet echt..
quote:campari schreef op 06 februari 2012 @ 07:54:

Werd dit vroeger beter geregeld?De Angels waren volgens mij vaker aanwezig dan de huidige mod(s). Ik kan me niet herinneren dat er ooit zoiets tien uur (of langer) op het forum heeft kunnen staan.
De Angels hielden zich niet aan kantoortijden in elk geval, vaak was er 's nachts ook wel eentje.
.
quote:lichtbron schreef op 06 februari 2012 @ 07:06:

[...]

Volgens mij worden deze moderators gewoon betaald voor hun werk..Nou, doe mij zo'n baan. Sterker nog: dat heb ik voorgesteld, maar neuh, dat kon niet want partijdig enzo. Nou, Viva you suck big time, dit kan echt niet.
De Angels waren vaker aanwezig, omdat ze met meerderen waren. Hoeveel moderators er nu zijn weet ik niet.
quote:giuliettacapuletti schreef op 06 februari 2012 @ 08:00:

De Angels waren vaker aanwezig, omdat ze met meerderen waren. Hoeveel moderators er nu zijn weet ik niet.Ik gok niet veel.
Okee, noem mij oerdom maar hoe kan Sanoma zoveel verdienen aan het forum, door de onderwerpen die ze kunnen gebruiken en de advertenties?
Er wordt dus al geruime tijd gevraagd om die ranzigheid die mij net onder ogen kwam te verwijderen...???!!! Schandalig is dit! Jullie als moderators hebben de verantwoordelijkheid op hier alert op te blijven en bij het eerste signaal actie te ondernemen, zijn jullie helemaal belazerd daar bij Sanoma???!!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nee dat denk ik ook niet.

Doe mij ook zo'n baan!
quote:giuliettacapuletti schreef op 06 februari 2012 @ 08:03:

Nee dat denk ik ook niet.

Doe mij ook zo'n baan!Ik was eerst
Iedereen klaagt, maar kennelijk wordt daar niets mee gedaan.

Daarnaast begrijp ik ook niet waarom mensen uberhaupt de aangemaakte onderwerpen van ene Vivaldis nog openen en dus de kans lopen op vieze plaatjes te zien!!!

Doe..........dat............dan.............ook.............niet.

Ook zie ik dat er mensen reageren op die gek als een Vivaldis.

Als je er zo'n hekel aan hebt, reageer dan gewoon niet of stop met klagen.

Ik heb de eerste x dat dit speelde geklaagd en ben daarmee gestopt. Het heeft amper zin blijkt...........................

Mss met z'n allen staken? Of zoals eerder werd geopperd: allemaal onzin topics openen?
hipsla: goeie, I'm in!
Computer says nooooo
Op de zwangerpijler staat nog een topic van vivaldis, inclusief foto's. Miskraam gehad :(, heet het.

Ik forum mobiel dus kan niet staffen.
quote:yvonjaspers schreef op 06 februari 2012 @ 07:38:

[...]

Bla bla bla. Een hoop mooie woorden, maar nog geen 24 uur later gebeurt hetzelfde, en staat die ranzigheid gewoon nog véél langer op het forum. Eén keer zo'n foutje kan gebeuren, maar twee keer binnen 24 uur? Slechte zaak. Bij het aantreden van de mods-nieuwe-stijl is beloofd dat er voortaan altijd een mod online zou zijn. Het is nu twee dagen achtereen gebleken dat dit niet het geval is, en dat kwaadwillenden ongestoord hun gang kunnen gaan. En het gaat nu om wat plaatjes. Niet heel fris om naar te kijken, maar goed, dat is een kwestie van een account onder de negeerknop zetten en je bent er vanaf. Maar wat als iemand doelbewust NAW-gegevens van iemand anders online zet, met de bedoeling die persoon te schaden? Jullie zijn ervoor om dat te voorkomen, en jullie hebben nu (weer) ernstige steken laten vallen. Als oudgedienden die hier jarenlang probleemloos forummen een keer een geintje maken, een verkeerde smiley gebruiken of een woord gebruiken wat jullie niet aanstaat zijn jullie er als de kippen bij om diegenen een ban aan te smeren, maar als er echt wat aan de hand is geven jullie niet thuis. Schandalig! Hier moet echt een oplossing voor komen, en niet weer zo'n blabla-verhaal dat het niet had mogen gebeuren, want dit is te ernstig om zomaar aan voorbij te gaan.Deze citeer ik maar even. Heel erg eens.
Of discussieren door een OP te quoten en in een nieuw topic te plakken. De volgende quote die OP weer en reageert er op door m in weer een nieuw topic te plakken+reactie in de OP. Zo krijg je heel snel nieuwe topics.
En dan het motto dat de modjes voeren.. "hier wordt voor u gewerkt" Waar dan??
quote:bijrol schreef op 06 februari 2012 @ 08:12:

[...]

Deze citeer ik maar even. Heel erg eens.Uiteraard ook mee eens.
Minny! Evil you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven