De ideale kapstok?
dinsdag 7 februari 2012 om 11:04
Ik heb een nieuwe interieurimpuls. Ik wil mijn huis mooier maken. Ik heb er jaren niet naar omgekeken, na alle grote verbouwingen was ik zo blij dat we lekker konden wonen dat ik de ongeverfde plinten, het gat in het plafond, de kapotte lamp etc. Niet meer opmerkte.
Sinds vorige week ben ik echter hard op weg om de puntjes op de i te zetten.
Nu ben ik bij onze hal aangekomen. Ook al wonenn we hier nu een dikke 5 jaar, ik heb nog steeds geen kapstok. In de hal staan twee boekenkasten en daardoor is er geen ruimte voor een kapstok. Deze boekenkasten gaan weg (naar onze nieuw te bouwen kamer ) en nu zoek ik dus een kapstok.
Bij de meeste mensen bij wie ik op visite ga is de kapstok echter een onding. Met moeite krijg ik mijn jas er op gefrot. Als het heeft geregend is het helemaal een crime.
Ik was geneigd om zoiets te doen, dan hangen de jassen meer naast elkaar dan over elkaar.
Dit idee (deze uitvoering vind ik lelijk) zou ook kunnen, dan hangen alle jassen ook apart en blijven ze in model.
Wat is de ideale kapstok? Wat hebben jullie voor kapstok? Wat moet ik vooral niet doen?
Sinds vorige week ben ik echter hard op weg om de puntjes op de i te zetten.
Nu ben ik bij onze hal aangekomen. Ook al wonenn we hier nu een dikke 5 jaar, ik heb nog steeds geen kapstok. In de hal staan twee boekenkasten en daardoor is er geen ruimte voor een kapstok. Deze boekenkasten gaan weg (naar onze nieuw te bouwen kamer ) en nu zoek ik dus een kapstok.
Bij de meeste mensen bij wie ik op visite ga is de kapstok echter een onding. Met moeite krijg ik mijn jas er op gefrot. Als het heeft geregend is het helemaal een crime.
Ik was geneigd om zoiets te doen, dan hangen de jassen meer naast elkaar dan over elkaar.
Dit idee (deze uitvoering vind ik lelijk) zou ook kunnen, dan hangen alle jassen ook apart en blijven ze in model.
Wat is de ideale kapstok? Wat hebben jullie voor kapstok? Wat moet ik vooral niet doen?
dinsdag 7 februari 2012 om 11:08
Ik wilde een plaatje van een kapstok laten zien van IKEA, alleen staat ie niet meer op hun website. Daar kon je hangers aan hangen, maar ook een jas aan een haak hangen. En daarboven nog een plank.
Die kapstok wilde ik zelf hebben, maar helaas... ik ben bang dat deze niet meer te krijgen is.
Wij moeten ook op zoek naar een andere
Die kapstok wilde ik zelf hebben, maar helaas... ik ben bang dat deze niet meer te krijgen is.
Wij moeten ook op zoek naar een andere
dinsdag 7 februari 2012 om 11:12
Ik zag laatst op internet een plaatje van een heel mooie kapstok, kan hem nu alleen niet meer vinden..
Het was een oude linnen/kledingkast, alleen waren de deurtjes eruit gehaald. De jassen konden gewoon aan een hangertje op een roede, en onderin zaten twee lades waar je bijv mutsen etc kon doen, zag er echt heel leuk uit. Nam echter wel veel ruimte in beslag
Het was een oude linnen/kledingkast, alleen waren de deurtjes eruit gehaald. De jassen konden gewoon aan een hangertje op een roede, en onderin zaten twee lades waar je bijv mutsen etc kon doen, zag er echt heel leuk uit. Nam echter wel veel ruimte in beslag
dinsdag 7 februari 2012 om 11:18
hmm. Ik wil plaatjes!!
Maroon, het klinkt wel leuk wat jij schrijft. Het mag ook best iets aparts zijn. We hebben in principe best wat plek in de hal.
Ik ga eens kijken of ik een afbeelding kan vinden wat je omschrijft.
Ikea (of iets soortgeleijks) wil ik liever niet. ik krijg een beetje een ikea aversie. Zo'n massaproductie, zo'n algemene smaak.
Maroon, het klinkt wel leuk wat jij schrijft. Het mag ook best iets aparts zijn. We hebben in principe best wat plek in de hal.
Ik ga eens kijken of ik een afbeelding kan vinden wat je omschrijft.
Ikea (of iets soortgeleijks) wil ik liever niet. ik krijg een beetje een ikea aversie. Zo'n massaproductie, zo'n algemene smaak.
dinsdag 7 februari 2012 om 11:21
quote:_lupine_ schreef op 07 februari 2012 @ 11:18:
Ik voor die eerste gaan, of in ieder geval voor een waar je je jas gewoon aan een haakje kan hangen. Ben te lui om mijn jas iedere keer aan een hanger te hangen.Maar wat doe je dan met je eigen winterjassen. ik neem aan dat je er meer dan één hebt. Die trekken dan toch helemaal uit model?
Ik voor die eerste gaan, of in ieder geval voor een waar je je jas gewoon aan een haakje kan hangen. Ben te lui om mijn jas iedere keer aan een hanger te hangen.Maar wat doe je dan met je eigen winterjassen. ik neem aan dat je er meer dan één hebt. Die trekken dan toch helemaal uit model?
dinsdag 7 februari 2012 om 11:22
dinsdag 7 februari 2012 om 11:24
quote:bertje_ schreef op 07 februari 2012 @ 11:08:
Ik wilde een plaatje van een kapstok laten zien van IKEA, alleen staat ie niet meer op hun website. Daar kon je hangers aan hangen, maar ook een jas aan een haak hangen. En daarboven nog een plank.
Die kapstok wilde ik zelf hebben, maar helaas... ik ben bang dat deze niet meer te krijgen is.
Wij moeten ook op zoek naar een anderedie heb ik! ideaal ding. Jammer dat hij uit het assortiment is blijkbaar
Ik wilde een plaatje van een kapstok laten zien van IKEA, alleen staat ie niet meer op hun website. Daar kon je hangers aan hangen, maar ook een jas aan een haak hangen. En daarboven nog een plank.
Die kapstok wilde ik zelf hebben, maar helaas... ik ben bang dat deze niet meer te krijgen is.
Wij moeten ook op zoek naar een anderedie heb ik! ideaal ding. Jammer dat hij uit het assortiment is blijkbaar
dinsdag 7 februari 2012 om 11:26
dinsdag 7 februari 2012 om 11:30
dinsdag 7 februari 2012 om 11:32
vooruit, omdat je plaatjes wilde:
zoiets zonder de molens:
of deze maar dan blauw en iets minder luxe haakjes:
En als ik lui ben en met mijn jas naar boven gelopen ben(we wonen op de 2e verdieping met de deur en kapstok onder aan de trap) dient deze als mijn kapstok:
(wel blauw, geen leer)
zoiets zonder de molens:
of deze maar dan blauw en iets minder luxe haakjes:
En als ik lui ben en met mijn jas naar boven gelopen ben(we wonen op de 2e verdieping met de deur en kapstok onder aan de trap) dient deze als mijn kapstok:
(wel blauw, geen leer)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 7 februari 2012 om 11:38
dinsdag 7 februari 2012 om 11:46
dinsdag 7 februari 2012 om 11:52