Bram Moskowiz

07-02-2012 20:38 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist in de DWDD: Bram kiest voor mooi ipv slim, omdat sex zo belangrijk is. Is dit zo?
Not a day goes by I don t think about you.
Bram? En sex? Met vrouwen????
Leuke opsteker voor Jinek!

Nooit gedacht trouwens dat ik de naam Moscowicz nog eens tegen zou komen op -nota bene- de sexpijler!
Hij heeft toch wel iets nichterigs
Ja en?
Op nu.nl staat dit:

Maandag won de presentatrice van WNL de La Femme Formidable award van Marie Claire. Bram kon zich geen betere winnares voorstellen. "De combinatie van mooi, slim, het hebben van power en een sterk karakter. Er zijn meer vrouwen die dat hebben, maar Eva heeft het."
Nou, vraag t aan de mannen uit "de sauna" zou ik zeggen!:)
Ik kan me niet voorstellen dat die man geen maagd meer is. Mijn luiken slaan spontaan dicht als ik hem op tv voorbij zie komen.
quote:Cateautje schreef op 07 februari 2012 @ 20:46:

Ik kan me niet voorstellen dat die man geen maagd meer is. Mijn luiken slaan spontaan dicht als ik hem op tv voorbij zie komen.Dacht je at ie op jou zat te wachten?
Ik kén hier iemand die meteen roept als hem gevraagd wordt:

Met wie zou je HET nog eens willen doen: Jinek!!
quote:hanss schreef op 07 februari 2012 @ 20:38:

Zojuist in de DWDD: Bram kiest voor mooi ipv slim, omdat sex zo belangrijk is. Is dit zo?Ach, zo denken wel meer mannen hoor.
quote:zammm schreef op 07 februari 2012 @ 20:48:

[...]

Dacht je at ie op jou zat te wachten? Wat weet jij van mij? Helemaal niets!
Bram kiest ook voor handige PR , dat speelt ongetwijfeld ook wel een kleine rol in dit verhaal stel

Ik me zo voor.
quote:missy_acy schreef op 07 februari 2012 @ 20:40:

Bram? En sex? Met vrouwen????Dacht je dat hij homo was?
Wat vrouwen in hem kennelijk soms zien is mij een raadsel want ik vind er werkelijk niets aantrekkelijks aan. Overigens ook niet echt interessant als advocaat, zijn vader was vlg mij een goede advocaat maar hij haalt het daar naar mijn idee niet bij. Zie hem vaak in publiciteit trekkende zaken optreden maar zijn succesgehalte is naar mijn idee niet om over naar huis te schrijven, oftewel hij lijkt niet veel te winnen. Maar zijn pr capaciteiten daartegen zijn heel goed.
bram is een narcist(in mijn ogen), dus slim is een bedreiging en mooi klopt zijn ego op.

Eva zal trouwens blij zijn met zo'n publieke uitspraak
Nou ja, als ik heel eerlijk ben, als ik een man puur op zien moet beoordelen, kijk ik toch liever naar een man die ik als aantrekkelijk beschouw dan een man die ik als onaantrekkelijk beschouw. Ik denk niet dat ik een relatie zou kunnen hebben met een man die ik fysiek onaantrekkelijk zou vinden, ook al is hij nog zo slim.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
"Op nu.nl staat dit:

Maandag won de presentatrice van WNL de La Femme Formidable award van Marie Claire. Bram kon zich geen betere winnares voorstellen. " De combinatie van mooi, slim, het hebben van power en een sterk karakter. Er zijn meer vrouwen die dat hebben, maar Eva heeft het .""

Dit dus. Zei hij gister op tv, zo trots als een pauw op zijn slimme, mooie vriendin.
quote:Cateautje schreef op 07 februari 2012 @ 20:51:

[...]

Wat weet jij van mij? Helemaal niets!Dat weet jij niet.
quote:hanss schreef op 07 februari 2012 @ 20:38:

Zojuist in de DWDD: Bram kiest voor mooi ipv slim, omdat sex zo belangrijk is. Is dit zo?

Dus hij denkt dat seksen met een mooie vrouw die ontiegelijk dom is leuker is dan seksen met een lelijke vrouw die slim is?

Ik vind meneer Moskowiz bij deze dom. En mooi vond ik hem ook al niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:missy_acy schreef op 07 februari 2012 @ 20:40:

Bram? En sex? Met vrouwen????
quote:Vivamies schreef op 07 februari 2012 @ 21:08:

bram is een narcist(in mijn ogen), dus slim is een bedreiging en mooi klopt zijn ego op.

Eva zal trouwens blij zijn met zo'n publieke uitspraakeens!
haha, vond het wel grappig toen Eva bij de uitreiking van de Award zei dat ze vooral blij is met deze prijs omdat het van een blad komt dat ze onzettend graag leest.

Slijm, slijm...

Vind het wel een mooi stel die twee, een oude zak met een bloedmooie bloem.
En het is 1 grote illusie
Ben ik de enige die Bram een aantrekkelijke man vindt?
quote:Costello schreef op 07 februari 2012 @ 20:42:

Nooit gedacht trouwens dat ik de naam Moscowicz nog eens tegen zou komen op -nota bene- de sexpijler!Als hier gezeik van komt, ben ik blij dat ik een LOI cursus gevolg heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven