Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@Pebbs: Wow, die is vroeg op Wat mankeert Floor, beetje vroeg in de peuterpuberteit?

Jasmijn was gisterenavond rond twaalven even wakker maar toen ging ik zelf net naar bed (meiden waren wezen spellen hier) dus dat was niet zo'n probleem. Ze sliep zelf heel snel weer in; ben er niet naar toe geweest. En toen vanochtend half acht weer. Lekker hoor.

Jasmijn is in haar kamer aan het spelen en ALLE koekels probeert ze tegelijk vast te houden, en geloof mij, dat zijn er VEEL. Ze heeft de lade dus weer leeg gehaald...

Mijn ouders zijn vannacht weer veilig terug gekomen van vakantie en zodadelijk ga ik naar mijn moeder toe. Die gaat mee naar het CB. Mijn vader moest vandaag gelijk weer aan het werk dus die zie ik vanmiddag pas. Ze komen bij ons eten, doen we vaak na een vakantie.

Jasmijn moet nog een prik op het CB, dat is er toch maar eentje of zijn het er weer twee? Het is BMR volgens mij en dan zijn we voorlopig van prikken af, gelukkig.

Manlief rijdt vandaag met een collega mee dus ik heb nu 2 auto's; zoveel luxe heb ik nog noooooit gehad, haha!

@Meeting: Meeten in een binnenspeeltuin lijkt me hartstikke leuk. Ga ik ook wel eens met vriendinnen heen. Kun je lekker een bakkie doen terwijl je kind speelt, haha. Moet de meeting trouwens persé op zaterdag, ik kan evt. ook op woe do of vrij.

Ze zijn hier in de straat begonnen met graven. Met slechts 2 man tegelijk moeten alle bomen uit de grond gegraven worden en dat zijn er heel veel. Drie keer raden met welke boom ze begonnen zijn. Juist, die direct voor mijn huis staat. Heb dus een berg zand en de hele ochtend al 2 werkmannen voor de deur. Dan zit je ook niet lekker in je pyama kan ik wel zeggen. En ik woon niet eens aan het uiteinde van de straat dus ik vind dat wel raar eigenlijk!?!?

Verder niets nieuws hier. Ik ga mezelf even aankleden. Meisje is al klaar.

Later!
Kleurtjes doen het opeens weer niet?!?!?

@Pebbs: Dat babyzwemgroepje van ons was van een half jaar totdat ze kunnen lopen. In het volgende groepje zijn ze welkom van 13 maanden tot en met drie jaar. Dat vind ik nogal verschillen!!! Bij jullie is het dus veel beter geregeld!
hoi meiden,

sorry voor mijn weinige inbreng de laatste weken, heb het echt heel

druk. veel regelen wbt werk en toen kwam het ziekenhuis en zieke kindertjes erbij etc. en als je dan moe thuis komt heb ik ook niet altijd zin om te

reageren.

Ringel; en en en en ????? ben heel benieuwd!

Ris; heb je al zicht op een andere baan? of ben je daar nu niet mee bezig omdat je zwanger bent? Mees eet ook al zo veel, nadat hij uit het ziek

enhuis is gekomen. echt hij vreet gewoon!

Pebbles; Mees is elke dag rond 6:15 wakker :( dan heeft ie bere

honger. hij doet dus ook nog 2 slaapjes per dag.

enne wbt schoonmonster; vriend wilde niet dat ik er wat van zou zeggen

dus heb ik dat niet gedaan, maar t blijft knagen. en ooit zal ik het

wel eens tegen dr zeggen.

mmmoi; succes bij het CB.

meeting; midden van het land lijkt me prima! kan alleen 17 mei niet.
@Pepiet: Ach maakt niets uit, je komt gewoon af en toe ff langs als het jou uitkomt!

Ben net terug van CB. Jasmijn doet het heel goed. Goed gegroeid ook weer.

Ze is nu 82 cm en 11.560 gram

De prikken (het waren er dus toch 2!) waren wel een gruwel. Ze was onwijs lief, totdat die dokter voor haar neus de injectie klaar gaat zitten maken. Ze begon al wantrouwend te kijken. Eerst de meningokokken C in haar been, dat ging nog wel aardig. Beetje huilen. Toen de BMR in haar arm en dat was echt drama. BRULLEN. Niet te troosten, ook niet met speen en koekel?!!? In de kleedruimte nog steeds heel zielig huilen bij mij op schoot. Jammerend haar kleertjes aan getrokken. Mijn moeder en ik hadden allebei een brok in onze keel. Toch wel zielig, zo'n hummeltje dat hartstikke lief is en zich goed gedraagt en dan doe je haar zo'n pijn. Ze heeft thuis wat gegeten en gedronken en toen heb ik haar naar bed gebracht. Maar ook daar was het weer huilen geblazen. Ik heb een tijdje met haar op schoot gezeten en nu slaapt ze. Ik hoop dat ze een tijdje slaapt en weer fitter wakker wordt!

Ik ga nu even wat aan mijn huishouden doen. Moet vrijdag ook werken natuurlijk dus het moet vandaag en morgen gebeuren....
Hoi hoi,

Gods Ringel, wat maak je het spannend man!!! Duimen duimen duimen!!

Pepiet, ben supertrots op je!!! 2 kinderen, je nieuwe baan, je doet het hartstikke goed man!!! Niet verplicht voelen om te schrijven, maar gewoon op de momenten dat je dat wil.

Pebbles, hahahaha, Floor zal wel gedacht hebben, heb ik mama de hele dag voor mezelf, maak ik er meteen maar een lange dag van!!!

Ris, wat een lekkere smullerd is Ella. Ik vind het fijn dat Mats ook zo'n goede eter is. Gezellig en hoef ik me tenminste daar geen zorgen over te maken.

Mmmoi, die Jasmijn is zo wijs, iedere keer in het zwambad willen springen. Ik sta iedere keer versteld hoever ze is!!

Baba, oeh, wat is Aimee toch knap zeg!!!

We hebben van de arts te horen gekregen dat de blauwe handen van Mats niks enstigs is. Wel is er een toename van deze klachten en weten ze niet wat de oorzaak daarvan is en kunnen ze ook geen diagnose stellen....

....wat moet ik daar nou mee???????
he ladies,

nou, drukke dag gisteren, maar ik heb het weer overleefd. De komende maand moet ik nog 3x heen. Beetje hectisch, maar goed.

Wat betreft meeting, punt is dat het mij nu gewoon te druk is om daar een hele dag voor uit te trekken. Het weekend is sowiezo voor het gezin, omdat we het door de week al vrij druk hebben en elkaar niet heel veel zien. Ik wil wel kijken of ik door de week een keer zou kunnen. Wat irritant he, dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen, want eigenlijk is 2x 2 uur rijden mij ook te ver voor 2 uurtjes afspreken. Naja, we zien wel.

Vannacht enorme bonje met lief gehad. Roan heeft lopen jammeren van half twaalf tot 1 uur. Uiteindelijk ben ik er tot 3x toe uitgeweest. Eerst een keer troosten, toen maar een klein flesje, uiteindelijk een zetpil gegeven want hij is niet fit. Terug in bed tegen man gemopperd dat hij er een volgende keer uit mag. Wordt hij pissig op mij, die eikel. Woedend was ik. Hoppa, grote licht aan en om 1 uur 's nachts flink staan ruzieen. Is nu weer redelijk bijgelegd gelukkig.

Ga nu even poetsen en vanavond weer werken.

Greetz
Ella slaapt nog maar één keer op een dag (meestal, gisteren wel 2 slaapjes). Ze houdt het vol tot een uurtje of 1 en dan gaat ze pitten. Wel lekker, dan doen we 's morgens allerlei dingen en 's middags liggen we allebei te slapen of ik doe wat aan het eten.

Nu zit ik alleen te wachten tot ze wakker wordt, ik wil graag haar vaders cadeautje gaan maken. Ik heb een canvasdoek gekocht en dat mag ze gaan bekliederen. Ik hoop dat vingerverf houdt op canvas. Omdat de doeken in de aanbieding waren (2,95 voor een kleintje) heb ik voor de opa's en oma's en de oom en tantes ook doekjes gekocht. Krijgen ze die ook mooi met hun verjaardagen oid.

Ik heb de tafel al ingepakt in plastic, de potjes staan klaar, een emmer water en handdoeken ook (haha). En ik denk dat ik haar na het verven, maar meteen in bad ga doen.

Eindelijk heb ik de Mol van vorige week gekeken.... ik word helemaal gek man! Ik wil weten wie het is!!! Als ik morgenavond thuis kom van de toeterclub, ga ik denk ik meteen kijken hihi.

RINGEL!!!!!!!!
nou ik ben niet zwanger! En ook niet ongesteld! echt net 3 minuten geleden een test gedaan en zelfs niet eens een heel vaag streepje. Nou weet ik het niet meer hoor, is m'n cyclus inenen helemaal op de hobbel! Zul je zien dat ik morgen net zoals "nromaal" gewoon lekker ongesteld wordt.

Nog wat betreft meeting, ik vind 2 uur reizen met OV eigenlijk ook best wel veel....niet dt ik het er niet voor over heb maar tis ver. (ik ben en blijf voorstander van VIva dorp) Misschien dat we een keer een weekend kunnen? en dan de mannen mee? gaan we gewoon stiekem allemaal een huisje huren in het zelfde park en dan gewoon gezellig keuvelen in het zwembad ofzo.

Lief is nu weg om auto te koekeloeren.....en het belastinggeld is binnen (hoeraaaaaa meevaller!!!!!!) moet nu eten gaan maken voor meisje en mezelf....andijvie met spek erom heen, ben benieuwd!
@Ringel: Wat shit voor je!!! ...

Nog niet bij gelezen verder, doe ik later wel... ga nu met Jas in bad.
He Ringel,

Jammer! (Al kan het misschien een beetje te vroeg zijn om te testen misschien?) Even afwachten?

Mmmoi, gaat Jasmijn iedere avond in bad? Lijkt me heerlijk, ik wil ook een bad. Mats heeft best wel een een droge huid, hij gaat niet vaker dan 3 keer per week onder de douche of in de teil.

Nou, was ff nieuwsgierig of er al nieuws was van het Ringelfront, dat wel, maar wil liever over een dikke vette streep horen!!!
ja tis niet anders, weet eigenlijk niet goed of ik nu (stiekem) opgelucht of teleurgesteld moet zijn. Voor m'n gevoel zou nu gewoon nog te vroeg zijn. Zou niet minder welkom zijn, maar gevoelsmatig (jeeeeeeeetje wat voel ik me nu een zweefmuts!) is over een paar maandjes beter.

Baal er dan wel weer van dat ik ook nog steeds niet ongesteld ben....haat wachten op Tante Betje!

Mayte gaat eigenlijk ook elke avond in bad. we wisselen met zeep en zonder zeep af en sowieso 2 keer in bad met een extra vettende badolie. Sinds deze week heeft het "zwemmen" ontdekt, dan gaat ze op d'r buik liggen en dan lekker spartelen met d'r beentjes, ziet er zo koddig uit.

O ja nog een geinige gewoonte van ons meisje, ze wil met mes en vork eten! Nou geven we d'r dus geen mes, maar dan een lepel erbij en zo is dus lekker aan het eten, van vork op de lepel en vice versa! ze ziet ons ook met mes en vork eten en dat wil ze dus kopieren. Ze knoeit een stuk minder sinds we dit ondekt hebben.

Mocht ik nou volgende week nog niet ongesteld zijn, dan ga ik weer testen hoor, zit bijna te denken dat ik me verteld heb qua dagen, maar na dit tig keer te hebben gechecked, lijkt me dit toch erg onwaarschijnlijk. *zucht*
Mmmoi wat vertel je toch zielige verhalen.Arme Jasmijn. Kan me voorstellend at je met een brok in de keel zat. Zowel Kyran als Myrddin moeten 17 maart voor hun prikken. Kyran krijgt dan ook die akelige. N-man gaat met Kyran ik met Myrddin want we hebben voor de mannen op hetzelfde tijdstip een afspraak gemaakt. De een bij de arts de ander bij de verpleegkundige.

@Krokus Vervelend van die ruzie. Ik kan me helemaal indenken hoe dat gaat. Wij hebben dan wel geen ruzie (nog niet) maar heb soms wel het idee dat man het allemaal wel best vind. Zo van jij bent thuis dus ik doe hier echt helemaal niets. Zo gaat het hier dus ook de laatste tijd. Ook met 's nachts opstaan. Hij laat mij er altijd uit gaan. Nu doe ik soms wel eens of ik niets hoor. En dan gaat hij er wel uit.

@Ringel Jammer jammer jammer. Mss idd nog een testje over een paar dagen?

Laatst was een vriendin van mij op bezoek. Zij schrijft bij de concurrent (het flair-forum) met meiden die ook in januari 2007 een kindje hebben gekregen en daar is dus nog helemaal niemand zwanger van tweede of derde oid. Raar dat er hier dan alweer zoveel zwanger zijn of al een tweede gekergen hebben inmiddels.

Vandaag een lekker rustig dagje met Myrddin thuis. Kyran naar oppas moeder. Veel huishoudelijke klusjes gedaan. Saai!

Morgen op kraamvisite bij een collega die en dochtertje heeft gekregen. Ik ga samen met een goed vriendin/collega. Neem Myrddin mee soort duo-kraambezoek dus.

Over werk gesproken. Vandaag belde mijn baas. Hij wilde een afspraak maken om langs te komen, prima, leuk. Tis nl wel eenaardige vant maar mega warrig. Hij zei me dat ik op 2 april weer moest beginnen terwijlik ouderschapsverlof had aangevraagd tot een week later. Tot nu toe is bij geen van beide verloffen vande jongens alles goed gegaan. aar word ik dus wel een beetje moe van.

Meiden slaap lekker.
Heel verhaal getyped alles weg.... Dus laat maar.

In ieder geval Hoi allemaal
He Ninane, wat fijn om wat van je te horen en ook top dat met je jongens goed gaat!

@Krokus, nog helemaal niet gereageerd, veels ted ruk met mezelf, maar wat Nien ook al zegt, erg naar dat je dan midden in de nacht ruzie hebt en dan vooral om zoiets als er s'nachts uit moeten....maar ik kan me voorstellen dat je idd woest wordt als man/vriendlief er dus niet uit wil, alsof wij vrouwen geen slaap nodig zijn! Hier van het zelfde laken een pak.....Ook gisteravond een krijsdreumes (volgens mij was er iets aparts afgelopen nacht) ik heb Lief er uitgebanjourd (ik moest vroeg op) maar hij wil er dan meteen een fles in stouwen, terwijl het overduidelijk is dat ze in paniek is en last heeft van doorkomende kiezen.....maar meneer is eigenwijs en stouwt er uiteindelijk toch een fles in (ook bij de 2e keer wakker worden) en dan vervolgnes miepen dat ik er bijna nooit uitga (excusez!!!!! nou ja had geen zin om er woorden aan vuil te maken en heb gedaan alsof ik sleip (is voor hem ook een beproefde methode) maar vandag dus wel behoorlijk brak

Ha en we hebben dus een auto!!!!!!! wellicht dat ik zelf ook weer durf te rijden!

@mmmoi, dat klinkt niet heel fijn die prikjes! de laatste keer dat Mayte prikjes kreeg moesten we haar dus met 3 man vasthouden omdat ze haar beetjes steeds wegtrok en de naald er dus uit floepte (moesten 3 keer prikken) hmmmmm, ben benieuwd of en hoe ze er verder op gaat reageren. Toch wel handig dat Jasmijn 1 van de oudsten is, weet ik waar ik me op voor kan bereiden!

O ja, die andijvie met spek (uit de vriezer) is dus niet te eten en dus geen aanrader van mijn kant (vind zelden iets vies, maar dit was zelfs met heel veel appelmoes niet naar binnen te drukken yek)

verder geen nieuws.....saai he

(en nog steeds niet ongesteld)
je verhaal staat er wel hoor Niniane
Meiden, het lijkt wel een epidemie. Jasmijn was gisterenavond/begin van de nacht ook steeds aan het huilen. Maar dan hysterisch krijsen. Ik ben er 3x uit gegaan; normaal gaan we om en om maar manlief ging gewoon niet en zei na de 2e keer: 'volgens mij wordt ze niet uit zichzelf stil hoor' met andere woorden: 'je moet er nog een keer naartoe'. Dus ik zei: 'ze wordt niet stil, ik ben al 2x geweest, dusssss' waarop hij zich lekker nog een keertje omdraaide!! Ik was pislink en heb niets meer tegen hem gezegd toen hij weer tegen me begon te praten, tot vanochtend niet meer gepraat. Toen ging hij naar zijn werk en ik vind het dan heel hypocriet om te zeggen: 'doei, tot vanmiddag I love you' dus hij was pissig dat ik geen antwoord gaf. Het is heel stom om zo lang ruzie te houden, ik weet het, maar ik ben dan echt koppig. Vanmiddag dan maar uitpraten.

Gelukkig werd Jasmijn wel pas om half negen wakker dus ik kon nog redelijk uitrusten. Ze is nu in haar kamer aan het spelen met haar poppenbed en een knuffel. Die gaat naar bed en krijgt een koekel en speen mee! Haha, zo schattig.

@RIngel: dat wordt nog wat als Mayte voor de BMR moet dan!!! Jasmijn heeft gelukkig vandaag geen last ofzo van die prikken maar als je vraagt wat de dokter deed zegt ze 'au' en wijst ze op haar been. Ik denk wel dat ze daar vannacht van wakker was. Maar van de BMR kun je pas na vijf dagen reactie verwachten, dus ik houd mijn hart vast!

@Niniane: Wel handig, 2 afspraken tegelijk! Gisteren was er bij mij een mevrouw op het CB die had er 2 achter elkaar, dus een peuter in ondergoed en een baby in luier, grappig!

@Annie: Jasmijn gaat wel bijna iedere ochtend óf avond in bad ja, ze kan zich behoorlijk vies maken. Gisteren hadden we haar een tijd zelf laten eten (stamppot andijvie) ze vond het heerlijk en at ook best goed, maar ze zat natuurlijk onder. Ik ging zelf in bad dus mocht ze mee maar ze was het gauw zat want ze was moe. Dan is het dus gewoon 'mama, uit!'. En dan mag papa haar aankleden

Op het CB kreeg ik een lijst met vragen die ik voor het volgende bezoek in moet vullen. Dat is met 18 maanden. Een van de vragen is: zegt uw kind al papa en mama en zegt het ook nog andere woordjes? Schrijf ze hieronder op. En dan krijg je 2 ienieminie lullige regeltjes waar je woordjes op kunt schrijven. Ik kan ze nu al mak-ke-lijk vullen met woordjes dus ben benieuwd hoe dat met 18 maanden is!!!!

Einde opschepmodus, haha.

Ik ga meisje maar eens eten geven, die banjert hier nog steeds met haar speelgoed rond. De commode lade zal wel weer leeg zijn...

Echt raar maar de knop met kleurtjes doet het niet meer bij mij, en bij jullie???
heb het maar opgegeven met de kleurtjes, maar het zou te maken kunnen hebben met het onderhoud wat ze een paar dagen geleden hebben gedaan.

Hier ook 1tje die met haar speelbuggy door de woonkamer crosst (de pop vindt ze maar niks, zag btw, dat Floor hetzelfde popje heeft met haar verjaardag gekregen) de sluitingen daaren tegen vindt ze een stuk interessanter......

ga d'r maar ff boterham doen, afspoelen aankleden en dan nog even een lunch erin en dan naar de oppas!

(en nog niet ongesteld!)
Vanmorgen naar het CB geweest (waren er keurig op tijd... en een uur later (!) stonden we pas weer buiten).

Ella is weer goedgekeurd; weegt 9090 gram en is 72,5 cm klein. Ik gok dat ze wat groter is, maar ze wilde niet blijven liggen.

Verder hebben we de vaccinaties besproken. We hebben bij de apotheker gevraagd of er ook een apart rode hondvaccin is, maar die hadden het antwoord niet paraat. Daar wachten we dus nog even op. Verder willen we Ella wel een tetanusprik laten geven en twijfelen we nog over de mazelen en polio.

De prikken die ze gaat krijgen, krijgt ze dus niet in een cocktail en ook niet samen met een andere prik.

Haar lengte is nu nog niet zorgwekkend,maar ze zit wel echt aan de onderkant van de groeicurve. Het afgelopen jaar heeft ze wel vaker een groeisprongetje gemaakt, dus dat wachten we even af, anders wordt ze mss doorgestuurd naar de kinderarts om te laten onderzoeken waarom ze zo klein is.

Ringel, wat vaag allemaal; geen bloed en ook geen goeie test. Ik zou het ook nog even afwachten en sorry voor mijn gehysteer...

Nien en Krook; de man en ik hebben duidelijke afspraken gemaakt over 's nachts eruit gaan. Ik hoor Ella dus nauwelijks met als gevolg dat de man er heel vaak uit moet en dan de volgende dag loopt te mopperen over zijn gebrek aan slaap. Ik heb al vaker gezegd dat hij me dan gewoon wakker moet maken. Meestal is hij degene die er het eerst uitgaat en dan wisselen we om. Toen Ella 's nachts nog gevoed werd, hadden we de afspraak dat hij haar ging halen en dan ging ik voeden en legde ik haar terug.

Wij hebben dat soort misverstanden ook hoor, maar dan gaat het voornamelijk om het huishouden. En ik heb geleerd gewoon te vragen wat ik wil. Dus neit gaan zitten wachten tot hij de was doet, ik zeg dus gewoon dat ik wil dat hij de was aanzet. Oké... moet ik 'm ook zeggen dat de was in de droger moet, dat de was uit de droger moet en dat de was opgevouwen moet worden, maar dan heb je ook wat!

Meeting, ik kan me voorstellen dat een aantal het veel vindt om zolang onderweg te zijn voor relatief weinig tijd. Dat is idd het nadeel van zover uit elkaar wonen.

Meeting met man, daar doet de mijne niet aan, dus dat valt voor mij af. We hoeven ook niet persé in mei te gaan, we kunnen toch ook nog wel wat langer wachten? Of we spreken af dat we minstens één keer per jaar (elk jaar dezelfde maand bijvoorbeeld?) proberen met zijn allen af te spreken?

Zomaar wat opties!

Zo, ga me nog ff groen en geel ergeren aan ATWT (wat een onzinnige verhaallijnen zitten erin).

Geen problemen met de kleurtjes hier trouwens!
lijkt me ook een goed plan Ris!

ATWT gaat de laatste tijd geheel aan me voorbij, vindt het niet meer leuk. ws ook vanwege de onzinnige verhaallijnen. kan me niet meer boeien en ik vind de nieuwe Lucy niet leuk, heeft vn die enge ogen en een mega super onozel hoofd en is opeens dokter!

Ga meisje zo naar de oppas brengen en dan zelf ook weer aan het werk...

Iemadn ee nsuggestie voor de meeting maand? nu met al die zwangere mutsen (sorry.....no affence) is het een beetje lastig plannen. Het lijkt me wel fijn om het in een zomer maand te doen (dus juni/juli/ augustus) lekker buiten zitten. en dan elk jaar aan een andere kant van het land! of ik nou 3 uur moet reizen of 2 uur......dat ene uurtje boeit dan ook niet zoveel (en kindjes worden ook ouder he en kunnen steeds en beetje meer hebben.
he ringel, een beetje dubbel gevoel dus. Wel ongesteld/niet ongesteld, wat wil je eigenlijk graag.

Die ruzie is al lang weer goed hoor. We voelden ons er allebei een beetje naar bij omdat we nooit dit soort ruzies hebben. We waren er allebei een beetje van onder de indruk.

@niniane, hoe gaat alles nu met je 2 kleintjes? Kyran nu helemaal gewend?

@ris, wat een leuk idee, van die doeken. Schoonvader is binnenkort jarig. Misschien dat ik ook nog wel creatief ga doen. Goed idee trouwens van ieder jaar 1x afspreken. Ella is idd een kleintje. Ik gok dat Roan zo'n 80 cm is. Zal vanmiddag even naar het bureau gaan. Dat wilde ik eigenlijk vorige week al doen, maar toen waren ze dicht.

@mmoi, ik verbaas me iedere keer over wat Jas allemaal al kan. Roan laat wel steeds meer merken dat hij dingen begrijpt. Hij probeert zijn schoen aan te doen, zoekt de bal als we zeggen "zoek de bal" (net zo'n hondje, hahaa), en gaat een boekje lezen als we dat voorstellen. Hij zal echter nooit zeggen mama au, en naar zijn been wijzen. Zover is hij nog niet. Ach, zoals ik vaker zeg, als ze 18 zijn, slapen ze waarschijnlijk allemaal tot na 7 uur, eten ze met de pot mee en praten ze met volzinnen.

Hier een lekker dagje. Ik word via een vriendin voorgesteld bij een organisatie als trajectbegeleider voor mensen die moeten reintegreren. Spannend. Vanochtend even naar het winkelcentrum geweest. Lekker kibbeling gegeten. Roan ligt nu al een tijdje te steunen op bed. Hij slaapt ineens wat minder goed overdag. Gisteren helemaal niet geslapen, met als gevolg een hysterisch kind om 18 uur.

Tot later!
Hahaha, Ringel, 'zwangere mutsen', straks hoor jij daar ook bij! Is tante Betje al geweest????

Krokus, Mats is ook niet zo van spreektaal hoor. De ene is wat sneller dan de ander. Meisjes zijn geloof ik sowieso al wat sneller, dus dat scheelt dan ook weer met onze binkies!

Ris; Maak je je zelf ook zorgen over de groei van Ella? Gaat ze wel volgens het lijntje? Ze is toch ook helemaal bij qua ontwikkeling en eten enzo? Ze is gewoon klein, maar fijn!!!!!

Ruzie; ik kan echt niet slapen als lief en ik ruzie hebben, moet eerst uiitgepraat worden. Bij ons gaan de ruzie voornamelijk over het feit dat lief het veuls te druk heeft op werk, vroeg weg gaat, laat thuiskomt en veel moe is. Ik mis hem gewoon te veel!

Krokus, spannend, nu heb je dus al 2 dingen lopen!!! Goed man!

Vanavond is het dan zover, de onthulling van de Mol!!! Jippie de Pippie. Heb de aflevering van vorige week grotendeels gemist omdat de baas van lief bij ons langs kwam om werkoverdracht van lief over te nemen. En ik wist niet wat de knop van teletekst was (voor de ondertiteling) en ze waren veel te hard aan het praten, grrrrrrrr. Dat bedoel ik nou met werk van lief, in de weekenden, 's avonds, als hij ziek is of vrij, dat werk gaat altijd maar door.
Daar was ik ook weer, Jasmijn ligt nu in bed, sliep gelijk lekker. De laatste paar dagen doet ze alleen nog maar een middagslaapje maar die is dan wel wat langer, ik vind dat ideaal. Kan ik in de ochtend nog lekker even weg. Komt natuurlijk ook omdat ze vanochtend pas half negen wakker werd; dan gaat ze 's ochtends niet meer.

@Krook: Jasmijn is het nu alweer vergeten van de dokter hoor. Ze wijst nu niet meer op haar been als ik naar de dokter vraag. Ze zei wel: pjik pjik waarbij ze met haar vingertje tegen haar armpje 'prikte' maar dat is gewoon geconditioneerd doordat wij dat voor deden; ze snapt er geen bal van volgens mij. Dus zo slim is ze nou ook weer niet

Wij hebben trouwens ook zelden ruzie maar ik voelde me nu echt beledigd en dan kan ik echt koppig zijn. Maar vanmiddag is dat gewoon weer over en maken we het weer goed ...

@Ringel: Irritant dat je nog niet ongesteld bent, dan blijf je toch een hoopje houden, of heb jij dat niet zo? Ik zou dat zelf wel hebben nl. Meeting maand lijkt mij ook prima. Op zich vindt Jasmijn het meestal niet eens erg om lang in de auto te zitten, maar ikzelf wel. 2x 2 uur op één dag is gewoon heel erg vermoeiend en ik moet me tijdens het rijden op de snelweg altijd heel erg concentreren. Als ik het goed plan wil Jas zelfs wel slapen in de auto maar niet altijd. Naar de Achterhoek toe werd ze ook erg vervelend omdat ze niet slapen wilde maar toen hoefden we gelukkig de volgende dag pas terug.

@Ris: Kun je me nog uitleggen waarom je de entingen niet in een mix wilt geven? Ik bedoel, de entingen die je wél wilt, wil je niet in een mix maar apart, waarom is dat? Ik was juist blij gisteren dat er een mix bestaat want de inenting zelf vond ik zielig genoeg en ik was blij dat ze er niet nog één meer hoeft tot 3,9 jaar nu!!!! Bovendien heb ik liever dat Jas ze eerder krijgt want nu is ze nog jong en vergeet ze het heel gauw; heeft ze nog geen doktertrauma!

@ATWT: daar heb ik nog noooooit een hele aflevering van gezien. Nog nooit gevolgd dus ik snap er toch al geen bal van. Ik vind Wie is de Mol daarentegen echt super. Baal ervan dat het vanavond de laatste aflevering is. Vind ik overigens altijd wel de leukste. Ben heel benieuwd wie de mol, de verliezer en de winnaar zijn. Echt nog een blinde gok voor mij. Heb geen duidelijke aanwijzingen gezien, behalve dan dat ze in een uitzending tequila dronken en Edo in een programma zat dat zo heette. En een soort van Mollenpoppetje bij Edo, die Pebbles toen ontdekte. Daarom denk ik nu dat het Edo is. Ik had bij Joris allerlei theorieën maar die klopten dus duidelijk niet, daarom verzin ik nu geen theorieën meer maar wacht vanavond wel af. Ik moet het trouwens opnemen want mijn zwager is jarig. Manlief heeft tienerclub, dus ik ga eerst naar de verjaardag en dan komt hij mij aflossen. Dan hoeven mijn ouders niet zo heel lang op te passen, vind ik altijd vervelend door de weeks. Kan ik daarna thuis gelijk de opgenomen aflevering kijken

Vanmiddag beetje poetsen in huis. Misschien nog met Jasmijn naar de Bristol. Ik heb de auto weer vandaag dus geluk! Manlief heeft een nieuwe collega en die woont bij ons in de straat dus nu rijden ze om en om met elkaar mee. Erg handig voor mij! Binnenkort opent eindelijk het nieuwe filiaal waar de man bedrijfsleider van wordt en dat is voor hem op fietsafstand, dus dan heb ik altijd een auto. Wel handig met dingen als meetingen enzo; hoef ik niets meer te 'regelen'.

Ik ga. Dit verhaal wordt zo een grote onzinbrij. Probeer de kleurtjes nog even...
@annie, bij de functie waar ik op gesprek ben geweest ben ik afgewezen. Helaas pindakaas. Heb wel een andere vacature gezien waar ik op wil reageren.

@mmoi, ik ben gewoon geen goede chauffeur en heb echt een hekel aan lange einden rijden. Dan zit ik steeds gespannen in de auto.

Hm, Roan wil alweer niet slapen. Beetje jammer is dat. Vanochtend ook niet naar bed geweest, dus ik verwachtte dat hij nu in zou storten. Niet dus.
Jeetje wat veel geschreven...

RIS: Ella is toch helemaal niet zo klein. Lengte en gewicht mooi in verhouding. Gaat ongeveer gelijk op met Aimee nu. En Floor zit er ook niet ver vanaf. Toch iets boven de onderste groeilijn. Dus nog wel tussen de lijnen. Bij Aimee zeiden ze juist dat ze niet 1 van de grootste is, maar zeker niet bij de allerkleinsten hoort van haar leefttijd. Kinderarts klinkt dan wel weer heel heftig met deze groei. Of maak je je zelf zorgen?

Mmmoi: wat knap van jasmijn dat ze haar been aanwijst. Ook al is het geconditioneerd, ze doet het toch maar wel...Echt wel trots zijn op die slimme meid van je. Bij de meeting zei Jasmijn al meer dan Aimee nu.

Annie: gelukkig niets ernstiigs de paarse handen van Mats. Ik ben wel benieuwd naar een foto van jouw buik. Begint nu op te schieten toch.

Krokus: spannend solliciteren. Lijkt me een leuke baan!

Haha af en toe ruzie klaart de lucht wel weer op, gelukkig nu ok.

Pebbles??? Heb ik je nu gemist...grootste forumjunkie hier.

Ringelding: nu echt al bezig voor baby of was het dan nu per ongeluk...Ook nog niet on, dus you still dn't klow nothing!

Niniane: hoelang heb je nog verlof dan? Tijd gaat snel. Weer zin om te werken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven