Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suze, . Houd je taai! Het einde van het werk is in zicht! Je weert je geweldig!
Foto's van drie mooie kinderen op de groep
Jemig Noos! Alweer 36,5 week zwanger! Hebben jullie een nieuw kamertje gemaakt eigenlij? Of heeft grote dame een nieuwe kamer gekregen?
quote:Star schreef op 06 maart 2008 @ 13:20:

Foto's van drie mooie kinderen op de groep

Oh wat een lieve, mooie kindertjes!!!!!

Suus: hou vol, nog een paar uurtjes! Aftellen nu!

Jemig Noos wat gaat dat snel!

Ehm... even kijken

Amalia: ja weet dat ik met tepelhoedje meer risico loop op ontstekingen. Daarom ben ik extra alert want van het voeden van Ties (4 ontstekingen) heb ik waarschijnlijk soort littekenweefsel overgehouden waardoor ik extra gevoelig ervoor ben. Hopelijk valt het mee en werkt mijn alertheid goed.

Noos: venkelthee drink ik al, 2 bakken meer schijnt niet goed te zijn. En haar geef ik het niet, voelt nog niet goed om het te geven. eerst andere alternatieven proberen.

Hier een goede dag. Was gezellig met Star en Ceetje vanmorgen, Fieke heeft zich voorbeeldig gedragen en ligt nu notabene voor de tweede keer zonder krijsen in haar eigen bedje. Krampjes gaan dus vandaag goed, joehoe! was vannacht ook maar een uur en een kwartier met haar bezig dus ook dat zat mee. En heb nu twee kids tegelijk op bed, ik ben echt goed!
Hallo allemaal!

Het gaat hier nog niet echt beter met de epi helaas, dus we gaan het ene medicijn voor de nacht ietsjes ophogen tot Jonathan van zijn kiezen en verkoudheid af was (dat was de tip van Dr B). De depakine is er nu dus helemaal vanaf want dat moest (spannend hoor). Het zal de komende dagen en nachten dus wel weer pittig worden. Ik merk ook dat het weer erg vermoeiend allemaal is voor Mr J. Vanmorgen werd hij trouwens wakker van kattengemiauw aan de andere kant van de deur, dus het zal met zijn gehoor wel goed zitten, dat moet binnenkort worden getest omdat hij nog niet praat. Verder moeten we zo naar de arts van het KDV op controle. Dus ik kom me vanavond wel weer melden.
Stressed is just desserts spelled backwards
voor jullie mal, rustig aan... Fijn dat de depakine er nu wel af is... al zal het even moeilijk worden nog...
hai!!

Bridges: Jij bent echt goeddd. lekker even tijd voor jezelf

Mooie foto's hoor op de groep

Mal: Fijn dat de dekapine er nu helemaal vanaf is. Hele dikke knuffel voor jullie
Bam ik twijfel ook tussen een peuterbed of een gewoon bed. En voor een gewoon bed hebben we een twijfelaar, is natuurlijk nog groter, maar wel met een opstaand randje . Lukt het een beetje met alle nieuwe artikelen?

Mal heb je gister een beetje kunnen rusten? Wat leuk een ouderavond van het kdv. Altijd leuk om hem dan te zien spelen.

Compu wat fijn dat het goed ging bij de fysio en die driftbuien, heel herkenbaar. Is ze dan wel een beetje af te leiden? Hier lukt dat soms, maar meestal niet, helaas...

Aah nee niet negeren hoor Star, dat kunnen mijn hormonen nu niet aan en ik vind het veel te leuk om te lezen wat jullie denken dat het wordt .
Lang leve het Ikea-bed, met hoofd en voeteneinde wat je uit kunt klappen. Dus Ties heeft nu een klein bed, maar "groeit" steeds groter!!!
Naat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Hoever ben je nu?

Bridge wat fijn dat het goed ging alleen met 2 kids! Is het een kledingzaak waar jullie het over hebben?

Noos dat schiet op zeg! Wanneer ga je ook alweer verhuizen?

Suze wanneer heb je nu dan je laatste dag? Is dit je laatste week?

Mal

Goed zo Jinny! Voeden tussen de spelende kids en de kletsende dames!
Leuke foto's zeg!

Wat een hoop haar heeft Ciara ineens en Fieke nog steeds zo'n mooie bos donker haar. Bij Ties viel het ook niet uit he?
Nee het haar blijft hoor, dus daar zijn we trots op!!!

Bedoel je de zaak waar Compu en ik het over hadden? is een zaak met speelgoed (veel hout) meubels, hebbedingetjes en wat kinderkleding. Errug leuk!!!
Oh en vanavond is het eindelijk zover, de finale van wie is de mol!!! Ben benieuwd!!!
Nou, ik heb besloten dat ik het wel bekijk als ik daadwerkelijk aan zijn nieuwe kamer ga beginnen .

Het is gewoon wachten tot hij uit zijn bed klimt, dan moet ik wel .

Ik ben er nu mee bezig, en het is onwijs veel werk, heb er nu al spijt van dat we nieuwe artikelen krijgen, haha

Maar goed wel hele leuke, dus dat is ook wel wat waard.

enne, ik wacht met smart op de foto!!
Regina is de Mol
Kijkt er ook iemand Peking Express?
Nee, heb ik niet gevolgd. Is dat ook vanavond?

Oja, hallo! :-)

Spannend Mal, helemaal van de D. af. Leg je het J. ook uit allemaal? Of is dat lastig? Hopelijk niet veel (belastende) aanvallen en sterkte met de hoortest wanneer dat is!

Heb zelf hier het idee dat de spraak ook achter loopt door de verstandelijke achterstand. Fysio was heeel trots ja!! Heb haar maar even op de foto gezet voor de site.

Heb je het boek al binnen? Vind je het wat? Of ben je meer bezig met de hectiek rondom J.?

Fijn van het hartje Naatie!! 1e Mijlpaal. Naatieman ook helemaal in heaven?

Bridges, super van die bon! Ik vond de tafel tegenover de kassa het leukst. Als het goed is waren er 3, dan de meest rechtse. Maargoed, alles is leuk daar. Helaas geen CG maatjes meer!

Zoveel ontstekingen bij Ties?? Jee, dat was niet mis.

Ben je ook steeds bezig met het uitkoken van het hoedje? Was ik toen erg druk mee.

Juud, afleiden gaat nog wel hier. Maar er komt een tijd..

Tja, het hoort er allemaal bij. Ik heb de eerste opvoedboeken geleend in de bieb. Verdiep jij je er in of niet?

Noosje, aftellen voor je! Fijn zo'n schoon huis. Vind S. het ook spannend??

Sterkte met de laatste loodjes Suze! Nog even en je bent verlost van het kwade haha. Klinkt wel heftig he..

Vanmorgen school gehad en een ouderprogramma. Over de gehoorontwikkeling en hoe we CG kunnen laten wennen aan geluid (nooit over nagedacht, maar we moeten haar leren luisteren).

Nu relaxt middagje, simpel eten, daarna stad en daarna de Mol!!
Oooh, wat een genot als je kinderen allebei slapen!!! mama wordt verwend. Ik heb al de badkamer gepoetst (maar niet heel grondig hoor), de administratie gedaan, gestofzuigd én ik kan me hier nog even melden. Nou, lekker hoor. Mss doe ik ook nog wel heel even mijn oogjes dicht op de bank, al is dat meestal een soort wekker voor een van de 2, ha ha.

Vanmorgen erg gezellig even naar het dorp geweest, not. Laurens moet nu zelf lopen nu Berend met zijn spreidbroek niet in de dubbele wagen kan, en dat had ie na 50 meter al gehad. Dramatisch werpt hij zichzelf op de (natte) grond om vervolgens niet meer verder te willen. Mamaaaaa tillen, boehoehoe. En dan die leuke blikken van de mensen om je heen. Fijn. 13,5 kilo op je arm vind ik niet echt een lolletje, dus tillen was geen optie. Creatief zijn, maar hoe. Na een dikke knuffel, nog een worp op de grond en een standje, bedacht ik de slimme truc: hij mocht, samen met mij, Berend duwen. Nou het werkte! Pfff, gelukkig. Niet dat het daarna nog heel gezellig werd hoor, maar ik heb snel alles kunnen halen wat ik nodig had en was om half 11 weer thuis voor een bakkie.

Ik heb wel een echt jongetje hoor: stappen we uit de auto, staat er naast ons een zilverkleurige Saab geparkeerd. Laurens' papa heeft een zwarte, dus wat zegt meneer; auto papa!!

Knap!!! Ja toch?

Goed, éven mijn ogen dicht....
Crea Amalia, van het helpen van Laurens! Goed opgelost.

Slaap lekker.
Het wekkertje ging deze x bij Berend af.... Nouja, Laurens slaapt iig nog lekker.
.
zow ik heb vierkante ogen..

Ik heb geen tips voor je Amalia, hier altijd zachte poep
quote:bambino schreef op 06 maart 2008 @ 15:48:

zow ik heb vierkante ogen..

Ik heb geen tips voor je Amalia, hier altijd zachte poepHa ha, heb het net verwijderd want het is al gebeurd, hoeraaaa!!!
Mooi, is tie daar voorlopig even van verlost
En zo is het maar net.

Zoooo, lekker haar heeft Fieke zeg! Wow! Mag ik hier een beetje ervan lenen?

Suze, Laurens is zo blij met zijn stickers aan het spelen, leuk hoor.

Zeg, iedereen de hort op ofzo met dit saaie weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven